prajak schreef:Meneer Driver, als de lokale normen en waarden nu eens dit gaan voorschrijven voor ons als farang:
Boven 49 ongehuwd; 5 miljoen in de bank, of 2 miljoen inkomen, geen combinatie mogelijk.
Boven 49 gehuwd; 3 miljoen in de bank, of 1 miljoen inkomen, geen combinatie mogelijk.
Alle groepen: tenminste 1 miljoen hier besteden per jaar en dat kunnen aantonen.
Alle bedragen in THB......
Heb je dan nog steeds geen belangstelling voor wat hier leeft ? Snap ik; dan kom je niet eens binnen.....
Met jouw voorbeelden kom ik tzt wel binnen denk ik behalve dat 1 miljoen besteden per jaar dat is 25000 euro toch ?..das belachelijk om dat op te maken per jaar daar begin ik niet aan maar als ze dit zouden eisen blijft er m.i en komt er m.i amper nog een buitenlander meer ri Thailand om daar te blijven zoals o.a jij en vele anderen.
Maar ik maak me echt nergens druk om want ik vertrek net zo makkelijk ri bijv Cambodja tzt of een ander land waar dan ook in Azie of Europa of..of..en Suk. doet daar ook niet echt moeijlijk over begrijp ik.
Jij hebt mijn weggehaalde reactie nog meegekregen denk ik dan las je ook dat ik me verwonder over het feit dat expats in Thailand zich overal zo druk over maken in een land waar ze te gast zijn en nooit enige inspraak zullen krijgen over bijv het onderwerp waar dit topic mee is gestart.
Mijn idee is dan ook ; leef lekker je eigen leven in Thailand, bemoei je niet met Thaise aangelegenheden waar je toch niks aan verandert en maak je er niet te druk om en je leeft nog lang en gelukkig hoop ik voor iedereen .
mvg driver