Heren even opletten als u naar een massagesalon gaat !!!!

Informatie over cultuur en gebruiken.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
marinusmali
Standaard Lid
Standaard Lid

Heren even opletten als u naar een massagesalon gaat !!!!

#1 Bericht door marinusmali » donderdag 17 februari 2011, 04:54

Vier vrouwen mishandelen man die seks weigert

SINGAPORE - Een man (45) beweert dat hij beroofd en mishandeld is door een groep vrouwen. Dit zou gebeurd zijn, omdat hij geen betaalde seks wilde.
In Singapore heeft een 45-jarige winkelier een merkwaardig avontuur beleefd in een massagesalon. Hij beweert te zijn bestolen en mishandeld door vier vrouwen omdat hij weigerde in te gaan op een voorstel om betaalde seks te hebben. Dat meldt de Chinese krant Lianhe Wanbao.

Meneer Goh liep (toevallig????) voorbij een massagesalon toen een masseuse hem naar binnen trok :?: :?: :?: voor een gelaatsreiniging. De vrouw vroeg of hij iets wilde drinken, waarop de man een glas wijn bestelde en betaalde.

Uitkleden: :roll: :roll: :roll:
Het wordt spannend wanneer de masseuse meneer Goh naar een kamer leidt en vraagt of hij zich wil uitkleden. "Dat zal niet nodig zijn", sprak de man. "Ik ben hier voor een gelaatsreiniging". (Brave rakker haha) [|( [|( [|(

De masseuse deed alsof ze niets hoorde. Ze kleedde zichzelf alvast uit :shock: :shock: :shock: :shock: en werd handtastelijk :P :P :P :P . Goh duwde de vrouw weg waarop ze agressief werd en er ruzie ontstond.

Stokslagen: :twisted :twisted :twisted
Dat was het sein voor drie andere vrouwen om de kamer binnen te stormen. Meneer Goh beweert dat hij de kamer werd uitgesleept en werd geslagen met een stok. De man raakte gewond aan z'n hoofd, ogen en armen. :evil: :evil: :evil:

Dikke portefeuille weg: :?: :?: :?: :?:
Het slachtoffer kon uiteindelijk ontkomen. Hij sprong in een taxi. Pas daar realiseerde hij zich dat zijn portefeuille verdwenen was. Er zat omgerekend 5.750 euro in :?: :?: :?: . De man heeft het incident aangeven bij de politie.

Poging tot verkrachting: [|( [|( [|( [|(
De bewuste masseuse beweerde tijdens het onderzoek dat Goh haar wilde verkrachten :P :P :P . Het verhaal werd bevestigd door de drie andere dames [|( [|( [|( . Van de verdwenen portemonnee wisten ze niets :D :D :D . Meneer Goh zou slechts 70 euro betaald hebben voor de gelaatsreiniging.

Gelukkig is het hier in Thailand goedkoper... eh eh eh...gezichtsmassage :oops: :oops: , maar toch even opletten heren lijkt mij... [|) [|) [|)

greenthaiway
Expat
Expat
Contacteer:

Re: Heren even opletten als u naar een massagesalon gaat !!

#2 Bericht door greenthaiway » donderdag 17 februari 2011, 15:38

Goh

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door prajak » donderdag 17 februari 2011, 15:53

En dat in Singapore ? Een politiestaat al wil men anders doen geloven ? En je dan LATEN binnentrekken in een massagetent ? Ben je een vent of niet ? Of was de dame van het type bodybuilder ? En dan het magische moment dat je kunt roepen "ik ben homo..."? Vergeten ? En met een kapitaal over straat lopen en dan een tent binnengaan ? De goede man heeft het voordeel van de twijfel, maar toch......

Je kunt ook roepen dat je AIDS hebt......of een kunstgebit........ Helpt dat ?

Kijk, ook in Thailand kun je op een agressieve wijze worden benaderd door mensen die een leuke salon willen promoten. Dat kunnen dames zijn maar ook mannetjes. Heten die "touts" ? Ik zie dat woord wel eens. "Nice p@ssy, sir" hoor ik wel eens in Bangkok en dan denk ik "je gaat je gang maar met jouw nice.....". Maar tenten met "nice boys" zijn er ook en die willen je binnenlokken. En op Sukhumwit lopen mannen met boeken die je maar al te graag naar "lolita"s" laten kijken. Die rommel gaat aan mij voorbij. Maar ja, ik spreek de taal en dien ze van katoen.

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#4 Bericht door Gardensafari » donderdag 17 februari 2011, 17:53

Denk dat meneer Goh de dagopbrengst van zijn winkel heeft vergokt (of erger, maar leuker...)
En dat mocht zijn vrouw, Sji Meine, niet weten.

Want een gelaatsreiniging?????
In Singapore is alles steriel, dus je waagt je niet de straat op zonder een gelaatsreiniging, want je gaat geheid op de bon.
Prajak heeft gelijk: Singapore is dé politiestaat bij uitstek en dat bepaald niet alleen figuurlijk ;)
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

changgarden
Veel ervaring
Veel ervaring
Contacteer:

#5 Bericht door changgarden » vrijdag 18 februari 2011, 02:33

Gohsjimeine.... het zal je maar gebeuren.

