HOE MAAKT EEN FARANG EEN EINDE AAN ZIJN THAISE RELATIE?
Moderator: Loempia
- marinusmali
- Standaard Lid
HOE MAAKT EEN FARANG EEN EINDE AAN ZIJN THAISE RELATIE?
Na de topic te hebben doorgelezen van "Hoe maakt een Thai een eind aan een relatie?", vroeg ik mij af, hoe sterk is een farang nu, om een einde te maken aan zijn Thaise relatie???
Is hij zo sterk, dat als hij ziet dat hij bedrogen en belogen wordt door zijn Thaise relatie en het alleen maar om het geld gaat, dat hij dan een eind aan zijn relatie maakt?
Toen mijn Nederlandse vrouw mij verliet en mij achter liet in Thailand, kreeg ik kennis aan een Thaise vrouw en ik dacht:"Een super vrouw!!!!"
Na 2 maanden zag ik in dat ze alleen bij me was om de grond op haar naam te krijgen en me zodoende op een gegeven ogenblik de bons te geven en ik dus alles kwijt zou zijn.
Nederlandse vrienden lichte mij in, over haar gedrag...
Ondanks ik absoluut niet alleen kan blijven, bonjourde ik haar toch de deur uit, wat niet makkelijk was want binnen 4 dagen, kwam ze terug en wilde weer bij me komen wonen en het bed delen, natuurlijk...
Het was een mooie vrouw en ik had zwak kunnen instemmen, maar wees haar resoluut af.
Toen begon ze onbeheerst 1 uur lang te huilen en heel verdrietig te doen en ze deed dit zo luid dat de Thaise buren bezorgd begonnen te worden en niet konden slapen, want het was ondertussen al 3 uur 's-nachts.....
Ik hield mijn voet stijf, hoewel dat moeilijk was met een snikkende vrouw dicht naast je op de bank.....
Tenslotte stelde ik voor om met haar naar het ziekenhuis te gaan, daar het huilen niet normaal was....
Toen keek ze me aan...heel rustig ineens, ja niet meer hysterisch ... en zei:"Ik ga weg en kom nooit meer terug!!!!"
Dat deed ze ook en ze is nooit meer terug gekomen...
Kan een farang dus zo sterk zijn dat hij een einde maakt aan zijn relatie als die niet goed is??
Wat zijn jullie ervaringen of verhalen over andere Farangs?
Is hij zo sterk, dat als hij ziet dat hij bedrogen en belogen wordt door zijn Thaise relatie en het alleen maar om het geld gaat, dat hij dan een eind aan zijn relatie maakt?
Toen mijn Nederlandse vrouw mij verliet en mij achter liet in Thailand, kreeg ik kennis aan een Thaise vrouw en ik dacht:"Een super vrouw!!!!"
Na 2 maanden zag ik in dat ze alleen bij me was om de grond op haar naam te krijgen en me zodoende op een gegeven ogenblik de bons te geven en ik dus alles kwijt zou zijn.
Nederlandse vrienden lichte mij in, over haar gedrag...
Ondanks ik absoluut niet alleen kan blijven, bonjourde ik haar toch de deur uit, wat niet makkelijk was want binnen 4 dagen, kwam ze terug en wilde weer bij me komen wonen en het bed delen, natuurlijk...
Het was een mooie vrouw en ik had zwak kunnen instemmen, maar wees haar resoluut af.
Toen begon ze onbeheerst 1 uur lang te huilen en heel verdrietig te doen en ze deed dit zo luid dat de Thaise buren bezorgd begonnen te worden en niet konden slapen, want het was ondertussen al 3 uur 's-nachts.....
Ik hield mijn voet stijf, hoewel dat moeilijk was met een snikkende vrouw dicht naast je op de bank.....
Tenslotte stelde ik voor om met haar naar het ziekenhuis te gaan, daar het huilen niet normaal was....
Toen keek ze me aan...heel rustig ineens, ja niet meer hysterisch ... en zei:"Ik ga weg en kom nooit meer terug!!!!"
Dat deed ze ook en ze is nooit meer terug gekomen...
Kan een farang dus zo sterk zijn dat hij een einde maakt aan zijn relatie als die niet goed is??
Wat zijn jullie ervaringen of verhalen over andere Farangs?
