Jeanette schreef: Ja ja, allemaal mannen die verstand hebben van wat meisjes van 19 en 22 willen.200 foto's met steeds de zelfde kleding aan. Wel 7 nachtsetjes zeker?

Lieve Oma, Opa is nieuwsgierig geworden

Moderator: Loempia
Jeanette schreef: Ja ja, allemaal mannen die verstand hebben van wat meisjes van 19 en 22 willen.200 foto's met steeds de zelfde kleding aan. Wel 7 nachtsetjes zeker?
Wat krijgen we hier voor tips op?sharon89 schreef:Hej allemaal!
In Juli ga ik samen met mijn vriend 4 weken naar Thailand. We hebben buiten de eerste paar nachten in Bangkok nog niets vastgelegd en daarom lijkt het ons praktischer om met een backpack te reizen ipv een koffer.
Ik ben helaas een leek als het op backpacken aankomt en ik vraag me of of jullie nog tips hebben over het formaat van de backpack. Ik wil zoveel mogelijk kunnen meenemen (jaja vrouwen..) maar ik moet de tas natuurlijk ook met me mee kunnen slepen..
Alvast heel erg bedankt!
baco101 schreef:de tip is leg alle spullen die je wilt meenemen op een stapel, halveer die stapel en je hebt wat je echt nodig hebt.
Jeanette schreef:Anderhalve generatie geleden zou ik ook niet met een koffer op wieltjes gezien willen worden maar het is makkelijk.
En dan een hele goede tip...jumbo schreef: Neem niet teveel kleding mee, het kan dus gewassen worden of door jezelf gedaan worden en kost drie keer niks + 40 thb per kilo...
En onze vriendelijke Jehova....joepattaya schreef: Tipje: Ga naar de dichtstbijzijnde outdoorsport-zaak en laat je daar adviseren over de soort, grootte en gewicht van je backpack. Als je nog nooit iets met een backpack gedaan hebt, is het misschien raadzaam om er eens een weekendje "wandelen" aan te spenderen.
Een relevante vraag....unforgiven schreef: Jesus![]()
Jim schreef: zal je eerst moeten vertellen wat voor formaat vrouw je bent
Winehouse schreef:Ik ben zelf opzoek naar een backpack en overal waar ik kom zeggen ze dat 60 liter toch wel de max is voor een vrouw, of je moet enorm sterk/lang zijn. Ik ben zelf 154cm en (hoewel ik er van baal) 60 liter is voor mij ook echt het maximale. Minder zou beter zijn maar dat gaat niet passen met mijn spullen helaas.
prajak schreef: Nou, hoeveel denk je feitelijk met dat ding te gaan LOPEN ? Want dat kost energie; niet als het ding gerieflijk naast je staat of in het bagagerek. Ik denk dat je nauwelijks zult lopen met dat ding op jouw rug. Dan kan een koffer dus ook, en die is beter afsluitbaar dan een rugzak. Kan van belang zijn als mensen iets in jouw spullen willen verstoppen....
Vriend wordt even vergeten, fantasie van onder de gordel ....Pieter schreef:4800 jaar geleden leefde er in de oerwouden tussen Laos en Birma er een stam hier die heette de Backiepackie stam
Pieter![]()
![]()
![]()
En dit alles, beste opa Mart, brengt mij bij de conclusie dat hier het aantal fantasiën over jonge meisjes het aantal echte ingeleefde hulp antwoorden overtreft.jorisphuket schreef:ga in bangkok naar de eerste de beste bar met mannen .
vraag aan een knul of hij je rugzak wil dragen voor de vakantie .....
je kunt je kleding overal wassen en voor een paar honderd baht heb je een nieuw outfit.
je hebt jonge backpacksters van 50 kilo en jonge backpacksters van 100 kilo.Jeanette schreef:Wat krijgen we hier voor tips op?sharon89 schreef:ik vraag me of of jullie nog tips hebben over het formaat van de backpack.
Jim schreef: zal je eerst moeten vertellen wat voor formaat vrouw je bent
Nog een jong backpackertje
Lees even goed wat bij elkaar past Jim, ik zeg nota bene dat jou vraag relevant was.Jim schreef: it's elementary, my dear jeanette
Goed dat ik het nu weet.Ik zal de tijd noteren.Jim schreef:ohhh.. sorry, net wakker
koningin Lodewijk no 14 verdiende trouwens bij door kaartjes te verkopen dan mochten mensenJeanette schreef:Voor mij hoef je niet op te staan, ik ben de Koningin niet.![]()
Natuurlijk wel ergens voor, ik zou niet willendat je overal voor valt.
![]()
En ik ben totaal geen achterbaks gepakte vrouw, om on-toppic te blijven.
Heb je nu nog om een nieuw pilletje gevraagd zoals Prajak voorsteldePieter schreef:koningin Lodewijk no 14 verdiende trouwens bij door kaartjes te verkopen dan mochten mensenJeanette schreef:Voor mij hoef je niet op te staan, ik ben de Koningin niet.![]()
![]()
's morgens de koning zien wakker worden
(tenminste dat werd in versailles vertelt tijdens de rondleiding)![]()
ja en binnenkort wil ik ook gewassen worden in bijzijn van zo'n honderd mannbreeker schreef:Heb je nu nog om een nieuw pilletje gevraagd zoals Prajak voorsteldePieter schreef:koningin Lodewijk no 14 verdiende trouwens bij door kaartjes te verkopen dan mochten mensenJeanette schreef:Voor mij hoef je niet op te staan, ik ben de Koningin niet.![]()
![]()
's morgens de koning zien wakker worden
(tenminste dat werd in versailles vertelt tijdens de rondleiding)![]()
uit den geenstijlU bent een psychisch randgeval. Zo depressief als een grijze herfsthemel boven het uitgestrekt verlaten Noord-Groningse landschap. Mentaal mank. Psychisch meer in de knoop dan een aasgier met anorexia. Totale hersenpolio. Kneitergestoord, dat bent u. Tenminste, als het aan de herziene uitgave van het psychologenhandboek DSM [Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, wiki:] ligt. Dit boek is de basis waarop de psychologie in de Verenigde Staten, maar ook in Nederland, diagnoses stelt. De DSM bepaalt de trend in psychologenland voor de komende tijd. Als de DSM bepaalt dat elke vrouw die haar mascara alleen kan aanbrengen met wijd opengesperde mond leidt aan obsessief posttraumatische schizoïde parafilie nervosa, dan zijn voortaan alle vrouwen die hun lippen niet op elkaar houden tijdens het wimperverven officieel rijp voor een dwangbuis en bijbehorende injecties. De nieuwste versie van de DSM is uitgebreid met extra psychische aandoeningen en voor een aantal bestaande aandoeningen worden de criteria verlaagd. En aangezien de DSM knettergeil wordt van de biologische genezing van psychisch gemankeerden, is deze herziene uitgave heel prettig nieuws voor de farmaceutische industrie. Want waarom zou je kijken naar sociale of psychologische factoren als je ook gewoon een duurbetaalde pil in de cliënt kunt proppen? Dankzij het farmaceutisch-kapitalistische wereldbeeld dat de psyche maakbaar is met chemicaliën met grote winstmarge, gaan we allemaal aan de pillen. Nurse Ratched is coming for you. Iedereen is een vliegtuig, vrrroeem vrrroeem tuut tuut.