Kunt thans zowel met goede bus als trein verbindingen tot op duseldorf airport komen vanuit NL.
Ook met Airberlin altijd maar 20 kg, tenzij langer dan ik geloof 3 maanden en dan moet je natuurlijk een retour hebben dat je 10 kg extra mee mag nemen, vaak als je lid wordt van een airpine mag je meer meenemen, heeft alleen zin als je vaker met zelfde maatschapij vliegt....
Het is voor iedereen anders, of je wel of niet wilt overstappen etc en wat je ervoor over hebt.
Ik persoonlijk betaal liever wat meer voor een rechtsreekse vlucht en wil graag op christelijke uren aan komen [niet om 5 uur smorgens] bijvoorbeeld.
Goeie reis!
Britisch Airways: ervaring? En hoeveel bagage?
Moderator: Loempia
-
- Expat
Re: Britisch Airways: ervaring? En hoeveel bagage?
Even the longest journey starts with the first step...
-
- heeft ervaring
Heb altijd een directe vlucht gehad, dit is de eerste keer met een tussenstop. En de tijden zijn perfect, in de uren dat men zou moeten slapen, wordt er gevlogen, en we landen in de ochtend of middag aan.
Openbaar vervoer naar Dusseldorf is geen doen. Heb alle mogelijkheden gecheckt, dat gesjouw met koffers in de trein, of de bus vertrekt heel vroeg in de ochtend...
En met die 20 kg komt wel goed, de kilo's kaas laat ik maar achterwege.
Openbaar vervoer naar Dusseldorf is geen doen. Heb alle mogelijkheden gecheckt, dat gesjouw met koffers in de trein, of de bus vertrekt heel vroeg in de ochtend...
En met die 20 kg komt wel goed, de kilo's kaas laat ik maar achterwege.

-
- Volwaardig lid
Die regel is helaas vervallen bij AB en je moet nu gewoon voor overgewicht betalen. 1 kg marge en betalen vanaf 2 kg. Je kunt ook extra gewicht bijkopen bij het boeken van je ticket hetgeen goedkoper uitpakt dan betalen bij de incheckbalie.Akang schreef:Kunt thans zowel met goede bus als trein verbindingen tot op duseldorf airport komen vanuit NL.
Ook met Airberlin altijd maar 20 kg, tenzij langer dan ik geloof 3 maanden en dan moet je natuurlijk een retour hebben dat je 10 kg extra mee mag nemen, vaak als je lid wordt van een airpine mag je meer meenemen, heeft alleen zin als je vaker met zelfde maatschapij vliegt....
Het is voor iedereen anders, of je wel of niet wilt overstappen etc en wat je ervoor over hebt.
Ik persoonlijk betaal liever wat meer voor een rechtsreekse vlucht en wil graag op christelijke uren aan komen [niet om 5 uur smorgens] bijvoorbeeld.
Goeie reis!
Live your dream, don't dream your life.
-
- Expat
Dat is jammer dat t bij AB niet meer zo is, ben lid bij hun dus mag er meer meenemen, maar kom nooit aan het maximum.
Even the longest journey starts with the first step...
-
- heeft ervaring
Of een servicecard van AB, dan mag je tot 30 kg voor 50 Euro per jaar.
-
- Expat
Openbaar vervoer naar Dus is juist wel goed ..
In A,dam,Utrecht of Arnhem in de ICS stappen, Duisburg overstappen en je staat binnen 2 uur op het vliegveld van Dusseldorp..
In A,dam,Utrecht of Arnhem in de ICS stappen, Duisburg overstappen en je staat binnen 2 uur op het vliegveld van Dusseldorp..
หลงรัก