Johnnie Walker black label !
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
Johnnie Walker black label !
Nu las ik dat dat de drank was voor de Thai en ik kocht afgelopen jaar Chivas regal, dom van mij of toch niet(?) ,wij gaan dit jaar weer op bezoek en wil liever iets meenemen dat ze (man ) graag hebben en koop ik hem ( Jhonnie ) beter in LOS of hier ?
Mvg
Mvg
- Jim
- Volwaardig lid
Re: Johnnie Walker black label !
in thailand is 't veel goedkoper en je hoeft 't niet 9.000 kilometer mee te sjouwen 

Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Ligt er helemaal aan wat ze gewoon zijn te drinken. In sommige kringen zul je minimaal met black label moeten beginnen. Andere kringen zijn ze heel blij met een flesje uit 7 eleven van een paar honderd baht.RINUS schreef:Nu las ik dat dat de drank was voor de Thai en ik kocht afgelopen jaar Chivas regal, dom van mij of toch niet(?) ,wij gaan dit jaar weer op bezoek en wil liever iets meenemen dat ze (man ) graag hebben en koop ik hem ( Jhonnie ) beter in LOS of hier ?
Mvg
pluk de dag (carpediem)
-
- heeft ervaring
Jim schreef:in thailand is 't veel goedkoper en je hoeft 't niet 9.000 kilometer mee te sjouwen

Welke uren kan men weer alcohol kopen ?
-
- heeft ervaring
Het is een familie allebei werkende in de toeristische sector ( gids & driver ) en indien wij langskomen dat nemen ze vrij ( zeggen dat ze geen werk hebben ) en gaan met ons op stap en wij mogen niets betalen we nemen natuurlijk kadootjes mee voor de kids etc maar toch is het genant voor ons !carpediem schreef:Ligt er helemaal aan wat ze gewoon zijn te drinken. In sommige kringen zul je minimaal met black label moeten beginnen. Andere kringen zijn ze heel blij met een flesje uit 7 eleven van een paar honderd baht.RINUS schreef:Nu las ik dat dat de drank was voor de Thai en ik kocht afgelopen jaar Chivas regal, dom van mij of toch niet(?) ,wij gaan dit jaar weer op bezoek en wil liever iets meenemen dat ze (man ) graag hebben en koop ik hem ( Jhonnie ) beter in LOS of hier ?
Mvg
-
- Erelid
In een papamama winkel dag en nachtRINUS schreef:Jim schreef:in thailand is 't veel goedkoper en je hoeft 't niet 9.000 kilometer mee te sjouwen![]()
Welke uren kan men weer alcohol kopen ?

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
- Jim
- Volwaardig lid
ik geloof dat je tussen 2 en 5 geen alcohol kan kopen, tenzij je 10 liter mee neemt 

Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Je zal toch moeten proberen uit te vinden wat ze leuk vinden.
90% van de mannen drank als die maar te drinken is
90% van de vrouwen een luchtje van een bekend merk
pluk de dag (carpediem)
-
- Volwaardig lid
een karton Mekhong , dan kunnen ze effen doordrinken.
Natuurlijk ook ijs, soda en cola voorzien.
Natuurlijk ook ijs, soda en cola voorzien.
-
- Volwaardig lid
Ik heb op Suvarnabhumi Airport Taxfree Shop Black Label gezien voor 1000 Baht voor 2 grote flessen. Dat is erg goedkoop.RINUS schreef:hebben en koop ik hem (Johnnie) beter in LOS of hier ?
Hartelijke groetjes uit Bern en Ban Muang! michaleo มิคาเอล
-
- heeft ervaring
Dat mag je zeggen .michaleo schreef:Ik heb op Suvarnabhumi Airport Taxfree Shop Black Label gezien voor 1000 Baht voor 2 grote flessen. Dat is erg goedkoop.RINUS schreef:hebben en koop ik hem (Johnnie) beter in LOS of hier ?
Thanks
-
- Volwaardig lid
Daar hebben ze inderdaad regelmatig mooie aanbiedingen.michaleo schreef:Ik heb op Suvarnabhumi Airport Taxfree Shop Black Label gezien voor 1000 Baht voor 2 grote flessen. Dat is erg goedkoop.RINUS schreef:hebben en koop ik hem (Johnnie) beter in LOS of hier ?
Ik bracht een keer voor een zwager een fles Black Label mee, wat hij erg lekker vond, maar meerdere flessen Mekong voor het zelfde geld was nog mooier geweest. Dan hadden we tenminste de volgende dag ook nog iets gehad

Johan
-- Happiness is a choice that requires effort at times --
-- Happiness is a choice that requires effort at times --
-
- heeft ervaring
Nee je hebt gelijk!Nimnuan schreef:Daar hebben ze inderdaad regelmatig mooie aanbiedingen.michaleo schreef:Ik heb op Suvarnabhumi Airport Taxfree Shop Black Label gezien voor 1000 Baht voor 2 grote flessen. Dat is erg goedkoop.RINUS schreef:hebben en koop ik hem (Johnnie) beter in LOS of hier ?
Ik bracht een keer voor een zwager een fles Black Label mee, wat hij erg lekker vond, maar meerdere flessen Mekong voor het zelfde geld was nog mooier geweest. Dan hadden we tenminste de volgende dag ook nog iets gehad![]()
Hij lijkt wel een Nederlander
Denk er hetzelfde over.

- Ben
- Expat
carpediem schreef:Je zal toch moeten proberen uit te vinden wat ze leuk vinden.
Fijne vacantie met een aangeschoten fam

Vrouwen geef je drank, een dronken vrouw is immers een engel in bed.

- jumbo
- Expat
Weet niet of je als je geland bent wel bij de taxfree kan kopen, neem aan van niet want je moet normaliter een boarding kaart tonen.
Koop gewoon Hong Thong met wat Kep Moo en Toea, zijn ze meer dan gelukkig mee...
van 24.00 tot 11.00 en zoals Jim aangaf tussen 14.00 en 17.00 kan je geen alcohol kopen
Maar weer wel in de papamama shops of zelfstandige slijterijen of zoals Jim ook aangaf bij 10 liter of meer in de grotere supermarkten
Neem geen geurtje mee voor de vrouw, tenzij je haar en de partner goed kent (of je vriendin uiteraard), het kan niet goed worden opgevat. Daarnaast is het zo dat (sommige serieus Bhoeddsime praktiserende) vrouwen het niet accepteren, net als schoenen of kleding.
Wat het precies inhoudt weet ik niet, ik heb altijd begrepen dat het 'afscheids' kado's zijn
Koop gewoon Hong Thong met wat Kep Moo en Toea, zijn ze meer dan gelukkig mee...
van 24.00 tot 11.00 en zoals Jim aangaf tussen 14.00 en 17.00 kan je geen alcohol kopen
Maar weer wel in de papamama shops of zelfstandige slijterijen of zoals Jim ook aangaf bij 10 liter of meer in de grotere supermarkten
Neem geen geurtje mee voor de vrouw, tenzij je haar en de partner goed kent (of je vriendin uiteraard), het kan niet goed worden opgevat. Daarnaast is het zo dat (sommige serieus Bhoeddsime praktiserende) vrouwen het niet accepteren, net als schoenen of kleding.
Wat het precies inhoudt weet ik niet, ik heb altijd begrepen dat het 'afscheids' kado's zijn
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum