joopuberda schreef:n breeker ik ben een Hollander ik heb opvoeding genoten. Het zou niet in mij opkomen om zonder reden iemand in het openbaar voor gek uit te maken , dat doe je niet als je opvoeding hebt genoten. daar staat tegen over dat die beste man niet had gedacht dat ik het zou verstaan zoiets noem ik achterbaks. iemand beledigen als je denkt dat ie het niet kan verstaan dat is onder de gordel slaan.
Als ome joop een shop heeft en er wordt iemand voor gek uitgemaakt dan grijp ik in , en dat kan op een nette mannier dat hoeft niet met een rest gebrul en ruzie. zo ben ik opgevoed n breeker. ik ben in mijn leven ook wel eens fout geweest en dan zeg ik sorry want dat hoort als je fout bent geweest. Een Thai kent geen sorry wel tegen een andere thai maar niet tegen een buitenlander. daar zij ze te trots voor. deze posting is niet om deze topic weer nieuw leven in te blazen n breeker.
en dit heeft niks met mijn familie van doen n breeker. een goede avond nog n breeker.

Ja Joop je hebt gelijk je bent een Hollander in Thailand,maar je gaat tekeer als een stier in de porceleinkast.
Tegen mij wordt er vaak genoeg sorry door Thai's gezegt zoveel zelfs dat ik wel eens zeg met sorry's kan ik niet bij Big C terecht daar moet ik gewoon met bathjes betalen.
En die koelkast mijnheer weet geeneens wat onder de gordel is en misschien is jou Thai's van een gehalte dat hij je niet verstond.
Maar je hebt hem toch z'n vet gegeven en hem geschoffeerd van heb ik jou daar in het Thai's

ook niet netjes maar begrijpelijk dus dan staat er nu 1-1
Maar ja je kan altijd nog die brief schrijven aan de beheerder van de pomp en die staf een oor aan naaien dan haal je toch je gram.En zoals ik al eerder schreef Joop maak je zelf in het dorp onmogelijk.
En jij ook nog een goede avond Joop.