Die zijn over het algemeen pas happy als ze bezopen zijn.

Moderator: Loempia
Kijk en dat heet nou generaliserennbreeker schreef:Als ik Lukas weer zie dan zal ik aan hem vragen of hij last van korsakov heeft,maar volgens mij was het gewoon een dronken engelsman.
Die zijn over het algemeen pas happy als ze bezopen zijn.
Je heb toch wel gevraagd of hij last van korsakov had,zodat hij een excuus had voor z'n gedrag.pong schreef:hedenochtend, zondag, liep ik rond 7.00-net voordat de vuilnisophaaldienst de troep van 1 nacht ''feesten'' komt uitsorteren (zelfs de 100en plestik+blik en glas rapers slagen er niet in alles te kapen) en dan het echt onbruikbare in de grote truck stort, op de beruchte bekpekkerstraat in BKK naar deze webshop (early bird special - 5 bt/hr)
Gewoonlijk zitten er wel een groep van 20-50 mens (Thai en farang) nog wat na te feesten met de goedkoopste pils van de se-hwen. Deze ochtend liep er een straalbezopen en halfnakende nog geheel wittte (dus niet gebruind van de zon) jonge farang rond-met enkel een roze doorzichtige maillot aan, wel met een onderbroek, maar hij had blijkbaar ergens mot over en trok de achterkant omlaag-zodat de 'toot'' te zien kwam. En net kwamen de monnikken aan, met de hulpboys met karretjes, want het is hier goed binnenlopen van de rijke locals. Cultuurclash?
Overigens weet ik het vervolg wel als ie pech heeft-de police station is maar 200 mtr verder en uncle agent weet inmiddels best wel waar ze met wat initimidatie wat 100/1000jes van kunnen plukken.
I fast twice a week and give a tenth of all I get.’joepattaya schreef:The Pharisee stood by himself and prayed: ‘God, I thank you that I am not like other people—robbers, evildoers, adulterers—or even like this tax collector.bibliotheek schreef:Wat zegt lucas 18-11?
MVG
Ketter