In deze feestweek in BKK is er rond de Sanam Luang weer van alles te doen. Naar Thaise gewoonte dus ook heel veel te koop-deels geregeld in een enorme rij stands-voor elk van BKK's 50+ deelgemeentes en voor alle 77 chiangwats, provincies.
Van ons aller zo gewaardeerde waarde khun lung Eric Prajak, daar in Hnong Khai, was er een wat schamel aanbod. Naastliggend Udorn had flink uitgepakt en een prachtige en ook mooie tuin gemaakt en met mooie fototentoonstelling van HM die ook daar ooit op bezoek was. Zelfs Beung Khan is bezig zichzelf te promoten en was er al aan toe gekomen ansichtkaarten aan te kunnen bieden.
Oudere NLers zullen die bloedwijn nog wel kunnen herinneren. Wel-vanuit NKhai was er iets dergelijks; LadyPLus, ik heb de Thaise folder hier naast me, en mocht proeven. heel erg zoet en heel erg weinig ''lao=elkohol''. Uit amphoe Ratn(a)wapee? of zoiets.
Opvallend was dat de Isanse stands nog erg veel OTOP banieren en reclame hadden-was toch in de ban gedaan door de vorige rattabal?
Pleegzuster Bloedwijn-uit Hnong Khai!
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- joepattaya
- Expat
Re: Pleegzuster Bloedwijn-uit Hnong Khai!
Volgens mij is de, door de regering ondersteunde, filosofie achter OTOP ter ziele, maar in de korte tijd dat OTOP opgezet werd heeft OTOP een naam verworven. Daar kom je niet snel van af.pong schreef:In deze feestweek in BKK is er rond de Sanam Luang weer van alles te doen. Naar Thaise gewoonte dus ook heel veel te koop-deels geregeld in een enorme rij stands-voor elk van BKK's 50+ deelgemeentes en voor alle 77 chiangwats, provincies.
Van ons aller zo gewaardeerde waarde khun lung Eric Prajak, daar in Hnong Khai, was er een wat schamel aanbod. Naastliggend Udorn had flink uitgepakt en een prachtige en ook mooie tuin gemaakt en met mooie fototentoonstelling van HM die ook daar ooit op bezoek was. Zelfs Beung Khan is bezig zichzelf te promoten en was er al aan toe gekomen ansichtkaarten aan te kunnen bieden.
Oudere NLers zullen die bloedwijn nog wel kunnen herinneren. Wel-vanuit NKhai was er iets dergelijks; LadyPLus, ik heb de Thaise folder hier naast me, en mocht proeven. heel erg zoet en heel erg weinig ''lao=elkohol''. Uit amphoe Ratn(a)wapee? of zoiets.
Opvallend was dat de Isanse stands nog erg veel OTOP banieren en reclame hadden-was toch in de ban gedaan door de vorige rattabal?
Veel toeristen weten ook, dat OTOP veelal te maken heeft souvenirs.
Aan de snelweg Pattaya - Chonburi wordt er weer een nieuwe OTOP supermarkt gebouwd, net als een FN (fly now) outlet.