Kamoy jeen!

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Kamoy jeen!

#16 Bericht door Henk Korat » dinsdag 08 november 2011, 03:46

prajak schreef:Heb van de 65 jaar hier (exact op heden....) er 45 gesmookt. En ben nog in leven ook.

En de aanstekers liggen nog in de la, de tabak en de pijpen ook. Maar niet-roken went.....en je voelt je beter. Alleen die 'bonus' die je krijgt van het stoppen...15 kilo bonus... krijg ze er maar vanaf....
Gefeliciteerd PRAJAK en hopelijk nog vele jaren in gezondheid. :clap: :clap: :clap: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

yandre
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door yandre » dinsdag 08 november 2011, 14:51

gefeliciteerd van ons prajak
en vele jaren erbij in gezondheid
yandre pattaya

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door prajak » dinsdag 08 november 2011, 15:03

Het was een gedenkwaardige 65e verjaardag maar vandaag, the day after, nog veel gedenkwaardiger. Er belde namelijk een meneer op van TNT en die had een doos voor me....en Kai kon hem uitleggen waar we wonen dus vol verwachting klopte ons hart....

En daar staat een grote doos in de auto, afkomstig van mijn werkgever waar ik 26 jaar heb gewerkt, met verrassingen uit NL, veel verrassingen uit NL, de geste was een enorme verrassing voor me, ik wist van niks. En blij wilden we de doos met verrassingen gaan uitpakken.....

Maar er moest eerst een vlekje worden weggewerkt.

Het had de douane behaagd....je voelt hem al komen....3.006 baht en 60 satang, men let op de kleintjes in deze moeilijke tijden.....en pas daarna mocht ik de doos in ontvangst nemen die, zoals bleek uit een inventarislijst, goederen bevatte ter waarde van 80 euro en 22 centen exclusief de luchtvracht.

Maar het gebaar is er niet minder om en ach, geld moet rollen.......

afra
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door afra » dinsdag 08 november 2011, 16:37

Prajak, als nog van Harte!

RuudThai
Expat
Expat

#20 Bericht door RuudThai » dinsdag 08 november 2011, 17:50

Een beetje druk gehad de laatste dagen dus 1 dag te laat met mijn felicitatie maar met dezelfde goede intentie: hartelijk gefeliciteerd en hou het nog effe vol! Maak de 100 maar vol :clap:

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#21 Bericht door pong » woensdag 09 november 2011, 04:40

lees dit nu eerst pas weer, dus ben hekkesluiter, maar dan nog eens SAWASDEE WAN KHEUT Khun Lung Eric Prajak! Hoksee haa phee laew! Zie dat mijn topic wel is weggekaapt, maar ach. Die sjinese kenau heeft me niet aangevallen toen ik gister nog eens voorbij liep-onbezonnen daden hier in Thaild kunnen soms onbezonnen zijn. Ze zal d'r dus wel aan gewend zijn..........
En: ook al spannend nieuws van het ABP voor een leuk pensioentje? Zat er echt voor 80 euries=3333 THb waarde in het pakket?

jumbo
Expat
Expat

#22 Bericht door jumbo » woensdag 09 november 2011, 06:41

Van harte Prajak.... beter laat als nooit!! :P :P
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”