Augustus naar Thailand

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ervee71
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Augustus naar Thailand

#16 Bericht door Ervee71 » vrijdag 17 juni 2011, 18:15

unforgiven schreef:fijn dat het overgrote deel van de wereld Thailand slechts voornamelijk kent door dit soort plat vermaak.

Sla mij maar over :mrgreen:

Helaas is het zo, daar sluit ik mij ook bij aan.
GETROUWD OP 24-08-2011

Markbr
kenner
kenner

#17 Bericht door Markbr » zondag 19 juni 2011, 10:50

unforgiven schreef:
redsnake schreef:Het lijkt me gezellig om de forum leden eens te ontmoeten en een potje te gaan poolen als ik er weer ben!

Maarrr knap hoor dat jullie (excentrieke forum leden) al die barretjes en gogo's kunnen vermijden, voor sommige dan met een HELE grote boog haha.
Uiteraard is bepalend zelf ervaring, maar 1 keer in mijn "ontgroening fase" in Thailand lang geleden toen het overigens nog niet zo erg was als heden, was meer dan genoeg. Daarna heb ik uiteraard wel vrienden/vriendinnen begeleidt, omdat zij zoveel hierover gehoord hadden. Fijn, heel fijn dat het overgrote deel van de wereld Thailand slechts voornamelijk kent door dit soort plat vermaak.

Jammer he dat Thailand een belachelijk imago krijgt door een paar bedorven plaatsen
in het land. Je moet wel HEEL bekrompen zijn als je denkt dat heel Thailand zich kan
laten vergelijken met wat er bijv. in Pattaya gebeurd.

Toen ik voor het eerst ging dacht ik echt nergens bij na. Je weet gewoon echt niet
hoe het is als er nooit bent geweest en heel veel mensen hebben echt hele aparte
verhalen. Ga het vooral zelf zien en bedenk dat er plaatsen zijn waar men over praat
zoals Pattaya en Patong enzo, maar laten we gelukkig prijzen dat meer dan 90% van
het land zich TOTAAL distancieert van wat zich daar afspeelt :)
We komen serieus elke vakantie 10 tallen plaatsen tegen waar je dat hele imago
door de WC kan spoelen. Geef het land een kans dat eigelijk elk land wel verdient.
Bekijk het eerst zoveel mogelijk zelf. En dan niet alleen struikelen over toeristen en
geef dan een mening.

jumbo
Expat
Expat

#18 Bericht door jumbo » maandag 20 juni 2011, 02:41

Markbr schreef:
unforgiven schreef:
redsnake schreef:Het lijkt me gezellig om de forum leden eens te ontmoeten en een potje te gaan poolen als ik er weer ben!

Maarrr knap hoor dat jullie (excentrieke forum leden) al die barretjes en gogo's kunnen vermijden, voor sommige dan met een HELE grote boog haha.
Uiteraard is bepalend zelf ervaring, maar 1 keer in mijn "ontgroening fase" in Thailand lang geleden toen het overigens nog niet zo erg was als heden, was meer dan genoeg. Daarna heb ik uiteraard wel vrienden/vriendinnen begeleidt, omdat zij zoveel hierover gehoord hadden. Fijn, heel fijn dat het overgrote deel van de wereld Thailand slechts voornamelijk kent door dit soort plat vermaak.

Jammer he dat Thailand een belachelijk imago krijgt door een paar bedorven plaatsen
in het land. Je moet wel HEEL bekrompen zijn als je denkt dat heel Thailand zich kan
laten vergelijken met wat er bijv. in Pattaya gebeurd.

