Van de zomer gaan we met de familie naar Thailand ( 6 personen waarvan de jongste 17 jaar is) voor een vakantie van 4 weken. Nu hebben we de reis aardig uit gestippeld. We zitten alleen met nog een paar kleine vragen. Hiervoor zou ik graag jullie hulp inroepen

Zo denk ik dat het makkelijk is om geld mee te nemen van hieruit. Nu is alleen de vraag is het dan verstandig om euro’s of dollars mee te nemen. In Egypte was het namelijk zo dat de prijs in dollars net zo hoog was als in euro’s en toen had ik alleen euro’s meegenomen.

Aan het eind vliegen we naar Phuket om no een paar dagen aan het strand tot rust te komen. Heeft er iemand een advies waar we het beste naar toe kunnen gaan om het eiland Phuket. Het liefst met een tip m.b.t. overnachting. ( in een niet te duur hotel, het loopt al aardig op met 6 personen )
Vervolgens gaan we een paar nachten naar PhiPhi om vervolgens over te varen naar Ao- Nang. Ook hier weet ik nog niet goed waar we het beste naar toe kunnen en zijn tips m.b.t. overnachting welkom.
Ook is het mij nog niet geheel duidelijk wat ik het beste kan gaan ondernemen vanuit Phuket en vanuit Ao-Nang aan excursies. Tips hierover zijn dus ook van harte welkom.
Alvast bedankt voor alle informatie.
Raimundo