Na de plaatsing van een vervangende heup heb ik het supplement over dat me jarenlang op de been hield. “Move Free Plus Advanced” van Schiff in de USA. Op hun website http://www.movefreeadvanced.com/ kun je de samenstelling lezen.
Artsen zullen er lachend ‘neen’ bij schudden; ik weet uit ervaring wel beter. Zonder die pillen had ik het laatste jaar niet eens kunnen zitten zonder zware pijnstillers.
Geen wondermiddel ! Bij een versleten gewricht komt naast het ongemak toch eens de pijn maar het houdt de operatie lang weg. Hoe veilig ? Dat weet niemand maar je kent de reputatie van de FDA in het land van Ome Sam……. Bijwerkingen: kunnen altijd als je allergisch bent voor een van de stoffen in het spul.
Ik heb er nog 1.700 en bij 2x 2 per dag -zoals ik nam- is dat voor een dik jaar. Expiratie eind ‘11 en ‘12 dus nog bruikbaar. Kostprijs rond 8 baht per pil, import uit de USA. Te bewaren in de koelkast.
Ik wil er geen geld voor hebben. Dus gratis mits binnen Thailand per post. Per PB en de eerste vrager is spekkrijger.
Mensen met versleten onderdelen
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- jumbo
- Expat
Re: Mensen met versleten onderdelen
Glucosamine & Chondroitin zijn de werkende bestanddelen die je hier van je Thaise arts krijgt indien men gewrichtspijnen heeft die men aan slijtage toebedenkt
In vele vormen en ook op websites in Thailand te verkrijgen maar vaak via de US iets goedkoper
Vitamin World heeft de beste aanbieding
Inderdaad voor iedereen aan te raden die 'slijtage' vertoont..
In vele vormen en ook op websites in Thailand te verkrijgen maar vaak via de US iets goedkoper
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- Jim
- Volwaardig lid
schoonmae zal er wel profijt van kunnen hebben, maar ze is toch te koppig om ze te slikken.
die doucht liever met water waar eoa oplichter kaarsvet in druppelt terwijl hij/zij onverstaanbare onzin mompelt.
die doucht liever met water waar eoa oplichter kaarsvet in druppelt terwijl hij/zij onverstaanbare onzin mompelt.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
De pillen hebben een nieuwe bestemming gevonden.
-
- Volwaardig lid
Klopt,ik gebruik deze voedingssupplementen al een paar jaar en heb er veel profijt aan.jumbo schreef:Glucosamine & Chondroitin zijn de werkende bestanddelen die je hier van je Thaise arts krijgt indien men gewrichtspijnen heeft die men aan slijtage toebedenkt
Meestal voel ik me goed in mijn vel......
-
- Volwaardig lid
Ga het toch maar eens proberen; ben "al" 41 en heb diverse versleten onderdelen. De schouder geeft op dit moment het meest last.
Bedankt voor de tip.
Bedankt voor de tip.