Wat doet een toerist in Amsterdam

Inderdaad.... even over de Wallen, is het daar gevaarlijk ?
Ja het is er erg gevaarlijk als je daar iets doet waar je later mogelijk spijt van kan krijgen

Moderator: Loempia
Ik zie niet in waarom dat flauw is. Ik ben het helemaal met unforgiven eens. Dat jij daar anders over denkt, is je goed recht. Maar onze mening telt net zo goed als die van jou. En het is goed dat ie gegeven wordt. Want misschien zijn de mensen die om advies vragen wel net als wij en dus niet als jij.Beetje flauw unforgiven...the place to be voor backpackers, op zn minst om eens overheen te lopen, ben je als jonge reiziger in Bangkok dan is dat zeker een aanrader zoals je ook in elke reisgids zult tegenkomen.
Ik vind het wel leuk. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik woon in Thailand en kom er niet 3 weekjes op bezoek. Ik vind een pilsje langs de grachten van Utrecht ook hardstikke leuk. En dat geldt ook voor Amsterdam. Maar om daar nu waardevolle dagen van mijn vakantie door te brengen. Nee!Kan me voorstellen als je in Changmai woont er niet zo vaak komt en het dan waarschijnlijk ook niet goed kent.
SOLLY, correctie, niet meer naar toe gaat, tenzij we een keer samen gaanBorowolf schreef: Als het nu om de full moon party ging dan lag het allemaal anders natuurlijk.![]()
![]()
Alhoewel, nu ik weet dat Mart daar ook niet naar toegaat, moet ik dat dan misschien ook maar overslaan.
nou doe dat toch wel altijdJim schreef:dat is idd hetzelfde als op volle maan naar koh phagnan gaan en dan niet ff de full moon party mee pakken
Sorry Akang. Maar nee, dat vind ik niet flauw. Wat toerisme betreft zeker niet.maar vind het een beetje flauw om een persoon die voor het eerst naar bangkok gaat af te raden naar een trekpleister als Kaosarn te gaan omdat het er te toeristisch of gevaarlijk is, vind je zelf ook niet??