ik heb begrepen dat er bij sommige eilanden niks te doen is ivm met moesson
wie heeft er goeie tips?
liefste ga ik toch naar t zuiden......zand en water.....niks leukers is er voor kinderen
dankje

Moderator: Loempia
een echte moesson / regen seizoen is er niet in thailand .ladyshiva schreef:wij zijn vaker in thailand geweest.....zelf helemaal verliefd op t zuiden,maar we zijn altijd jan/febr. geweest en nu vanwege leerplicht van mijn zoontje gaan we in de zomervakantie![]()
ik heb begrepen dat er bij sommige eilanden niks te doen is ivm met moesson
wie heeft er goeie tips?
liefste ga ik toch naar t zuiden......zand en water.....niks leukers is er voor kinderen
dankje
Samui is altijd wat te doensjors1984 schreef:Zou iemand kunnen vertellen hoe het zit met de levendigheid op Koh Samui (Chaweng/ Lamai) eind juli?
Na enkele weken rondreizen, willen wij onze vakantie namelijk afsluiten op een plek waar ook uitgaan tot de mogelijkheden behoort.
Dit zou kunnen op Samui, maar is er in de maanden juli en augustus eigenlijk wel iets te doen op dat gebied (of erg leeg allemaal)? Of hebben jullie andere tips (buiten pattaya of ko phangan waar we niet heen willen)?
Gr. Sjors
waarom niet koh phangan?sjors1984 schreef: Dit zou kunnen op Samui, maar is er in de maanden juli en augustus eigenlijk wel iets te doen op dat gebied (of erg leeg allemaal)? Of hebben jullie andere tips (buiten pattaya of ko phangan waar we niet heen willen)?
Gr. Sjors
Verstandige mensen willen terecht niet naar Pattaya...Koh samui is prima keus als je ervan houdt...misschien Krabi??baco101 schreef:waarom niet koh phangan?sjors1984 schreef: Dit zou kunnen op Samui, maar is er in de maanden juli en augustus eigenlijk wel iets te doen op dat gebied (of erg leeg allemaal)? Of hebben jullie andere tips (buiten pattaya of ko phangan waar we niet heen willen)?
Gr. Sjors
Duiker mischien heb je het niet goed gelezen?Duiker schreef:Misschien kan unforgiven eens wat uitleg geven, want ik zie niet in waarom het onverstandig is om naar Pattaya te gaan. Overigens, gezien de hoeveelheid toeristen daar, twijfel ik sterk aan het onverstandig zijn om daar naar toe te gaan,
Pattaya is niets voor toeristen, het trekt wellicht toeristen maar een bepaald type en ik weet nagenoeg zeker dat het geen doorsneefamile-met-kinderen toerist is.Duiker schreef:Kom eens kijken daar. Je zal je verbazen wat je met een gezin allemaal kunt doen. Er is veel meer dan prostitutie. Natuurlijk blijft het een grote stad met alle dingen die er bij horen.
ik vroeg waarom niet koh phangan ? pattaya ben ik 1x geweest in 1996 en dat was 2 dgn,dus daar kan ik niets over zeggenunforgiven schreef:Verstandige mensen willen terecht niet naar Pattaya...Koh samui is prima keus als je ervan houdt...misschien Krabi??baco101 schreef:waarom niet koh phangan?sjors1984 schreef: Dit zou kunnen op Samui, maar is er in de maanden juli en augustus eigenlijk wel iets te doen op dat gebied (of erg leeg allemaal)? Of hebben jullie andere tips (buiten pattaya of ko phangan waar we niet heen willen)?
Gr. Sjors
dus alleen in het noorden en de isan kun je een perfecte vakantie hebben vind ik persoonlijk nogal kortzichtig maar ieder zijn mening.printen44 schreef: En voor een perfect vakantie moet je naar het Noorden van Thailand gaan en naar de Isan. Zeker in de regio Loei is het prachtig, maar ook het Noorden bied alles wat de verwende toerist wilt hebben.