printen44 schreef: Er zijn er ruim 1400 van die bochten in de weg.
Volgens de buurman van printen44 zijn het er zelfs 1699..........je moet er toch niet aan denken..........!!
Ben het afgelopen weekend in Chiang Mai geweest (voor het eerst) en ik ga er zeker nog eens terug. Het was behoorlijk druk, mede vanwege het lange weekend: Chinees Nieuw Jaar, Bloemenfestival en jawel......het Chiang Mai Jazz Festival (daar kwam ik achter toen ik weer thuis was

).
Bezoekjes gebracht aan o.a. Doi Suthep en Ban Tawai.
Voor de volgende keer staan er zeker wat langere trips op het programma......moet even met mijn reislei/ijder overleggen wat een mooie tijd is....
De Chiang Mai stad kun je in grote lijn verdelen in de "oude stad" (binnen de stadsmuren [het vierkant]) en het gedeelte tussen Tappay Gate en de Night Market. Grote hotels, barretjes, een immense markt en talloze restaurantjes bepalen hier het stadsbeeld.
Al met al een leuke stad voor een aantal dagen met ook diverse leuke uitvals-mogelijkheden. Natuurlijk kun je er ook goed uitgaan, maar al met al zijn de "uitgangers" totaal verschillend met die van de uitgangers in bijvoorbeeld Pattaya. Je vindt er nagenoeg geen "hempjes en tattoes", maar veel meer jonge backpackers en wat 'gezapige' oudere expats die genieten van het heerlijke Chiang Mai.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.