Met de trein naar Chiang mai
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Met de trein naar Chiang mai
Ik heb waarschijnlijk niet goed genoeg gezocht met de zoek functie, maar ik kan het niet vinden.
Rijd er een trein van Udon Thani naar Chiang Mai?
Met het vliegtuig is de verbinding niet al te best en met drie personen 1200 eurro binnenlands vluchten afrekenen, vind ik veel te duur.
Mvg Ashley
Met het vliegtuig is de verbinding niet al te best en met drie personen 1200 eurro binnenlands vluchten afrekenen, vind ik veel te duur.
Mvg Ashley
-
- Volwaardig lid
Re: Met de trein naar Chiang mai
Volgens mij niet.http://nl.wikipedia.org/wiki/Thaise_Staatsspoorwegen
Bij Greenwoodtravel kun je precies zien hoe of wat. Bovenaan de lijn aanklikken en dan komt er een kopie van de dienstregeling.http://greenwoodtravel.nl/train.htm
Bij Greenwoodtravel kun je precies zien hoe of wat. Bovenaan de lijn aanklikken en dan komt er een kopie van de dienstregeling.http://greenwoodtravel.nl/train.htm
-
- Volwaardig lid
Nee. Maar wel een bus. En die gaat over Loei en het is een lange reis. De meeste bussen gaan achter in de middag en in de avond maar er is een enkele dagbus. Ik heb hier ooit het lijnnummer opgeschreven en ga nu voor je zoeken. De bus vertrek overigens vanaf het station langs de autoweg richting Loei maar heel misschien kun je ook opstappen hartje stad.
-
- Volwaardig lid
Ja, kijk eens hier...
http://www.thailandforum.nl/viewtopic.p ... s#p8109018
En voor "pitlook" lees je Phitsanulok......
http://www.thailandforum.nl/viewtopic.p ... s#p8109018
En voor "pitlook" lees je Phitsanulok......
- nbreeker
- Standaard Lid
Ashley met alle respect maar met het vliegtuig van Udon Thani naar Changmai voor 400 euro per persoon dat bestaat niet je moet je vergist hebben als ik jou was keek ik nog een keer er wordt dagelijks gevlogen met Nokair van Udon naar changmai.Ashley schreef:Ik heb waarschijnlijk niet goed genoeg gezocht met de zoek functie, maar ik kan het niet vinden.
Mvg Ashley

"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Erelid
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
- nbreeker
- Standaard Lid
Heen en weer met 3 personen 230 euro.

"have a nice day"
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- nbreeker
- Standaard Lid
Mart ik heb net ook even gekeken bij Nokair er wordt dagelijks gevlogen van Udon naar Changmai
maar ik kom op een prijs uit van 2590 bath per persoon zonder franjes.
Dus dat is voor 3 personen 185 euro enkelereis maar nog lang geen 1200 euro heb geen idee waar dat vandaan komt.

Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Erelid
Depart : Udon Thani to Chiang Mai
Saturday December 17, 2011
Departure Arrival Flight
09:15 10:35 DD8611
1,619.63
3,021.50
19:40 21:00 DD8625
1,900.00
3,021.50
Departure Arrival Flight
1,619.63
3,021.50
1,900.00
3,021.50
Was het maar waar dat ....................
- nbreeker
- Standaard Lid
ok,ok ik geloof je ik had op 20 november gekeken. Het kost inderdaad 1619.63 + 270.73 tax=1890.00 bath.Mart schreef:Depart : Udon Thani to Chiang Mai
Departure Arrival Flight
1,619.63
3,021.50
1,900.00
3,021.50
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Volwaardig lid
Laat het 50 euro pp per per reis kosten, dat is veel aantrekkelijker dan uren en uren in een bus zitten met alle risico's van dien. Het is een heel eind hoor. En er is zover ik weet maar EEN dubbeldeks VIP bus op die route, de rest is gewone airco en waarschijnlijk propjesvol.
Ik ken jouw reisschema niet en ook niet hoeveel dagen je hier bent en of je haast hebt. Ik zou, mocht ik ooit die kant uit gaan, een dag extra nemen en de mooie busreis nemen vanaf Khonkaen naar Phitsanulook, daar slapen, en de dag erna naar C-Mai of C-Rai. Maar mijn leven is tijd- en haastloos.
Ik ken jouw reisschema niet en ook niet hoeveel dagen je hier bent en of je haast hebt. Ik zou, mocht ik ooit die kant uit gaan, een dag extra nemen en de mooie busreis nemen vanaf Khonkaen naar Phitsanulook, daar slapen, en de dag erna naar C-Mai of C-Rai. Maar mijn leven is tijd- en haastloos.
-
- Volwaardig lid
Toch wel fijn mensen die met me meedenken.
Ik was al haast geneigd om in te gaan op de aanbieding van 333 travel.
De totaal prijs klopt niet bij elkaar want ik heb ook nog 1 enkeltje en een retourtje Bangkok-Udon Thani gekocht voor een redelijke prijs.
Nok-air dus.
Hartelijk dank
Zie hier de aanbieding van 333travel
Voor het traject van Udon Thani naar Chiang Mai is dit niet heel gemakkelijk. De beste aansluiting is met Thai Airways:
23 december Udon Thani – Bangkok 15.50-16.50
23 december Bangkok – Chiang Mai 18.40-20.00
29 december Chiang Mai – Bangkok 07.00-08.10
29 december Bangkok – Udon Thani 09.30-10.35
€ 399,- per persoon
Totaalprijs: € 1355,-
Er zijn mogelijkheden met Air Asia, wel is het zo dat u hier ook naar Bangkok vliegt v.v. en de tijden absoluut niet op elkaar aansluiten, u zou dan moeten overnachten in Bangkok.
U hoeft geen administratie kosten te betalen voor u en mevrouw omdat u de tickets al geboekt heeft met Eva Airways.
Ik was al haast geneigd om in te gaan op de aanbieding van 333 travel.
De totaal prijs klopt niet bij elkaar want ik heb ook nog 1 enkeltje en een retourtje Bangkok-Udon Thani gekocht voor een redelijke prijs.
Nok-air dus.
Hartelijk dank

