Een dagje uit.

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

Re: Een dagje uit.

#16 Bericht door nbreeker » zaterdag 10 december 2011, 00:10

Als ik Lukas weer zie dan zal ik aan hem vragen of hij last van korsakov heeft,maar volgens mij was het gewoon een dronken engelsman.
Die zijn over het algemeen pas happy als ze bezopen zijn. :happyno:
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door Harm » zaterdag 10 december 2011, 11:48

nbreeker schreef:Als ik Lukas weer zie dan zal ik aan hem vragen of hij last van korsakov heeft,maar volgens mij was het gewoon een dronken engelsman.
Die zijn over het algemeen pas happy als ze bezopen zijn. :happyno:
Kijk en dat heet nou generaliseren
en daar houd ik nou weer niet van.
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#18 Bericht door nbreeker » zaterdag 10 december 2011, 12:13

Ik zei over het algemeen,ik heb vele jaren gewerkt en gereisd met britten en ze hebben over het algemeen een groot probleem met alcohol,als we van Angola naar huis reisden deden wij dat in 1 dag maar die britten hadden meestal een dag of drie vier nodig om in de uk aan te komen,of dat ze zo bezopen waren dat ze het vliegtuig misten of dat ze niet aan boord toegelaten werden vanwege hun kennelijke staat,en nu praat ik niet van een keer maar iedere maand hetzelfde liedje.

Met ze in Iran gewerkt s'morgens nooit op tijd op hun werk konden hun bunker niet uitkomen vanwege hun alcohol gebruik,dan ga je kijken waar ze blijven vind je ze in het midden van hun kamer in d'r eigen klaag ik kan nog wel een uurtje zo doorgaan,ik heb wel eens gevraagd in een pub in Engeland waarom ze niet om 12 uur dicht gingen inplaats van 9 uur s'avonds,alstublieft niet riepen de vrouwen in koor dan komen die kerels helemaal niet meer thuis.

Wij drinken een biertje of wat dan ook omdat we het lekker vinden of voor de gezelligheid en natuurlijk is het wel eens gebeurd dat we er een paar teveel ophadden,maar een engelsman drinkt om dronken te worden anders is het niet gezellig.
En als je dat generaliseren noemt het zij zo.

Hier in Udon Thani rijd een engelsman met een slok op een Thai dood hij is er mee weg gekomen nadat hij die agent 25.000bath schoof,toen ik hem een paar maanden later bij iemand thuis tegen kwam waar hij weer zat te drinken,vertelde hij me dat ook nog ik heb hem verteld dat hij de ogen uit z'n kop moest schamen om er ook nog over durven te praten en weer zat te zuipen ik hem verteld als ik hem in z'n auto zie stappen na een slok op ik hem er persoonlijk uit zal halen en de politie waarschuw.

En ja het is waar ik loop met een boog om een engelsman heen. :neus:
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door pong » zondag 11 december 2011, 02:43

hedenochtend, zondag, liep ik rond 7.00-net voordat de vuilnisophaaldienst de troep van 1 nacht ''feesten'' komt uitsorteren (zelfs de 100en plestik+blik en glas rapers slagen er niet in alles te kapen) en dan het echt onbruikbare in de grote truck stort, op de beruchte bekpekkerstraat in BKK naar deze webshop (early bird special - 5 bt/hr)
Gewoonlijk zitten er wel een groep van 20-50 mens (Thai en farang) nog wat na te feesten met de goedkoopste pils van de se-hwen. Deze ochtend liep er een straalbezopen en halfnakende nog geheel wittte (dus niet gebruind van de zon) jonge farang rond-met enkel een roze doorzichtige maillot aan, wel met een onderbroek, maar hij had blijkbaar ergens mot over en trok de achterkant omlaag-zodat de 'toot'' te zien kwam. En net kwamen de monnikken aan, met de hulpboys met karretjes, want het is hier goed binnenlopen van de rijke locals. Cultuurclash?
Overigens weet ik het vervolg wel als ie pech heeft-de police station is maar 200 mtr verder en uncle agent weet inmiddels best wel waar ze met wat initimidatie wat 100/1000jes van kunnen plukken.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#20 Bericht door nbreeker » zondag 11 december 2011, 03:34

pong schreef:hedenochtend, zondag, liep ik rond 7.00-net voordat de vuilnisophaaldienst de troep van 1 nacht ''feesten'' komt uitsorteren (zelfs de 100en plestik+blik en glas rapers slagen er niet in alles te kapen) en dan het echt onbruikbare in de grote truck stort, op de beruchte bekpekkerstraat in BKK naar deze webshop (early bird special - 5 bt/hr)
Gewoonlijk zitten er wel een groep van 20-50 mens (Thai en farang) nog wat na te feesten met de goedkoopste pils van de se-hwen. Deze ochtend liep er een straalbezopen en halfnakende nog geheel wittte (dus niet gebruind van de zon) jonge farang rond-met enkel een roze doorzichtige maillot aan, wel met een onderbroek, maar hij had blijkbaar ergens mot over en trok de achterkant omlaag-zodat de 'toot'' te zien kwam. En net kwamen de monnikken aan, met de hulpboys met karretjes, want het is hier goed binnenlopen van de rijke locals. Cultuurclash?
Overigens weet ik het vervolg wel als ie pech heeft-de police station is maar 200 mtr verder en uncle agent weet inmiddels best wel waar ze met wat initimidatie wat 100/1000jes van kunnen plukken.
Je heb toch wel gevraagd of hij last van korsakov had,zodat hij een excuus had voor z'n gedrag. :giggle3:

Mahatma Gandhi.

jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#21 Bericht door jodokus » maandag 12 december 2011, 01:30

joepattaya schreef:
bibliotheek schreef:Wat zegt lucas 18-11?
MVG
Ketter
The Pharisee stood by himself and prayed: ‘God, I thank you that I am not like other people—robbers, evildoers, adulterers—or even like this tax collector.
I fast twice a week and give a tenth of all I get.’
Toch wel...

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”