Hotels Thailand
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Hotels Thailand
Hallo mensen,
Vorige maand was ik in Koh Samui op vakantie en ben daar een leuke meid tegengekomen.
We hadden e-mailadressen uitgewisseld en nu mailen we af en toe.
Ik zie haar niet als "mijn" vriendin maar gewoon als een vriendin. Ik ben 21 jaar, zij is 17 jaar oud. Nu ga ik deze zomer naar Maleisie en als ik toch "in de buurt ben", wil ik haar wel opzoeken.
Nu zie ik dat een hotelkamer voor 2 personen vaak even duur is als een kamer voor 1 persoon. Ik ben niet op zoek naar "ondeugend" plezier maar we willen gewoon samen het eiland verkennen.
Is het toegestaan om haar, gezien de leeftijd, in te checken in een hotel. Het voordeel zou dan zijn dat we samen mogen ontbijten en zwemmen.
Nogmaals, het is gewoon vriendschappelijk en ik wil geen problemen krijgen.
Vorige maand was ik in Koh Samui op vakantie en ben daar een leuke meid tegengekomen.
Ik zie haar niet als "mijn" vriendin maar gewoon als een vriendin. Ik ben 21 jaar, zij is 17 jaar oud. Nu ga ik deze zomer naar Maleisie en als ik toch "in de buurt ben", wil ik haar wel opzoeken.
Nu zie ik dat een hotelkamer voor 2 personen vaak even duur is als een kamer voor 1 persoon. Ik ben niet op zoek naar "ondeugend" plezier maar we willen gewoon samen het eiland verkennen.
Is het toegestaan om haar, gezien de leeftijd, in te checken in een hotel. Het voordeel zou dan zijn dat we samen mogen ontbijten en zwemmen.
- Ben
- Expat
Re: Hotels Thailand
willem456 schreef:Hallo mensen,
Dubbel vraagje , Wettelijk 17 jaar is NO, Je kan er voor opgepakt worden als je ze op de kamer hebt .blijft opletten !
Bij legitimatie kan men haar weigeren .
Over het boeken van de kamer dat een 2 pers gelijk is aan 1 pers kamer lijkt me vrij makkelijk als dat zo is boek een 2 pers kamer, die hebben nl meestal grotere bedden .en omdat je niets ondeugends wil doen daar doet er niets aan af .
Het eiland verkennen kan altijd samen maar ze kan je ook bij het hotel komen ophalen
en wat kost nu een ontbijtje extra ?
-
- Volwaardig lid
Wat is eigenlijk de legale leeftijd om sex te hebben ln Thailand??
pluk de dag (carpediem)
-
- komt net kijken
Ik ben helemaal niet op zoek naar sex.
Ik zou het alleen leuk vinden om samen Koh Samui te verkennen (de zoo, tempels of watervallen). Ik ben gek op zwemmen en het zou leuk zijn om dat samen te doen in het hotel.
Ik mocht ook bij haar thuis slapen maar dat lijkt me net iets te primitief.
Ik begrijp goed dat het verkeerd klinkt om met een minderjarige meid een hotel te boeken maar ik heb er echt geen verkeerde bedoelingen bij.
Ik zou het alleen leuk vinden om samen Koh Samui te verkennen (de zoo, tempels of watervallen). Ik ben gek op zwemmen en het zou leuk zijn om dat samen te doen in het hotel.
Ik begrijp goed dat het verkeerd klinkt om met een minderjarige meid een hotel te boeken maar ik heb er echt geen verkeerde bedoelingen bij.
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Tsja Willem.
Wat je ons nu voorlegt is moeilijk.
Enerzijds: wat is het voor een meid?
Kun je haar vertrouwen?
Anderzijds: de liefde is veel te mooi om je door haar leeftijd te laten weerhouden.
Gewoon inchecken in een hotel met een twee-persoonskamer.
Geef haar het kamernummer
En meestal geen vuiltje aan de lucht.
Je bent jong, dat risico kun je best lopen.
Blijf weg van drugs en je zit wel goed!
We hebben een lid op dit forum en die noemt zich Carpediem.
Tegen jou zeg ik ook carpe diem.
En bij haar thuis slapen lijkt jou te primitief?
Je bent verdulleme 21, wat kan jou dat schelen.
Een ervaring om nooit te vergeten.
Misschien wordt het helemaal niks, maar de ervaring neemt niemand jou af.
Denk aan de woorden van een wijze kerel:
"Als ik dood ga wil ik spijt hebben van de dingen die ik heb gedaan. Niet van de dingen die ik nooit heb durven doen."
Wat je ons nu voorlegt is moeilijk.
Enerzijds: wat is het voor een meid?
Kun je haar vertrouwen?
Anderzijds: de liefde is veel te mooi om je door haar leeftijd te laten weerhouden.
Gewoon inchecken in een hotel met een twee-persoonskamer.
Geef haar het kamernummer
En meestal geen vuiltje aan de lucht.
Je bent jong, dat risico kun je best lopen.
Blijf weg van drugs en je zit wel goed!
We hebben een lid op dit forum en die noemt zich Carpediem.
Tegen jou zeg ik ook carpe diem.
En bij haar thuis slapen lijkt jou te primitief?
"Als ik dood ga wil ik spijt hebben van de dingen die ik heb gedaan. Niet van de dingen die ik nooit heb durven doen."
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Volwaardig lid
Bestaan die nog echt? Mannen van 21 die geen seks willen met meisjes waar ze gek op zijn? Die praten over 'ondeugend plezier'....... Kietelen???
Vreemde vraag trouwens om nieuw in een forum mee binnen te komen.
Als je bent die je zegt dat je bent dan zou ik je de raad willen geven; "Wordt eens volwassen, zij is het waarschijnlijk al".
Als ze tenminste echt 17 is en niet jonger.
Vreemde vraag trouwens om nieuw in een forum mee binnen te komen.
Als je bent die je zegt dat je bent dan zou ik je de raad willen geven; "Wordt eens volwassen, zij is het waarschijnlijk al".