Zie hier de aanbieding van 333travel
Voor het traject van Udon Thani naar Chiang Mai is dit niet heel gemakkelijk. De beste aansluiting is met Thai Airways:
23 december Udon Thani – Bangkok 15.50-16.50
23 december Bangkok – Chiang Mai 18.40-20.00
29 december Chiang Mai – Bangkok 07.00-08.10
29 december Bangkok – Udon Thani 09.30-10.35
€ 399,- per persoon
Totaalprijs: € 1355,-
Er zijn mogelijkheden met Air Asia, wel is het zo dat u hier ook naar Bangkok vliegt v.v. en de tijden absoluut niet op elkaar aansluiten, u zou dan moeten overnachten in Bangkok.
U hoeft geen administratie kosten te betalen voor u en mevrouw omdat u de tickets al geboekt heeft met Eva Airways.
- nbreeker
- Standaard Lid
Ashley tot mijn verbazing zit de medewerker/ster van 333 travel er totaal naast terwijl ik toch een goede indruk heb van ze.
Maar er wordt dagelijks gevlogen met Nokair van Udon Thani naar Changmai en terug,kijk op Nokair.com en als je nu voor December boek kost een ticket enkele reis 1890 bath,incl.tax,vat
1890 : 42= 45 euro per persoon.
Het is een mooie reis per bus althans overdag maar wel bijna 800 km en dat is toch een eind.
Als ik met de auto ga dan stop en overnacht ik in Phitsanoluk,want je rijd ook nog een knap eind door de bergen en dat gaat toch niet zo snel.
ok succes en een fijne vakantie.
Maar er wordt dagelijks gevlogen met Nokair van Udon Thani naar Changmai en terug,kijk op Nokair.com en als je nu voor December boek kost een ticket enkele reis 1890 bath,incl.tax,vat
1890 : 42= 45 euro per persoon.
Het is een mooie reis per bus althans overdag maar wel bijna 800 km en dat is toch een eind.
Als ik met de auto ga dan stop en overnacht ik in Phitsanoluk,want je rijd ook nog een knap eind door de bergen en dat gaat toch niet zo snel.
ok succes en een fijne vakantie.

Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Volwaardig lid
er gaan inmiddeels meer bussen als waarde prajak noemt. Bus nr is niet van belnga-dat zie je wel als je daar bent. Meer in Udorn is van welk busstation-en ik denkl van beide-er gaat meer als 1 company.\OOK vanaf KhKhaen-betere bussen en wat snellere route en vanaf NKhai moet je sowieso overstappen. Bus kost rond de 6/700 THB voor enkel. En je kan snachts dus. 333 is wrs. enkel gefocusd geweest op flights. NOK heeft heel tijdelijk wel enkele van die nonBKK routes geskipt-toen de floods op DFMuang kwamen-mogelijk daardoor misverstand.
-
- Volwaardig lid
Normaal gesproken heb ik ook niks te klagen bij 333, fijn reisbureau, behalve deze aanbieding dan, dat is niet helemaal goed gegaan.
Zal in het vervolg eerst hier wat dingen opzoeken voordat ik dat soort dingen aanvraag bij 333 travel. Nu hebben ze werk voor niks gedaan en dat is ook niet nodig.
Bus gaat het niet worden, ik heb mijn stiefzoon beloofd dat hij voor het eerst in zijn jonge leven mag vliegen. en hij zit er met spanning op te wachten dus gaat het Nok-air worden.
300 eurro voor 3 retourtickets is een mooi bedrag.
Dank voor de tips
Zal in het vervolg eerst hier wat dingen opzoeken voordat ik dat soort dingen aanvraag bij 333 travel. Nu hebben ze werk voor niks gedaan en dat is ook niet nodig.
Bus gaat het niet worden, ik heb mijn stiefzoon beloofd dat hij voor het eerst in zijn jonge leven mag vliegen. en hij zit er met spanning op te wachten dus gaat het Nok-air worden.
300 eurro voor 3 retourtickets is een mooi bedrag.
Dank voor de tips