rente betaald? dus wordt de bank weer beter .

Moderator: Loempia
En er wordt werkgelegenheid geschapen bij de incassobureaus en deurwaarders (heb je die eigenlijk in Thailand?)yandre schreef:over die aflosing van de kreditcard wordt weer een dik percentage
rente betaald? dus wordt de bank weer beter .
Ik neem aan dat je daar je vrouw mee bedoeld "ik heb die van mij" dit even voor de duidelijkheid.Duncan schreef:Thais en creditcards...
Dit gaat een catastrofe worden voor de armen en de plattelanders ( ik heb die van mij al moeten bijbrengen en voorrekenen dat het niet loont om voor een 15 baht lagere prijs naar Dan Sai te rijden, want dat kost rond de 80 baht aan benzine ).
Waanzinnig idee.
prajak schreef:Printen, vergis je je niet ? Kookgas is hier toch LPG ?
Goed, dat wordt duurder. Daar heb ik met de motor geen last van en we stoken een fles kookgas per anderhalf jaar of zo...... Die 400 baht wordt dan ...etc.
Elst99, Ik woon in Thailand, ik heb geen stem hier, maar wel een mening en die draag ik uit. Ik schrijf over wat ik denk wat er in Thailand gebeurd, positief en negatief. Ik kijk niet naar Nederlandse toestanden, maar kijk naar Thaise toestanden.elst99 schreef:Ik begrijp het nietJij wilt het niet begrijpen
We zullen het dus nooit eens worden, zolang je daar woont en totaal geen invloed op welke politiek, kunt of mag uitoefenen, zul je een andere hobby moeten zoeken of terugkeren naar Nederland, daar kun je middels je stem nog enige invloed hebben.
Maar ook hier in Nederland zijn er mensen die heel moeilijk de maand rond kunnen komen, de maand duurt langer als hun salaris groot is, ze werken ook nog, wat als ik Ruud zo hoor en zelf heb waargenomen bij vele Thaien ( de vrouwen daargelaten) mannen de kantjes er aflopen, zodra er een Farang in de familie is.
Studenten in Nederland, stond gisteren in de het nieuws, hebben na hun studie, gemiddeld 14.500€ schuld. De Incasso-bureaus hebben overuren om geld wat uitstaat voor bedrijven binnen te halen.
Waarom als het wereldwijd in een crisis verkeerd, zou dat in Thailand niet doordringen? Of in de omliggende landen? Doe die rode bril is af en misschien bekijk het is door de roze bril van!
Ik houd mijn goede bril wel op die heb ik hard nodig.
Nou ja, zolang de laatste termijn ( Sinsod ) nog niet is betaald heb ik haar slechts in bruikleen. Ben d'r wel heel zuinig op, hoornbreeker schreef:
Ik neem aan dat je daar je vrouw mee bedoeld "ik heb die van mij" dit even voor de duidelijkheid.
Ja, dat kan nu wel zijn, maar de afschrijving loopt gewoon door!Duncan schreef:Nou ja, zolang de laatste termijn ( Sinsod ) nog niet is betaald heb ik haar slechts in bruikleen. Ben d'r wel heel zuinig op, hoornbreeker schreef:
Ik neem aan dat je daar je vrouw mee bedoeld "ik heb die van mij" dit even voor de duidelijkheid..