Mensen,
In Januari willen wij graag van Bangkok naar Phuket (en terug) reizen. Hier heb ik een paar vraagjes over.
- Welke luchtvaartmaatschappij is het goedkoopste?
- Is een (enkele) treinreis een aanrader?
- Wordt er normaalgesproken op Phuket airport gevlogen of wordt er ook gekozen voor andere vliegvelden in de omgeving?
Als iemand mij hiermee kan helpen hoor ik dit graag. Bvd!
Retour Bangkok - Phuket
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Zeer veel ervaring
Re: Retour Bangkok - Phuket
Een treinreis zal niet lukken, bus daarentegen wel, maar zijn een paar uurtjes bus hoor.
Best is met een uurtje vlucht, elk uur wordt er wel gevlogen.
Zie Airasia of Air Bangkok. Heb paar jaar geleden online een ticketje gekocht bij Airasia, doch in de luchthaven kan je ook ticketjes kopen en er is altijd wel plaats hoor.
En is er maar één luchthaven op Phuket.
Zie http://www.airasia.com/my/en/home.html
Vanaf de luchthaven kan je een busje nemen voor (toen) 150 bath, met de taxi is het al gauw 600 bath.
Zie Airasia of Air Bangkok. Heb paar jaar geleden online een ticketje gekocht bij Airasia, doch in de luchthaven kan je ook ticketjes kopen en er is altijd wel plaats hoor.
Vanaf de luchthaven kan je een busje nemen voor (toen) 150 bath, met de taxi is het al gauw 600 bath.
-
- komt net kijken
Helemaal duidelijk. Bedankt voor je info!
-
- Volwaardig lid
Maand geleden een enkeltje geboekt bij Thai Air. Euro 39,50.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
-
- komt net kijken
leuk!
vorig jaar ben ik met de bus gegaan, 800bht, en viel super goed mee..
de jaren daar voor ging ik altijd met de vlieger, koste me rond de 3800bht...
wel altijd de dag zelf geboekt... kan natuurlijk goedkoper als je van te voren boekt
vorig jaar ben ik met de bus gegaan, 800bht, en viel super goed mee..
de jaren daar voor ging ik altijd met de vlieger, koste me rond de 3800bht...
wel altijd de dag zelf geboekt... kan natuurlijk goedkoper als je van te voren boekt
-
- Expat
- Contacteer:
Klopt.west schreef:Een treinreis zal niet lukken, bus daarentegen wel, maar zijn een paar uurtjes bus hoor.
Hou er wel rekening mee dat op de dag zelf boeken zeker bij Air Asia duurder is dan verder vooruit boeken. je kunt ook kijken bij Nok Air trouwens.
Busje (gedeelde minibus) voor 150 Baht is naar Patong, Kata bijvoorbeeld kost 180 Baht.
En ja, ik weet dat de orginele post een paar maanden opud is, maar het draadje is net nieuw leven ingeblazen.