Goedendag
Wie kan mij zeggen wat een ticket Phuket/Bangkok ongeveer kost in de maand april?
en hoelang men voor de vlucht op het vliegveld moet zijn
Alle tips zijn welkom
Alvast bedankt voor de reakties
Henk
ticket phuket-bangkok
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
Re: ticket phuket-bangkok
http://www.flylowcostairlines.org/goedk ... ngkok.html
En via google, kun je nog meer opties vinden.
En via google, kun je nog meer opties vinden.
Laatst gewijzigd door Ervee71 op vrijdag 25 februari 2011, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
GETROUWD OP 24-08-2011
- Edje
- Expat
Beetje moeHenkthailand schreef:Goedendag
Wie kan mij zeggen wat een ticket Phuket/Bangkok ongeveer kost in de maand april?
Alle tips zijn welkom
Henk

Groetjes; Edje
- nbreeker
- Standaard Lid
Hallo Henk.Henkthailand schreef:Goedendag
Alle tips zijn welkom
Henk
Ook wij.al zitten we er hier met ons neus bovenop kunnen niet in een glazen bol kijken wat een ticket kost in April want een ticket s'morgens heeft een andere prijs dan een ticket s'avonds,en dat zijn trouwens dingen die je zelf uit kan zoeken die hoef je niet aan ons te vragen wij willen je best helpen maar dit kan je zelf en daar vertellen ze je ook hoe lang van te voren je aanwezig moet zijn.
En als je budget zo krap is dat je alles moet berekenen misschien moet je dan nog een jaartje wachten voordat je naar Thailand kom en eerst sparen of ben je bang dat iedereen je hier af wilt zetten dat je daarom wilt weten wat alles kost,als dat zo is kan je beter thuis blijven.
Maar misschien heb ik het wel mis en ga je lekker op vakantie en kijk je zelf op internet dat is al het halve begin van je vakantie.Veel plezier.
Vrgr.Nick.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.