Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom
Moderator: Loempia
-
nbreeker
- Standaard Lid

Bericht
door nbreeker » maandag 05 december 2011, 12:22
Vandaag in de late namiddag was ik hier in Udon met m'n gezin in UD,dat is hier in Udon de nightbazar
Toen ik aan tafel gezeten eens om me heen keek zag ik een oudere farang aan de zijkant op een bank zitten met een groot blik chang in z'n hand om zich heen spugend en met een grote straal kwijl uit z'n mond maar nog steeds dapper van z'n Chang nippen,en iedere keer als er iemand voorbij kwam lopen heel hard roepen "Hellooooo"
Toen ik nog eens goed keek zat er op een bank naast hem een paar oudere Thaise dames en een oudere Thaise man allemaal met een groot blik chang die ook niet erg fris oogden dus ik denk dat de plaatselijke alchohollistenclub een dagje uitwaren met de farang als voorzitter.Het was tenslotte een feestdag niet waar.

"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
-
toke
- Waarschuwing!

Bericht
door toke » maandag 05 december 2011, 15:45
Dat die man te veel gedronken had word door iedereen gezien, Maar niemand weet hoeveel dorst dat hij had.
-
chelobechek
- Volwaardig lid

Bericht
door chelobechek » dinsdag 06 december 2011, 08:05
Het schuurtje in de achtertuin was misschien een paar dagen nodig voor iets anders, zo komt hij er ook nog eens uit (al zal hij er weinig herinnering aan hebben)
-
joepattaya
- Expat

Bericht
door joepattaya » dinsdag 06 december 2011, 12:31
Ooit iemand gezien die na een beroerte niet echt goed in de revalidatie is geweest?
-
nbreeker
- Standaard Lid

Bericht
door nbreeker » dinsdag 06 december 2011, 13:59
joepattaya schreef:Ooit iemand gezien die na een beroerte niet echt goed in de revalidatie is geweest?
Ja dat heb ik van dichtbij meegemaakt maar deze farang was duidelijk gewoon bezopen.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
-
Jeanette
- Volwaardig lid

Bericht
door Jeanette » woensdag 07 december 2011, 10:16
nbreeker schreef:joepattaya schreef:Ooit iemand gezien die na een beroerte niet echt goed in de revalidatie is geweest?
Ja dat heb ik van dichtbij meegemaakt maar deze farang was duidelijk gewoon bezopen.
Die man zat daar puur om jou te laten beseffen wat een fantastisch leven jij hebt.
(lucas 18-11)
-
nbreeker
- Standaard Lid

Bericht
door nbreeker » woensdag 07 december 2011, 10:28
Jeanette schreef:nbreeker schreef:joepattaya schreef:Ooit iemand gezien die na een beroerte niet echt goed in de revalidatie is geweest?
Die man zat daar puur om jou te laten beseffen wat een fantastisch leven jij hebt.
(lucas 18-11)
Het spijt me ik ken niemand die Lucas heet geboren 18 november maar je bent vergeten welk jaar.Nee ik heb ook niet aan die dronken farang z'n naam gevraagd misschien heette hij wel lucas maar zeker weten doe ik het niet.Als ik hem weer zie vraag ik het aan hem.

Mahatma Gandhi.
-
bibliotheek
- komt net kijken

Bericht
door bibliotheek » woensdag 07 december 2011, 10:40
Wat zegt lucas 18-11?
MVG
Ketter
Love Thailand.
Don't litter.
-
nbreeker
- Standaard Lid

Bericht
door nbreeker » woensdag 07 december 2011, 10:44
bibliotheek schreef:Wat zegt lucas 18-11?
MVG
Ketter
Weer zo'n raar woord "ketter" ik snap niet wat dat met een dagje uit te maken heeft.

Mahatma Gandhi.
-
greenthaiway
- Expat

-
Contacteer:
Bericht
door greenthaiway » woensdag 07 december 2011, 11:29
Zat die bezopen buitenlander in UD Town toevallig bij die verzameling van restaurantjes?
In het midden heb je die witte tafels en bankjes waarop je met een persoon of drie per kant op kunt zitten.
Op de hoek is een vegetarische eettent.
Ken dat figuur geloof ik, in die zin dat ie bij het interieur hoort zo langzamerhand.
Vaak komen daar oude kerels kletsen over alles en nog wat met veel bier om in een goede stemming te blijven...
-
elst99
- Volwaardig lid

Bericht
door elst99 » woensdag 07 december 2011, 12:05
Kan me voorstellen dat het een triest gezicht is, maar hij is niet de enige die zo zijn leven in Thailand leeft, triest maar waar. Toch een gebrek aan sociaal contact of uit verveling, vaak een van de redenen, jammer!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
joepattaya
- Expat

Bericht
door joepattaya » donderdag 08 december 2011, 02:11
bibliotheek schreef:Wat zegt lucas 18-11?
MVG
Ketter
The Pharisee stood by himself and prayed: ‘God, I thank you that I am not like other people—robbers, evildoers, adulterers—or even like this tax collector.
-
nbreeker
- Standaard Lid

Bericht
door nbreeker » donderdag 08 december 2011, 04:27
joepattaya schreef:bibliotheek schreef:Wat zegt lucas 18-11?
MVG
Ketter
The Pharisee stood by himself and prayed: ‘God, I thank you that I am not like other people—robbers, evildoers, adulterers—or even like this tax collector.
Jeminee joe jij heb ook overal een antwoord op weet je dat allemaal zelf of kijk je stiekum op Google,

Mahatma Gandhi.
-
toke
- Waarschuwing!

Bericht
door toke » donderdag 08 december 2011, 06:36
Misschien is hij wel dominee.
-
Jeanette
- Volwaardig lid

Bericht
door Jeanette » donderdag 08 december 2011, 13:13
In Nederland zie je op Koninginnedag ook veel bezopen mensen. Maar om daar nou een draadje voor te openen .....
Er is altijd een keuze;
1 Men kijkt neer op mensen in de goot.
2 Men doet net of ze lucht zijn.
3 Men doet een handreiking. (Al brul je maar "hai papa" terug.)
En voor dominees ben ik allergisch, ik moest alleen aan 'het gebed van een Farizeër' denken.