Met grote bedragen kan het ook leuk zijn denk ik zolang je zelf maar het idee hebt dat je een goede koop hebt gedaan is het toch goed . Als ik er een x bedrag voor over heb ter plekke of op voorhand en dat kan dan maakt het mij niet uit wat de verkopende partij er aan verdient en als ik dan 2 dagen later hetzelfde weer goedkoper zie dan is dat jammer maar meer ook niet.carpediem schreef:Zolang het om kleine bedragen gaat is het wel leuk ja.driver schreef:Als je Thais verstaat en alleen bent waar ik vanuit ga heb je zoals nu weer fiks voordeelv@go schreef:laatst kocht ik voor mijn nichtjes 6 speciale t-shirt en vroeg netjes hoe duur.
Ik hoorde in het Thais "het moet minimaal 600 baht kosten" en op de teller van het rekenapparaat kwam 3200 te staan
Ik pak mijn geld en geef 600 en lach vriedenlijk terug met als opmerking : "het brengt nu minimaal 600 baht op"![]()
Mevrouw lacht vriendelijk terugen neemt het geld in ontvangste en doet nog een zakje om de shirtjes heen ook voor dat geld.
![]()
Ik ben altijd met Suk. erbij dan zeggen ze dit soort dingen natuurlijk niet en pakken ze alsnog aardig winst na misschien wat korting te hebben gegeven .
Zolang iedereen tevreden is en blijft lachen vindt ik het al gauw goed.
mvg driver
mvg Arie