Toen ik voor het eerst ging dacht ik echt nergens bij na. Je weet gewoon echt niet
hoe het is als er nooit bent geweest en heel veel mensen hebben echt hele aparte
verhalen. Ga het vooral zelf zien en bedenk dat er plaatsen zijn waar men over praat
zoals Pattaya en Patong enzo, maar laten we gelukkig prijzen dat meer dan 90% van
het land zich TOTAAL distancieert van wat zich daar afspeelt :)
We komen serieus elke vakantie 10 tallen plaatsen tegen waar je dat hele imago
door de WC kan spoelen. Geef het land een kans dat eigelijk elk land wel verdient.
Bekijk het eerst zoveel mogelijk zelf. En dan niet alleen struikelen over toeristen en
geef dan een mening.
A 2004 estimate by Dr. Nitet Tinnakul from Chulalongkorn University gives a total of 2.8 million sex workers
een klein rekensommetje leer dan dat het aantal mensen dat afhankelijk is van de industrie meer is dan de vermeende 10% die hierboven vermeldt staat.
Uiteraard heeft Thailand ook zijn 'Staphorst' maar mijn reiservaringen door Thailand hebben mij geleerd dat er over wel massagesalons of coffeeshops zijn..
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Davock
komt net kijken
komt net kijken

#19 Bericht door Davock » dinsdag 19 juli 2011, 07:32

Ik zit vanaf 12 Augustus voor 3 weken in Thailand. Ik had samen met mijn vriendin een rondreis gepland echter is het plan gewijzigd en ga ik nu alleen naar Thailand.

Mijn eerste week staan BKK en Chiang Mai op het programma, vanaf 18 Aug zit ik rond Phuket. Mocht je in die omgeving zijn PM me dan, wellicht kunnen we samen een biertje doen.

IIg veel plezier!
Impossible is nothing

redsnake
komt net kijken
komt net kijken

#20 Bericht door redsnake » vrijdag 29 juli 2011, 09:33

Hoi Davock,

Leuk dat je naar Thailand gaat.

Ik zit vanaf 8 augustus in bangkok en ga nog met een maat naar Pattaya om hem Pattaya te laten zien een paar dagen.

Rond half augustus ga ik misschien ook richting Phuket. Ben daar nog nooit geweest zou er graag eens naartoe willen gaan.

Het hangt ook van het weer af anders blijf ik de resterende tijd in de regio pattaya of Chang mai.

Ik zal je tegen die tijd even een PM sturen.

Groetjes

stevenl
Expat
Expat
Contacteer:

#21 Bericht door stevenl » vrijdag 29 juli 2011, 10:14

Jullie zijn beiden hartelijk welkom hier voor een biertje.

unforgiven
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#22 Bericht door unforgiven » vrijdag 29 juli 2011, 11:43

Davock schreef:Ik zit vanaf 12 Augustus voor 3 weken in Thailand. Ik had samen met mijn vriendin een rondreis gepland echter is het plan gewijzigd en ga ik nu alleen naar Thailand.

Mijn eerste week staan BKK en Chiang Mai op het programma, vanaf 18 Aug zit ik rond Phuket. Mocht je in die omgeving zijn PM me dan, wellicht kunnen we samen een biertje doen.

IIg veel plezier!
??? Komt helemaal hierheen en wil dan een biertje doen met medelanders?..goedkoper is een kroeg in pakweg Amsterdam...
Wat dan ook veel plezier al zal het wel iets anders gaan verlopen zo zonder vriendin... :mrgreen:
There is only one road in life, the hard road.....

Davock
komt net kijken
komt net kijken

#23 Bericht door Davock » vrijdag 29 juli 2011, 18:12

@ unforgiven - Stom dat ik daar zelf niet aan had gedacht: idd in Amsterdam stikt het van de Nederlanders en bier schijnt er ook vollop verkrijgbaar.... [8)

Zonder gekheid, ik had de reis al betaald dus ga er nu alleen heen en ik zal er zeker het beste van maken. Ik heb me maanden verheugd op deze reis dus er gaat zowieso gedronken worden, met of zonder vriendin en ook met of zonder medelanders.

@Stevenl en Redsnake , gezellig, we contacten via PM
Impossible is nothing

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#24 Bericht door Duiker » vrijdag 29 juli 2011, 23:51

Dat is mooi. Maar wat nou met die vriendin?
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#25 Bericht door Duncan » zaterdag 30 juli 2011, 00:18

Meh,
plenty girlfriends in Pattaya, Phuket, volgens mij ( ben er nog nooit geweest, alleen maar van horen zeggen ).

Akang
Expat
Expat

#26 Bericht door Akang » zaterdag 30 juli 2011, 07:36

Grote kans dattie verliefd terug komt.... :angel:
Even the longest journey starts with the first step...

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”