vanaf 1/6/11 (dat is vandaag morgen) rijdt deze bus niet meer. Aankondiging van de webiste van Suvannaphumi airport. Eigenlijk werd enkel de direkte lijn naar het bekpekkersparadijs KhaoSarn veel gebruikt, de andere 3 lijnen waren zo onbetrouwbaar en ongeregeld dat niemand mee wou en er daarom maar wat werd aangerotzooid.
Nu zal het me benieuwen hoe lang nog deze lijn zal worden aangeprezen als de beste lijn voor de nieuwkomer daarheen.....
vanAF KhSarn rijden er talloze minibusjes-pikken je op bij je gastenhuis, dan linea recta (of ff later-pas als ie vol zit) naar de airport, elk uur, nog goedkoper ook als die grote bus. Omgekeerd gingen ze leeg, vanwege ontbrekende vergunning, ben benieuwd of ze een gaatje vinden om dat dan te vullen.
ben je met 2-of nog meer, dan was een taxi altijd al vrijwel even duur als 2 buskaartjes. Voor veel jongelingen betekent een taxi echter duur, oplichterij en taalproblemen-dat is deels waar en deels vooroordeel. Voor de eenling: NEE die nieuwe airport rail rijdt NIET naar KhaoSarn en komt ook niet echt in de buurt. de beste overstap is NIET naar PHiyathai=eindpunt, maar vanaf Makkasan, en dan stadsbus 556 (die voorheen naar de airport reed), die staat te wachten onder het viaduct van die treinen. Kost 35 bt-trein+ 14 bt bus=samen net geen 50.
Airport Express BUS wordt opgeheven
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Pieter
- Volwaardig lid
Re: Airport Express BUS wordt opgeheven
lopen is nog goedkoperpong schreef: ben je met 2-of nog meer, dan was een taxi altijd al vrijwel even duur als 2 buskaartjes. Voor veel jongelingen betekent een taxi echter duur, oplichterij en taalproblemen-dat is deels waar en deels vooroordeel. Voor de eenling: NEE die nieuwe airport rail rijdt NIET naar KhaoSarn en komt ook niet echt in de buurt. de beste overstap is NIET naar PHiyathai=eindpunt, maar vanaf Makkasan, en dan stadsbus 556 (die voorheen naar de airport reed), die staat te wachten onder het viaduct van die treinen. Kost 35 bt-trein+ 14 bt bus=samen net geen 50.
25 km is 5 a 6 uur lopen
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- Volwaardig lid
Foei Foei Pieter toch,
Met deze temperatuur dat betekent de dood voor de niewelingen

-
- Erelid
Onlangs kwam ik nog een paar bekpekkers tegen. Uit nieuwsgierigheid stopte ik omdat ik een r w b vlaggetje zag.Loe schreef:Foei Foei Pieter toch,
De volgende bestemming was ca 20 km verder.
Ik heb ze maar even een lift aangeboden.

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
- joepattaya
- Expat
Website link?pong schreef:vanaf 1/6/11 (dat is vandaag morgen) rijdt deze bus niet meer. Aankondiging van de webiste van Suvannaphumi airport. Eigenlijk werd enkel de direkte lijn naar het bekpekkersparadijs KhaoSarn veel gebruikt, de andere 3 lijnen waren zo onbetrouwbaar en ongeregeld dat niemand mee wou en er daarom maar wat werd aangerotzooid.
Welke andere 3 lijnen?
-
- Volwaardig lid
1.de algemene site van de airport-ik doe nooit links-dat gaat altijd fout (want ik heb geen vaste computer die altijd hetzelfde werkt). Ze hadden ook een eigen site-die lijkt zelfs weggehaald te zijn (is geen vast gegeven in Th-ld, zoaks je weet-nog jaren kunnen mensen die rotsvast in www geloven op het verkeerde been worden gezet)
2.gewoon-de andere AE =airport express lijnen, van airport de stad in. die zijn er dus ook niet meer.
2.gewoon-de andere AE =airport express lijnen, van airport de stad in. die zijn er dus ook niet meer.
- v@go
- Volwaardig lid
Mart jij bent toch de goedheid zelveMart schreef:Onlangs kwam ik nog een paar bekpekkers tegen. Uit nieuwsgierigheid stopte ik omdat ik een r w b vlaggetje zag.Loe schreef:Foei Foei Pieter toch,
De volgende bestemming was ca 20 km verder.
Ik heb ze maar even een lift aangeboden.

geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก