Ah, klinkt ook lekker. En ken ik ook niet.twinrix adult
Is dat net zoiets als Siam Libre?

Moderator: Loempia
Ah, klinkt ook lekker. En ken ik ook niet.twinrix adult
het woordje 'adult' zou een alarmpje bij je moeten doen afgaan en je had kunnen weten datBorowolf schreef:Ah, klinkt ook lekker. En ken ik ook niet.twinrix adult
Is dat net zoiets als Siam Libre?![]()
Ik had gekeken bij air berlin vanaf dusseldorf. Maar er stond nergens dat er een tussenstop zou zijn en vind het verschil in tijd tussen de heenweg en de terugweg wel erg groot.. Hoe kan dit dan?Jim schreef:de heenweg is 12.5 uur en de terugweg 10.5
7 uur red je alleen met de concorde, maar die vliegt niet meer
Op het ticket wordt overal de lokale tijd weergegeven en er is 5 of 6 uur tijdsverschil met Nederland. Vandaar waarschijnlijk (heb het niet nagerekend).Ik was naar vliegtickets en prijzen aan het kijken en het viel mij op dat bij een rechtstreekse vlucht de heenweg zo'n 14 uur en de terugweg maar 7 uur duurt. Klopt dit? Of zit er op de heenweg dan toch echt een tussenstop die gewoon niet word aangegeven?
Je hebt 't verkeerd om, heen heb je normaal wind mee, da's 10.5 uur maar ik heb 't al een keer meegemaakt dat het in 9.5 uur lukte (wel met veel turbulentie, maar lekker veel wind mee). Terug moet je er tegen in en doen ze er 12 - 12.5 uur over. Althans, dat zijn de gegevens voor Amsterdam en voor de gebruikelijke Tashkent-route..Jim schreef:de heenweg is 12.5 uur en de terugweg 10.5
7 uur red je alleen met de concorde, maar die vliegt niet meer
Nou het is wel weer duidelijk welke haarkleur ik heb.. Helemaal niet aan het tijdverschil gedacht! De vluchttijden die hierboven worden genoemd had ik dus gezien.Edje schreef:Bij Air Berlin moet je letten op de vluchtnummers.
AB7150, DUS-BKK en AB7151, BKK-DUS zijn rechtstreekse vluchten. Alle andere vluchtnummers hebben een overstap in Berlijn of Munchen.
De rechtstreekse vluchten duren op dit moment:
DUS-BKK, v 17.50 uur a 9.40 uur+1 Vluchttijd 10.50 uur
BKK-DUS, v 11.25 uur a 18.15 uur dezelfde dag Vluchttijd 11.50 uur
Soms krijg je bij het boeken al 1 of 2 nachten cadeau.fy88 schreef: Bijna vergeten om te vragen: Het is dus de bedoeling dat ik om 10.50 aankom in bangkok. Raden jullie aan om voor de 1e nacht al wat te boeken of daar te gaan zoeken? En als ik dat nu al wil boeken, hoe kan ik dat dan het beste aanpakken. Mijn voorkeur gaat uit naar een goedkoop hostel/guesthouse.