Wateroverlast 2011 - ATM
Moderator: Loempia
-
- Erelid
Wateroverlast 2011 - ATM
Vanmiddag kon ik bij 4 verschillende ATM's niet het gewenste bedrag pinnen.
Maximaal 2000 B in 100 B biljetten.
Bij "mijn" bank, binnen kon ik wel geld opnemen.
Mij werd verteld dat de bank niet zelf de ATM kan bijvullen en dat de aanvoer problemen ondervindt.
Mij werd verteld dat de bank niet zelf de ATM kan bijvullen en dat de aanvoer problemen ondervindt.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
-
- Volwaardig lid
Re: Wateroverlast 2011 - ATM
Nu woon erg jij afgelegen; ik heb in NK stad geen probleem. En ik houd veel geld in huis aan.
Dat moet ik eigenlijk niet zo duidelijk pennen dus laat ik nu zeggen dat ik geen geld in huis houd.....en ik heb 5 katten die de inbreker zullen krabben en ik stuur mijn dame op ze af met een eind hout..denk er aan, gij onverlaten !
Dat moet ik eigenlijk niet zo duidelijk pennen dus laat ik nu zeggen dat ik geen geld in huis houd.....en ik heb 5 katten die de inbreker zullen krabben en ik stuur mijn dame op ze af met een eind hout..denk er aan, gij onverlaten !

- joepattaya
- Expat
Soms heb ik het idee, dat de "Vloed in Bangkok" te pas en onpas gebruikt wordt als reden voor wat voor falen dan ook.Mart schreef:Vanmiddag kon ik bij 4 verschillende ATM's niet het gewenste bedrag pinnen.
-
- Volwaardig lid
Ja, dat idee heb ik ook.joepattaya schreef:Soms heb ik het idee, dat de "Vloed in Bangkok" te pas en onpas gebruikt wordt als reden voor wat voor falen dan ook.Mart schreef:Vanmiddag kon ik bij 4 verschillende ATM's niet het gewenste bedrag pinnen.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!
- jumbo
- Expat
Volgens mij wil ook niemand geld verdienen in deze tijden

Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- Edje
- Expat
Als je in de file staat hebben de Thai wel degelijk het besef om geld te verdienen.jumbo schreef:Volgens mij wil ook niemand geld verdienen in deze tijden![]()
Gekoelde drank, etenswaar etc. voor torenhoge prijzen. Als je dorst of honger hebt betaal je het graag.
Geniaal die Thai, op een stoeltje langs de weg en zakken vullen. Hoeven zich niet moe te maken, precies het Thaise concept.

Groetjes; Edje
- nbreeker
- Standaard Lid
Ik kan me nog herinneren heel lang geleden in Holland met de TT van Assen het was een abnormale dag bloedheet,dat de mensen langs de weg een glas water verkochten voor een gulden per glas daar is nog lang schande van gesproken dus ik vraag me af van wie die Thai's dat geleerd hebben.Edje schreef:Als je in de file staat hebben de Thai wel degelijk het besef om geld te verdienen.jumbo schreef:Volgens mij wil ook niemand geld verdienen in deze tijden![]()
Gekoelde drank, etenswaar etc. voor torenhoge prijzen. Als je dorst of honger hebt betaal je het graag.
Geniaal die Thai, op een stoeltje langs de weg en zakken vullen. Hoeven zich niet moe te maken, precies het Thaise concept.

En Edje vlak die boeren niet uit die iedere dag op het veld staan d'r eigen rot te werken in die stomme grond,en die rubberboeren die iedere nacht bezig zijn om om die bomen aan te snijden voor een grijpstuiver dus niet gaan generaliseren ik heb jou nog niet gezien trouwens op tv als volenteer om die mensen te helpen wel een hoop thai's.
Misschien moet je eens met je luie kont uit die stoel komen en wat gaan doen.

"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- Edje
- Expat
Heb lang genoeg keihard gewerkt, ben nu gepensioneerd en geen zin meer om ook nog maar iets te ondernemen, buiten me te amuseren.nbreeker schreef:Ik kan me nog herinneren heel lang geleden in Holland met de TT van Assen het was een abnormale dag bloedheet,dat de mensen langs de weg een glas water verkochten voor een gulden per glas daar is nog lang schande van gesproken dus ik vraag me af van wie die Thai's dat geleerd hebben.Edje schreef:Als je in de file staat hebben de Thai wel degelijk het besef om geld te verdienen.jumbo schreef:Volgens mij wil ook niemand geld verdienen in deze tijden![]()
En Edje vlak die boeren niet uit die iedere dag op het veld staan d'r eigen rot te werken in die stomme grond,en die rubberboeren die iedere nacht bezig zijn om om die bomen aan te snijden voor een grijpstuiver dus niet gaan generaliseren ik heb jou nog niet gezien trouwens op tv als volenteer om die mensen te helpen wel een hoop thai's.
Misschien moet je eens met je luie kont uit die stoel komen en wat gaan doen.
Ik generaliseer niet en heb er ook geen behoefte aan om op TV te komen.
De mensen in Drente hebben het waarschijnlijk afgekeken van de Th.
SNAPPIE
Groetjes; Edje