-
- Volwaardig lid
Re: HOE MAAKT EEN FARANG EEN EINDE AAN ZIJN THAISE RELATIE?
als je, voorwat reden dan ook uw relatie hier stopt,
wees dan de volgende maanden heel voorzichtig en hou altijd rugdekking.
Heel slechte dingen kunnen er gebeuren.
Niet altijd, maar die ene keer is voor verschillende ook al de laatste keer geweest.
Niet altijd, maar die ene keer is voor verschillende ook al de laatste keer geweest.
-
- Standaard Lid
Ik begrijp dit niet en heb er ook nog nooit van gehoord en ben van mening dat je dit niet zonder verdere toelichting kunt posten. Thaise mannen lopen zomaar weg, maar een Farang zou dat niet mogen?Luc schreef:als je, voorwat reden dan ook uw relatie hier stopt,
Heb je voorbeelden? Hoeveel Farang zijn er het afgelopen jaar in het ziekenhuis beland of, wat je blijkbaar impliceert, nog erger? En waarom gebeurt dat dan? Is het een nette Farang of zo eentje die probeert het hele Thaise vrouwenoverschot te bewerken? Kom op, Luc. Schrap je tekst of bewijs wat je zegt.
De hel is op het moment leeg. Alle duivels zitten op aarde.
-
- Volwaardig lid
Ik persoolijk ben nog altijd lichaamelijk ongeschonden.(hout vasthouden)
Ad(Nederlander), heeft nog de bar de Wooden Shoe gehad is begraven, mes door z'n hart.
Ik denk toch dat je aan 10 buitenlanders per jaar komt, als het ermee stopt.
Misserie, ellende, veel of alles kwijt, zwaar bedreigd of afgedreigd...enz...
denk ik honderden.
Wat mij opvalt, dat de meeste slachtoffers nog ineens niet de kwaadse waren.
Thaise mannen zijn ook meestal niet zo braaf en hebben gewoonlijk niet dezelfde ouderdom gelijk veel buitenlanders.
Ofwel heeft een Thaise man niets, kun je ook niets van afpakken, of ze hebben heel veel, kun je ook niets van afpakken.
Als je daar gaat dreigen kan dat balletje wel eens heel snel terugkomen.
Dit gebeurt natuurlijk maar bij een klein percentage van de gebroken relaties, maar toch....
Ad(Nederlander), heeft nog de bar de Wooden Shoe gehad is begraven, mes door z'n hart.
Ik denk toch dat je aan 10 buitenlanders per jaar komt, als het ermee stopt.
Misserie, ellende, veel of alles kwijt, zwaar bedreigd of afgedreigd...enz...
denk ik honderden.
Wat mij opvalt, dat de meeste slachtoffers nog ineens niet de kwaadse waren.
Thaise mannen zijn ook meestal niet zo braaf en hebben gewoonlijk niet dezelfde ouderdom gelijk veel buitenlanders.
Ofwel heeft een Thaise man niets, kun je ook niets van afpakken, of ze hebben heel veel, kun je ook niets van afpakken.
Als je daar gaat dreigen kan dat balletje wel eens heel snel terugkomen.
Dit gebeurt natuurlijk maar bij een klein percentage van de gebroken relaties, maar toch....
-
- Erelid
Waarschijnlijk is er in het hiernamaals ook internet, gelet op het aantal bezoeken - 56 - in slechts een paar uur.
Ik ben het net Luc eens. Ik heb 4 keer een bezoek gebracht aan iemand in een ziekenhuis, die daar was binnen gebracht na een " stoeipartij " . Drie zijn lopend weer buitengekomen, de andere is in een kist vervoerd.
Er zijn ook genoeg situaties bekend over buitenlanders die uiteindelijk met nagenoeg niets meer huiswaarts zijn gegaan.

Ik ben het net Luc eens. Ik heb 4 keer een bezoek gebracht aan iemand in een ziekenhuis, die daar was binnen gebracht na een " stoeipartij " . Drie zijn lopend weer buitengekomen, de andere is in een kist vervoerd.
Er zijn ook genoeg situaties bekend over buitenlanders die uiteindelijk met nagenoeg niets meer huiswaarts zijn gegaan.

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
-
- Standaard Lid
Dat heb ik nooit ontkend Mart. Dat er mensen financieel leeggezogen worden, dat geloof ik wel.Er zijn ook genoeg situaties bekend over buitenlanders die uiteindelijk met nagenoeg niets meer huiswaarts zijn gegaan.