Denk dat Grdensafari dichter bij de waarheid zit dan meneer Goh zelf in zijn verhaal naar de politie....

---------
groetjes uit het hoge noorden

yandre
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door yandre » vrijdag 18 februari 2011, 03:23

nu als ik in de heer zijn schoenen stond
zijn broek had hij al uit dus en 4 vrouwen
nu ik vocht mij dood :D

Borowolf
Standaard Lid
Standaard Lid

#7 Bericht door Borowolf » vrijdag 18 februari 2011, 03:56

Kijk, ook in Thailand kun je op een agressieve wijze worden benaderd door mensen die een leuke salon willen promoten. Dat kunnen dames zijn maar ook mannetjes. Heten die "touts" ?
Ze heten "toets (nederlandse uitspraak)". "Toets" zijn mannen die vrouw willen zijn maar geen soortgelijk iemand zoeken maar een "echte" man die van vrouwen houdt. Geen gemakkelijke opgave natuurlijk dus dat kost een paar centen.

Een groot aantal van hen ziet er prachtig uit. Als je een heel erg mooie, maar wat grote vrouw ziet, let dan op want de kans is groot dat je met een toet te maken hebt. Mijn vrouw ziet het gelijk. Veel van haar voormalige vrienden waren toets.
De hel is op het moment leeg. Alle duivels zitten op aarde.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#8 Bericht door prajak » vrijdag 18 februari 2011, 06:36

Toets ! Niet leuk voor de enige echte Toets......

Maar ik heb altijd gedacht dat daarmee de mensen worden bedoeld die klanten binnenlokken in een salon of winkel.... Woordenboek gepakt. To tout: aanprijzen, werven, klanten lokken. En tout spreekt men in het Engels uit met de ou van ...au !

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#9 Bericht door pong » zaterdag 19 februari 2011, 03:53

helemaal weer gelijk, lung Prajak. Worden in NL vaak wel runner genoemd.
Het lijkt me overigens goed mogelijk dat dit verhaal niet in SIN zelf, maar bvb HongKOng of China zelf zich heeft afgespeeld. En zo erg politiestaat dat dat niks over het randje gebeurt of alles meteen wordt bestraft is het daar , echt waar, ook niet. Ze hebben er zelfs illegale buitenlanders en aan nep doende winkels.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#10 Bericht door nbreeker » zaterdag 19 februari 2011, 04:09

prajak schreef:En dat in Singapore ? Een politiestaat al wil men anders doen geloven ? En je dan LATEN binnentrekken in een massagetent ? Ben je een vent of niet ? Of was de dame van het type bodybuilder ? En dan het magische moment dat je kunt roepen "ik ben homo..."? Vergeten ? En met een kapitaal over straat lopen en dan een tent binnengaan ? De goede man heeft het voordeel van de twijfel, maar toch......

Je kunt ook roepen dat je AIDS hebt......of een kunstgebit........ Helpt dat ?

Kijk, ook in Thailand kun je op een agressieve wijze worden benaderd door mensen die een leuke salon willen promoten. Dat kunnen dames zijn maar ook mannetjes. Heten die "touts" ? Ik zie dat woord wel eens. "Nice p@ssy, sir" hoor ik wel eens in Bangkok en dan denk ik "je gaat je gang maar met jouw nice.....". Maar tenten met "nice boys" zijn er ook en die willen je binnenlokken. En op Sukhumwit lopen mannen met boeken die je maar al te graag naar "lolita"s" laten kijken. Die rommel gaat aan mij voorbij. Maar ja, ik spreek de taal en dien ze van katoen.
Ik heb 4 jaar in Singapore gewoond en heb totaal niets gemerkt van een politie staat als je je normaal gedraagt zoals het hoort dan heb je nergens geen last van,maar als er wat is en je belt ze dan komen ze tenminste en horen je aan.
En je wordt dan ook beleefd te woord gestaan maar je moet niet proberen om stiekum een paar centen te schuiven dan heb je een grote kans dat je de verkeerde voor je hebt.
Ik moest voor mijn werk iedere dag van de ene kant van het eiland naar de andere kant en werd een keer aangehouden omdat ik links inhaalde na 20 minuten achter iemand gereden te hebben die niet opzij wou.
Ik zei tegen die agent weet je waarom ik nu een bekeuring krijg,nou zei hij omdat ik blank ben was mijn antwoord nu ik kon mooi mijn excuus aanbieden anders kreeg ik nog een bekeuring maar hij had gelijk en ik had ongelijk.
Ik wou dat de politie hier zo was of in Holland ze zijn in Singapore gewoon correct zolas het hoord en voor betaald worden.
IK ben het met je eens dat er geen democratie is in Singapore maar een soft dictatuur maar het heeft Singapore wel omhoog gebracht.Sommige landen hebben dat nodig niet overal werkt een democratie.
Nick.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Plaats reactie

Terug naar “Cultuur”