Thai kunnen gen kaart lezen!

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
weten
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Thai kunnen gen kaart lezen!

#16 Bericht door weten » vrijdag 08 april 2011, 15:37

RuudThai schreef:
prajak schreef:Ja, een GPS ! Schitterend in te bouwen in een auto. Maar in een brommer of fiets......

Maar OK, heer Ruudthai, jij hebt mijn volledig adres. Toets het eens in ?
Ha! Ik hebbum nog niet, hij staat in de nieuwste eergisteren uitgekomen reclamekrant. En ik kan prima kaartlezen en heb diverse wegenkaarten in de auto waar ik eigenlijk altijd uitkom. En anders vraagt mijn met het kaartlezen volslagen onbekende echtgenote wel de weg aan deze of gene...... :? :roll: .. meestal tot grote frustraties mijnerzijds leidend! ;) :oops:

Zo'n gps kan toch makkelijk op een brommer worden gemonteerd? Die dingen hebben toch ook een electrisch circuit? Dan kan de eerste de beste Thaise freubelaar (sorry, o" krijg ik niet op elkaar...) dat ding vast wel aansluiten!
Heel simpel je koopt een oplader voor in de auto, en een aanstekerhouder voor in de auto.
Je sluit de aanstekerhouder aan op je accu onder je buddyzit (2draadjes) en de oplader erin en voila alles werkt pefect doe ik al jaren.
En uiteraard een houder voor op t stuur van je scooter past alleen op Honda Scoopy of Yahama Fino of zet m met een zuigmap op je km teller wel zekeren met ductape.
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door Duiker » vrijdag 08 april 2011, 21:06

Heeft iemand op het forum op deze manier een GPS geinstalleerd op de scooter? Misschien een foto?
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door Khon Neua » vrijdag 08 april 2011, 21:59

Ik heb een garmin op mijn Honda PCX ( in Nederland ) gemonteerd . met een fiets steun . voeding netjes via het stuur onder de kapen op de stads verlichting aangesloten ( die branden zodra de motor op contact staat,

Afbeelding

Afbeelding

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door Duiker » zaterdag 09 april 2011, 19:56

Hee mooi gedaan! Toch, mijn huurscootertje laat volgens mij niet echt toe een GPS te monteren. Een mooie stuurstang is er niet.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

weten
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#20 Bericht door weten » zondag 10 april 2011, 06:35

Duiker schreef:Hee mooi gedaan! Toch, mijn huurscootertje laat volgens mij niet echt toe een GPS te monteren. Een mooie stuurstang is er niet.
Vandaar dat wij of een Yahama fino of een Honda scoopi huren daar past ook de gewone standaar houder van Garmin op met 2 tyrips erg makkelijk te bevestigen rijden nog erg goed ook dit jaar weer 6000 km.
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”