Het gaat mij om het volgende:
Als dit geen mensen zijn die er een soepzootje van hebben gemaakt, ale. Maar ik ken genoeg Farang die ik met plezier zelf van een "stoeipartij" zou voorzien omdat zij denken zich hier van alles en nog wat te kunnen permitteren. Ik kan met heel veel mensen over weg maar sommige Farang..... daar heb ik wel wat moeite mee.Ik heb 4 keer een bezoek gebracht aan iemand in een ziekenhuis, die daar was binnen gebracht na een " stoeipartij ". Drie zijn lopend weer buitengekomen, de andere is in een kist vervoerd.
Als het hier relatief nette mensen betreft die alleen maar hun relatie beeindigen omdat die relatie niet werkt.... ok, dan heb je bewijs genoeg geleverd en schrik ik daar ook wel van. Dus kun je daar nog iets over zeggen?
-
- heeft ervaring
Voor het beëindigen van een relatie dien je altijd sterk in je schoenen te staan, met name wanneer gevoel en verstand tegenstrijdige signalen afgeven.
Vaak is het veel gemakkelijker, om na een paar dagen het weer goed te maken.
Juist dan is het moeilijk om te volharden.
Mijn zienswijze:
Zeer wel overwogen het besluit nemen al dan niet de relatie te beëindigen. Wanneer je het besluit hebt genomen achter de relatie een punt te zetten, niet meer terug komen op dit besluit.
Uiteraard past het ons wel om tekst en uitleg te geven.
Vaak is het veel gemakkelijker, om na een paar dagen het weer goed te maken.
Juist dan is het moeilijk om te volharden.
Mijn zienswijze:
Zeer wel overwogen het besluit nemen al dan niet de relatie te beëindigen. Wanneer je het besluit hebt genomen achter de relatie een punt te zetten, niet meer terug komen op dit besluit.
Uiteraard past het ons wel om tekst en uitleg te geven.
-
- Volwaardig lid
Wij kennen ook een paar gevallen, een nog niet zolang geleden de een een keurig iemand een duitser heeft ontdekt dat zijn vriendin meerdere relaties had en heeft de relatie beeindigd, madam gaat naar de politie en verteld doodleuk dat de man haar verkracht heeft. Zal jullie besparen wat dat voor een trammelant dat teweegbracht.
In november vlakbij nog geen 100 mtr. een zwitser omgebracht, madam kreeg te weinig geld en samen met de security geliqudeerd, eerst geprobeerd in de koelkast, die bleek te klein toen maar in de hangkast verstopt, tot dat na 10 dagen wel erg hard begon te stinken.
Het "grappige" was, onze vriendin die in Zürich bij de politie werkt en ieder jaar in Hua Hin vakantie viert hem kende en het dus nog sneller wist wat er gebeurd was.
Zo zijn er in de loop van de jaren wel meerdere gevallen benkend hier.
In november vlakbij nog geen 100 mtr. een zwitser omgebracht, madam kreeg te weinig geld en samen met de security geliqudeerd, eerst geprobeerd in de koelkast, die bleek te klein toen maar in de hangkast verstopt, tot dat na 10 dagen wel erg hard begon te stinken.
Het "grappige" was, onze vriendin die in Zürich bij de politie werkt en ieder jaar in Hua Hin vakantie viert hem kende en het dus nog sneller wist wat er gebeurd was.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
Als ik merk dat ik giga belazerd word komen er problemen van dat is zeker.Luc schreef:als je, voorwat reden dan ook uw relatie hier stopt,
Als zij merkt dat ik haar belazer komen er denk ik ook problemen.
Als ik wil stoppen vanwege bijv. haar belazerij ben ik gewoon weg zo simpel is het.
Als ik daarna zoals jij zegt voorzichtig moet zijn en rugdekking moet houden e.d.
Als ik dat moet doen mij best dat moet of moest ik in mijn huidige leven ook met enige regelmaat.
Als driver zich bezig moet houden met dit soort wat zou er kunnen gebeuren dingen heeft ie geen leven.
Als driver geen leven heeft is tie denk ik dood.
Als ie dood is hoeft hij geen eind meer te maken aan zijn thaise relatie.
