Marktplaats vanuit Thailand
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
Marktplaats vanuit Thailand
Interactie op Marktplaats is niet mogelijk, omdat het niet veilig zou zijn vanuit mijn locatie.
"Om onze gebruikers te beschermen nemen wij in bepaalde gevallen extra veiligheidsmaatregelen.
Daarom is deze functionaliteit vanaf uw locatie niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak."
Stomstomstom... ze kunnen toch wel een uitzondering maken voor Hollanders die al een account hebben?
Wat vind je nu hiervan?
"Om onze gebruikers te beschermen nemen wij in bepaalde gevallen extra veiligheidsmaatregelen.
Daarom is deze functionaliteit vanaf uw locatie niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak."
Stomstomstom... ze kunnen toch wel een uitzondering maken voor Hollanders die al een account hebben?
Wat vind je nu hiervan?
- nbreeker
- Standaard Lid
Re: Marktplaats vanuit Thailand
Regels zijn regels.Champa schreef:Interactie op Marktplaats is niet mogelijk, omdat het niet veilig zou zijn vanuit mijn locatie.
Wat vind je nu hiervan?
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Volwaardig lid
Onbegrijpelijk, maar misschien heeft men slechte ervaringen uit bepaalde andere landen.
Hoeveel sites zijn er niet om 'Hollandse' goederen te bestellen via internet, cd's en dvd's van o.m. Rieu, dan de sites van BOL en Opus Arte en Amazon, de winkel van omroep Max en andere omroepen, en nog veel meer. En dan moet Marktplaats een uitzondering maken ?
Nou, simpel, vraag iemand in NL de zaken te bekijken en dan kan hij/zij bestellen, betalen, en naar jou meenemen of sturen. Scheelt je een heleboel vracht en je bent zeker dat het spul netjes verpakt is.
Hoeveel sites zijn er niet om 'Hollandse' goederen te bestellen via internet, cd's en dvd's van o.m. Rieu, dan de sites van BOL en Opus Arte en Amazon, de winkel van omroep Max en andere omroepen, en nog veel meer. En dan moet Marktplaats een uitzondering maken ?
Nou, simpel, vraag iemand in NL de zaken te bekijken en dan kan hij/zij bestellen, betalen, en naar jou meenemen of sturen. Scheelt je een heleboel vracht en je bent zeker dat het spul netjes verpakt is.
-
- Volwaardig lid
Gebruik http://surfert.nl/
Dan kan de site niet "zien" waar je zit.
Dan kan de site niet "zien" waar je zit.
Live your dream, don't dream your life.
-
- heeft ervaring
Wouter, 'surfert'?
Wouter, 'slimmerd'!
En het werkt ook nog!
Wouter, 'slimmerd'!
En het werkt ook nog!
- Pieter
- Volwaardig lid
marktplaats is een aantal jaren geleden overgenomen door ebay dus het zal me niks verbazen
dat handelen over de grenzen daardoor aan banden gelegd is door de grote broer
Pieter
dat handelen over de grenzen daardoor aan banden gelegd is door de grote broer
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- Volwaardig lid
Toen ik een tijdje geleden op de US versie van Ebay keek zag ik tot mijn verbazing dat enkele handelaren aangaven niet naar onder andere Thailand te leveren 'wegens de negatieve ervaringen'.
Dat was dus op individueel niveau, niet op site niveau.
Dat was dus op individueel niveau, niet op site niveau.
Pessimisme is verspilde moeite. Het gaat toch fout.
- Pieter
- Volwaardig lid
Ik ken een engelsman die op Samui woont en die vertelde omdat hij panorama foto's maken als hobby heeft dat hij
ooit geprobeerd had speciale software via Yahoo te bestellen dat kon ook niet --. Thailand
dus maar een cdtje bij Pantip gehaald
Pieter
ooit geprobeerd had speciale software via Yahoo te bestellen dat kon ook niet --. Thailand
dus maar een cdtje bij Pantip gehaald
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.