sporten voor kinderen

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Edje
Expat
Expat

Re: sporten voor kinderen

#16 Bericht door Edje » dinsdag 04 oktober 2011, 12:20

afra schreef:Toen wij twee jaar geleden in Thoeng waren was iedereen daar in de avond aan het sporten/spelen op het veld bij de school.
Kinderen maar ook ouderen. Tot dat het te donker werd.
Afbeelding
Lekker druk op dat veld.

Zoals eerder gemeld, Thaise bewegen zo weinig mogelijk of het moet al echt noodzakelijk zijn.

In mijn vorige woon dorp werd een heus sportterrein aangelegd met alle attributen voor diverse populaire sporten. In het begin werd er gebruik van gemaakt, bij mijn vertrek uit dat dorp lag het al braak.

We worden er met de neus op gedrukt, crisis in EU. OORZAAK is de luiheid en nonchalance van de Miditairené bevolking, te warm :cheesy:
En wat te denken van de tropische landen waaronder ons zo geliefde Thailand. :idea:
Groetjes; Edje

orawan123
heeft ervaring
heeft ervaring

#17 Bericht door orawan123 » dinsdag 04 oktober 2011, 13:16

idd komt me bekend voor hier zijn wat speel plekken en kleine sportveldjes maar onderhoud vind er niet plaats met als gevolg dat het gras een meter hoog staat dus einde sport/speel veldje

ben net terug van een speel plaats daar zie je maar weinig mensen meestal dezelfde ik gok maar 1:10.000 haHHaaaa zal er dus af en toe komen

orawan

afra
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door afra » woensdag 05 oktober 2011, 12:23

Lekker druk op dat veld.
Zoals je misschien ziet is het hier al bijna donker. Bij aankomst was het er echt druk.
Kinderen die aan het voetballen waren, ouderen een soort gym en onze host deed een spel met een vreemd balletje. Een soort volleybal maar dan met je voeten.

orawan123
heeft ervaring
heeft ervaring

#19 Bericht door orawan123 » woensdag 05 oktober 2011, 12:28

yep dat zou ik hier al vet gaaf vinden voor de kids , maar dat is hier niet te vinden helaas , ben happy voor jullie daar joh
orawan

diedo2
komt net kijken
komt net kijken

#20 Bericht door diedo2 » woensdag 05 oktober 2011, 13:19

In Ned geef ik zumbales, en had al bedacht ik neem wat van die muziek mee, en wie weet ga ik wel met kids zumba-dansen, lijkt mij erg gezellig, dan wordt de thaise glimlach zeker een vette schaterlach. :giggle3:

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”