Als driver dus wil stoppen met Suk. gaat dat hopelijk op een goede manier
Als dat niet zo gaat ziet driver het wel wat de gevolgen zijn.
Kortom overal ter wereld kan het trickie zijn of worden thats live.
mvg driver
Laatst gewijzigd door driver op maandag 28 februari 2011, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Volwaardig lid
Trieste verhalen die denk ik niet alleen in Thailand gebeuren maar overal ter wereld dus gewoon blijven denken : Dat zal mij niet gebeuren en rustig verder gaan met adem halen .elst99 schreef:Wij kennen ook een paar gevallen, een nog niet zolang geleden de een een keurig iemand een duitser heeft ontdekt dat zijn vriendin meerdere relaties had en heeft de relatie beeindigd, madam gaat naar de politie en verteld doodleuk dat de man haar verkracht heeft. Zal jullie besparen wat dat voor een trammelant dat teweegbracht.
mvg driver
-
- Standaard Lid
Inderdaad, gebeurt overal ter wereld.
Maar dan wellicht toch niet in de hier genoemde aantallen. Mensen kennen dus anderen die dat is overkomen.
Dat heb ik in Nederland in ieder geval niet. Is toch wel iets om over na te denken.
Maar dan wellicht toch niet in de hier genoemde aantallen. Mensen kennen dus anderen die dat is overkomen.
Dat heb ik in Nederland in ieder geval niet. Is toch wel iets om over na te denken.
-
- Volwaardig lid
Aantallen in Thailand ken ik niet maar bijv. in de big US of E of in latijns Amerika en ook in Azie elders zal dit regelmatig voorkomen .Borowolf schreef:Inderdaad, gebeurt overal ter wereld.
Ook in ons beschaafde Nederland komt het voor zei het in mindere mate dan bovengenoemde voorbeelden .
Azie...arm en de farang rijk of ze denken het dus meer kans op dit soort dingen helaas denk ik zelf.
mvg driver
-
- Volwaardig lid
Ik ben tot nu toe degene die een einde heeft gemaakt aan.... Maar wel met een goed gesprek. Dan komt rust in de tent en daar hebben we allemaal profijt van gehad. In pais en vree uit elkaar gaan is de beste optie. Je komt elkaar toch weer tegen en dan zwaaien we en babbelen we wat.
Ik heb altijd direct gevraagd haar ouders en familie te mogen zien. Heb ze bezocht en heb ze in mijn huis gehaald. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt. Dan kweek je begrip voor het bijzondere "ding" dat je als farang bent. We zijn nu eenmaal anders dan Thais ! We reageren anders en hebben andere gewoontes. Het is een culture shock voor mij en voor de Thais. Daar moet je mee om leren gaan. En zij ook. En dat kan zonder de knip ruim te trekken.
Je moet je aanpassen. Een Pruus hier in de omgeving, een grootbek, stuurde midden in de nacht zijn vrouw naar de buren. De baby huiilde ! Of ze dat even wilde gaan vertellen en oplossen. De volgende dag fl.... ze hem haar huis uit. Ze was door hem haar gezicht verloren. En dat is een onvergeeflijke daad in dit land.
Consensus. Daar draait alles om.
Ik heb altijd direct gevraagd haar ouders en familie te mogen zien. Heb ze bezocht en heb ze in mijn huis gehaald. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt. Dan kweek je begrip voor het bijzondere "ding" dat je als farang bent. We zijn nu eenmaal anders dan Thais ! We reageren anders en hebben andere gewoontes. Het is een culture shock voor mij en voor de Thais. Daar moet je mee om leren gaan. En zij ook. En dat kan zonder de knip ruim te trekken.
Je moet je aanpassen. Een Pruus hier in de omgeving, een grootbek, stuurde midden in de nacht zijn vrouw naar de buren. De baby huiilde ! Of ze dat even wilde gaan vertellen en oplossen. De volgende dag fl.... ze hem haar huis uit. Ze was door hem haar gezicht verloren. En dat is een onvergeeflijke daad in dit land.
Consensus. Daar draait alles om.
-
- Erelid
Ik heb in jouw badkamer geen kuip gezienprajak schreef: Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.

Was het maar waar dat ....................
-
- Volwaardig lid
Gezichtsverlies is de oorzaak van al de ellende die hier beschreven word .