Als ze tenminste echt 17 is en niet jonger.

- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Jeanette, je slaat de spijker op z'n kop.
Daarom twijfelt hij misschien.
Is er wel plaats voor seks bij haar thuis.
Misschien niet, of minder dan hij hoopt.
Maar even wonen in een echt Thaise setting... onvergetelijk.
Seks is niets meer dan een zwellichaam dat speleologisch onderzoek wil doen.
Dat kan hij nog z'n hele leven.
Hij kan het ook verdelen:
deels bij haar thuis, deels in een hotel op Samui.
Ach, was ik nog maar 21...
Daarom twijfelt hij misschien.
Is er wel plaats voor seks bij haar thuis.
Misschien niet, of minder dan hij hoopt.
Maar even wonen in een echt Thaise setting... onvergetelijk.
Seks is niets meer dan een zwellichaam dat speleologisch onderzoek wil doen.
Dat kan hij nog z'n hele leven.
Hij kan het ook verdelen:
deels bij haar thuis, deels in een hotel op Samui.
Ach, was ik nog maar 21...
Knor, knor,
Hans
Hans
- Pieter
- Volwaardig lid
Heb je wel eens een meisje van het woonwagenkamp gehad.
waarschijnlijk niet anders was je er nu mee getrouwd.
Sommige zeden en gebruiken zijn handig om van te voren te weten
ik zou twee kamers boeken.
Als het een net meisje met nette ouders is kun je niks doen zonder haar in de problemen te brengen
Bedenk wel dat je acties kunnen leiden tot het verstoten van het meisje door de familie.
(en als ik net zo oud was...... ik zou me een paar dagen helemaal suf (&*(_^G Fn vdslbh)
Pieter
waarschijnlijk niet anders was je er nu mee getrouwd.
Sommige zeden en gebruiken zijn handig om van te voren te weten
ik zou twee kamers boeken.
Als het een net meisje met nette ouders is kun je niks doen zonder haar in de problemen te brengen
Bedenk wel dat je acties kunnen leiden tot het verstoten van het meisje door de familie.
(en als ik net zo oud was...... ik zou me een paar dagen helemaal suf (&*(_^G Fn vdslbh)
Pieter

Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- Volwaardig lid
Een meisje van 17 dat op koh samui woont, zo ook haar ouders en eventueel broers/zussen. En dat gezin vind het prima dat dochter met een buitenlander in een hotel gaat slapen, want het is een platonisch relatie hoor dus niets aan de hand. Dan kunnen ze samen gezellig zwemmen in het zwembad, nee in zee wil ze niet zwemmen want dan kan iedereen het zien.
En ontbijt van het hotel heeft ze ook veel liever dan streetfood of moeders pot.
Ga juist bij dat gezin overnachten. Dan zie je eens hoe zij leeft en weet je ook zeker dat je je niet vergrijpt in the heat of the moment!
En ontbijt van het hotel heeft ze ook veel liever dan streetfood of moeders pot.
Ga juist bij dat gezin overnachten. Dan zie je eens hoe zij leeft en weet je ook zeker dat je je niet vergrijpt in the heat of the moment!
- Pieter
- Volwaardig lid
Echt niet het is de isaan niet.Borat schreef:Een meisje van 17 dat op koh samui woont, zo ook haar ouders en eventueel broers/zussen. En dat gezin vind het prima dat dochter met een buitenlander in een hotel gaat slapen, want het is een platonisch relatie hoor dus niets aan de hand. Dan kunnen ze samen gezellig zwemmen in het zwembad, nee in zee wil ze niet zwemmen want dan kan iedereen het zien.
De zus van mijn vrouw is als meisje ooit een nacht weggebleven en was daarna zeker 3 jaar niet meer welkom thuis.
Thailand is het verdorven Nederland niet

Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- Volwaardig lid
Hier sluit ik mij bij aan.Gardensafari schreef: En bij haar thuis slapen lijkt jou te primitief?
GETROUWD OP 24-08-2011
-
- Volwaardig lid
In Thailand is het heel gewoon dat je een kamer boekt voor twee personen. Reserveer daarom nooit in Nederland want daar laten ze je gewoon 2 maal betalen.
Voor de rest, doe gewoon waar je zin in hebt en trekt je van ons oude l.ll.en niets aan, wij worden allleen maar jaloers.
Maar houdt wel rekening met eventulele gevolgen.
groetjes Loe
Voor de rest, doe gewoon waar je zin in hebt en trekt je van ons oude l.ll.en niets aan, wij worden allleen maar jaloers.
Maar houdt wel rekening met eventulele gevolgen.
groetjes Loe
- baco101
- Volwaardig lid
Gardensafari schreef: En bij haar thuis slapen lijkt jou te primitief?
gardensafari ben het helemaal met je eens.
ik kende deze wel : "je hebt meer spijt van de dingen die je niet hebt gedaan dan van de dingen die je wel hebt gedaan", maar vind die van jou ook eentje om te onthouden
zal de Thaise logica nooit begrijpen.
Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
opinions are like assholes, everybody has one
Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
opinions are like assholes, everybody has one
-
- Volwaardig lid
Boek 2 kamers en je komt ook minder in de verleiding.willem456 schreef:Ik ben helemaal niet op zoek naar sex.
Zwem ze.
pluk de dag (carpediem)
-
- Volwaardig lid
Weet echt niemand de wettelijke voorschriften omtremt leeftijd en sex????
pluk de dag (carpediem)