Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom
Moderator: Loempia
-
nbreeker
- Standaard Lid

Bericht
door nbreeker » dinsdag 15 maart 2011, 03:40
prajak schreef:Joep, ik geef ook geen namen van agenten in NK die het illegaal doen. Straks heb ik het gedaan als iemand door de mand valt. Ze mogen het zelf uitzoeken.
Nick, ja.......
Ik weet ook wel hoe het zit maar hou dat ook voor me,het ergste is dat die figuren die het doen er ook nog over praten inplaats dat ze nu d'r kano houden nee anderen moeten weten hoe slim ze wel niet zijn.
Maar ze zoeken het zelf maar uit.
Nog 16 dagen om die 10 kg te laten verdwijnen op de normale manier,en nog 26 dagen voordat stuk roestvrijstaal.Ik zou hem ook knijpen hoor dat mag je gerust weten.Sterkte.
Nick.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
-
baco101
- Volwaardig lid

Bericht
door baco101 » woensdag 16 maart 2011, 08:49
Mart schreef:joepattaya schreef:Onderschrift Baco: Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis?
Excessive baggage?
Lees zelf:
heb het zelf ook gehad had geen zin elke 30 dgn een visum run te doen bij een reis buro je paspoort afgeven 2000 baht betalen en een paar dgn later je paspoort weer terug met een nieuw stempeltje en dat ging na een crackdown mis en had 60 dgn overstay kosten: 12000 baht overstay en een nieuw paspoort.
Hij is nog geen VIP dus kennelijk toerist.

ik wist wat ik deed illegaal was en nam het risico, was gewoon lui geen zin om mijn hangmat te verlaten om 24 uur te gaan reizen voor een visum run. heb alle "ellende" die er van had ook zonder problemen geaccepteerd.
wist niet dat je VIP moest zijn hier om niet meer als toerist te worden aangemerkt

zal de Thaise logica nooit begrijpen.
Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
opinions are like assholes, everybody has one
-
Mart
- Erelid

Bericht
door Mart » woensdag 16 maart 2011, 08:58
baco101 schreef:
wist niet dat je VIP moest zijn hier om niet meer als toerist te worden aangemerkt

Zij die hier permanent wonen, hebben de rank VIP

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
-
Luc
- Volwaardig lid

Bericht
door Luc » woensdag 16 maart 2011, 09:07
Zeker weten, niet iedereen.
-
Mart
- Erelid

Bericht
door Mart » woensdag 16 maart 2011, 09:11
Luc schreef:Zeker weten, niet iedereen.
Dus niet aangemeld bij Chang

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
-
joepattaya
- Expat

Bericht
door joepattaya » woensdag 16 maart 2011, 09:14
Mart schreef:baco101 schreef:

Zij die hier permanent wonen, hebben de rank VIP

Nou ja, semi permanent eigenlijk.........permanente VIPs zijn er niet of nauwelijks.
De hoogste kwalificatie die je hier kunt krijgen is een plek in de Hall of Fame en daar moet je eigenlijk proberen NIET te komen. Kom je er toch, dan is eeuwige roem verzekerd en je wordt nooit meer vergeten....toch Willem?

Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.
-
baco101
- Volwaardig lid

Bericht
door baco101 » woensdag 16 maart 2011, 09:15
weer wat geleerd
zal de Thaise logica nooit begrijpen.
Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
opinions are like assholes, everybody has one
-
pong
- Volwaardig lid

Bericht
door pong » donderdag 31 maart 2011, 12:59
elst99 schreef:Een paar jaar geleden was hier ook een "notariskantoor" die dat wel voor je regelde, had stempels nagemaakt, leek allemaal te mooi om waar te zijn.
Zit nu in het gevang.
.
Het was geen notaris-want die hebben ze in Thaild niet. het was gewoon een echt stempel van een douane/immigratiebeambte die hij was ''verloren''-ze vonden het opvallen dat die visumtrippers (in naam-ze bleven in BKK) altijd elke keer precies dezelfde beambte (vanwege het nr op die stempel) wisten te versieren..........
-
dutch
- Expat

Bericht
door dutch » donderdag 31 maart 2011, 13:22
pong schreef:elst99 schreef:Een paar jaar geleden was hier ook een "notariskantoor" die dat wel voor je regelde, had stempels nagemaakt, leek allemaal te mooi om waar te zijn.
Zit nu in het gevang.
.
Het was geen notaris-
want die hebben ze in Thaild niet. het was gewoon een echt stempel van een douane/immigratiebeambte die hij was ''verloren''-ze vonden het opvallen dat die visumtrippers (in naam-ze bleven in BKK) altijd elke keer precies dezelfde beambte (vanwege het nr op die stempel) wisten te versieren..........
Het heet hier.
Notarial services lawyer/Attorney of law
Zij hebben een License number en een Registration number.
Tevens staat vermeld wanneer de commission verloopt.
Er zijn er realtief bekeken niet zo bar veel.Daarmee bedoel ik dat je wel overal advocaten kunt vinden ,maar die met een notariele licentie zijn wat moeilijker te vinden.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
-
elst99
- Volwaardig lid

Bericht
door elst99 » donderdag 31 maart 2011, 13:43
Notaris/advocatenkantoor in Hua Hin, precies t.o. het politiekantoor!
Het is zeker alweer 5/6 jaar geleden!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!