Hij komt.....hij komt.....hij komt die goede ...........!Duiker schreef:Euhh...Jeanette...euhh, volgens mij zijn slaapkamer geluiden hier niet toegestaan.
Nog nooit bij mij op de slaapkamer geweest hoor, ondanks zijn religieuze uitdossing!!
Moderator: Loempia
Hij komt.....hij komt.....hij komt die goede ...........!Duiker schreef:Euhh...Jeanette...euhh, volgens mij zijn slaapkamer geluiden hier niet toegestaan.
joepataya schreef: Eigenlijk ben jij best wel een blij guppie
Elst, je keek iets te vroeg en een 747 rooft niet hoor.elst99 schreef:Zit naar de lucht te kijken en daar is een grote vogel boven zee, kan niet zeggen wat voor een, maar het lijkt een roofvogel (dat ben je toch niet hè) ? Goeie reis en geniet ervan!
Zwemmen met de dolfijnen is een tijdje gesloten geweest. Volgens mijn berichten is het weer open. Dus even informeren.Jeanette schreef:Ook wij willen nog richting (of naar) Koh Chang. Maar ook naar dat Sea World waar je met dolfijnen kunt zwemmen, dat moet zo ongeveer halverwege liggen. We zitten nu in Rayong. Er staat ...... T. Phe A. Muang Rayong ...... op het kaartje van Laemya Inn.
Jou Alina resort lijkt me ook wel wat Willem.
Zo meteen gaan we over naar 'nice beach hotel', en het ziet er naar uit dat ze hun naam waar gaan maken. Dat wordt 800 baht per nacht voor een kamer met twin beds en bergzicht. Rob is aan het pakken, ik mag me er niet mee bemoeien.