Bericht
door prajak » woensdag 26 oktober 2011, 16:38
Als S-puum nat wordt dan landt men ergens anders. U Tapao bijvoorbeeld, of Phuket of C-Mai of Udon. Maar ik denk U Tapao. En daarvandaan ligt het land open met alle mogelijkheden voor een aangepaste reis.
Rechtstreeks naar het noord-oosten, Khonkaen, Udon, de Mehkong. Loei en Nongbualamphu, vandaar naar C-Mai en C-rai.
Wat een negatief gedoe over artsen. In KK zit een Isan gezondheidscentrum, zowel van de universiteit als in een particulier ziekenhuis. C-mai en C-rai hebben uitstekende artsen, zelfs de overheidsziekenhuizen overal in het land hebben hoog opgeleide jonge artsen die alleen niet alles aankunnen. Bovendien kom je op vakantie, niet om ziek te worden.
Pieter, je zit er totaal naast. Buiten BKK zitten voldoende hoog opgeleide artsen voor welke kwaal dan ook. Verder: denk jij nu echt dat jij bij een hart/herseninfarct binnen 30 minuten in een ziekenhuis ligt ? Weet je dat zeker ? Ik weet zeker van niet. En daar zit je dan in een rolstoel hopeloos te wezen...... Nee, als ik dat krijg duurt het meer dan 3 uur voordat ik in KK Rama ben. En dan ben ik de pijp uit.....en beter af.
Nee, gewoon komen. En een ander reisplan maken.