Caraïben gehalte
Moderator: Loempia
-
- kenner
Caraïben gehalte
Ken iemand een proper rustig veilige beach nabij Sattahip, Jomtien ergens in deze regio.
Beetje weg van de crowded places.
Alle info is welkom ook andere plaatsen.
Ook promotrips naar vietnam, Bali/lombok, Borrocay zie ik wel zitten voor een weekje.
Ook promotrips naar vietnam, Bali/lombok, Borrocay zie ik wel zitten voor een weekje.
-
- Erelid
Re: Caraïben gehalte
Doe eens een weekje Isaanvinie schreef:Ken iemand een proper rustig veilige beach nabij Sattahip, Jomtien ergens in deze regio.

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
- Edje
- Expat
Haad Sai Kaew.vinie schreef:Ken iemand een proper rustig veilige beach nabij Sattahip, Jomtien ergens in deze regio.
Een zeer veilige beach, gerund door militair personeel.
Het is gelegen vanaf Pattaya gezien richting Sattahip even voorbij Bang Saray.
Groetjes; Edje
-
- Volwaardig lid
Sunshine beach. Als je van Pattaya naar Bang sare gaat, dan naar Bang sare strand, en dan langs het strand terug in de richting van Pattaya. Op het einde van de beachroad kun je alleen maar naar rechts, terug naar de sukomvit. Echter te voet kun je wel rechtdoor. Precies daar is het. Daar is een redelijk rustig strand, zonder verkopers, maar je kunt er wel eten en drinken kopen. Niet verder vertellen dus. Ik zie in googel maps dat het Na Chom Thian 56 heet. Een zijstraat van de sukomvit dus.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
-
- kenner
Dat is dan North Pattaya.Duiker schreef:Sunshine beach. Als je van Pattaya naar Bang sare gaat, dan naar Bang sare strand, en dan langs het strand terug in de richting van Pattaya. Op het einde van de beachroad kun je alleen maar naar rechts, terug naar de sukomvit. Echter te voet kun je wel rechtdoor. Precies daar is het. Daar is een redelijk rustig strand, zonder verkopers, maar je kunt er wel eten en drinken kopen. Niet verder vertellen dus. Ik zie in googel maps dat het Na Chom Thian 56 heet. Een zijstraat van de sukomvit dus.
Aan jomtien ligt er ook een mooi kleine baai, alleen jammer van die vuile russen die al hun Singa flessen laten rondslingeren.

Zal een weekje het noorden doen en op de Pai river peddelen enz...
-
- Volwaardig lid
Nee nee, het is een heel eind van Jomtien. Ga er maar eens naar toe, dan zie je het wel.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
-
- kenner
ok
Ik moet er al eens voorbij gereden zijn.
In sattahip mocht ik met m'n scooter niet door, mp's hielden me tegen.
Dacht dat het ergens daar was.
Ik moet er al eens voorbij gereden zijn.
In sattahip mocht ik met m'n scooter niet door, mp's hielden me tegen.
Dacht dat het ergens daar was.
- joepattaya
- Expat
Als je gaat voor het strand op de navy-base, zorg dan wel dat je je paspoort bij je hebt.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.