Weet iemand of er een bus vanaf Bangkok Airport (BKK) naar Satthahip gaat?
Of moet je dan eerst naar Pattaya ( weet dat daar een bus heengaat ) en vanaf daar verder?
En zoja hoelang duurt de reis dan?
Groetjes Ais
Bankok - Sattahip
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Bankok - Sattahip
- Wie z'n billen brand, mag blij zijn dat hij niet andersom stond -
- joepattaya
- Expat
Re: Bankok - Sattahip
Er zal inderdaad een bus van Bangkok naar Sattahip gaan.
Afhankelijk van de frequentie KAN het misschien verstandig zijn om een bus naar Pattaya te nemen en vervolgens een verbinding naar Sattahip.
Afhankelijk van de frequentie KAN het misschien verstandig zijn om een bus naar Pattaya te nemen en vervolgens een verbinding naar Sattahip.
-
- Volwaardig lid
Als je in pattaya bent, neem dan op de sukhumvit de witte songtaew richting sattahip. Dat kost ongeveer 40 bath meen ik.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
-
- Volwaardig lid
Oke dank u
- Wie z'n billen brand, mag blij zijn dat hij niet andersom stond -
-
- Volwaardig lid
bij mijn beste weten NIET direct vanaf AIRPORT. Wel elk half uur of zo vanaf Ekamai busst.
De beste opls lijkt me:
1.direct vanaf terminal-laagste etage, een bus, naar keus, naar Pattaya, dan op Sukhumvit afstappen en wachten op lokale bus naar STH-elke 10/15 min.
2.mogelijk vanaf BUSterminal- met de gratis witte shuttlebus vanaf AIRterminal, naar Sri racha, Pattaya of waar dan ook langsheen de route.
tip: zoek goed uit waar in STH, want het is niet echt een kompakte stadje, maar kms en kms verspreid met marinehaven en hier en daar wat plukjes huizen.
De beste opls lijkt me:
1.direct vanaf terminal-laagste etage, een bus, naar keus, naar Pattaya, dan op Sukhumvit afstappen en wachten op lokale bus naar STH-elke 10/15 min.
2.mogelijk vanaf BUSterminal- met de gratis witte shuttlebus vanaf AIRterminal, naar Sri racha, Pattaya of waar dan ook langsheen de route.
tip: zoek goed uit waar in STH, want het is niet echt een kompakte stadje, maar kms en kms verspreid met marinehaven en hier en daar wat plukjes huizen.
-
- Volwaardig lid
pong, zou je me kunnen vertellen hoe ik de lokale bus vanaf de sukhumvit naar sattahip zou kunnen herkennen. (ik weet natuurlijk hoe een bus er uit ziet)
Verder denk ik niet dat er gratis bussen richting Sri racha of Pattaya rijden zoals je schrijft.
Verder denk ik niet dat er gratis bussen richting Sri racha of Pattaya rijden zoals je schrijft.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.