Staatsloterij en inkomstenbelasting.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Geert S
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 26 januari 2008, 06:55
Locatie: Udon Thani
Contacteer:

Re: Staatsloterij en inkomstenbelasting.

#16 Bericht door Geert S » zaterdag 01 januari 2011, 11:02

Mart schreef:Voor de twijfelaars uit NL en B wordt een luxe Airbus 380 gehuurd.
Compleet met plof-motoren?
Mart schreef:Als U dus de gelukkige bent, neem mij maar als pro deo adviseur. :o
maar liefst 40 hele euro's gewonnen, op 1 lot, nou, m'n investering heb ik er weer uit, zo zie je, het blijft toch lonend :lol:
Maar geloof dat ik nog geen adviseur nodig heb voor zo'n kapitaal, een etentje redden we denk ik nog wel net..

Ach, de tiende weer een nieuwe kans (en als je nu 56250 jaar door gaat met elke maand 40 euro winnen dan heb je die 27 miljoen ook bij elkaar, alle kleine beetjes tellen!)

Wat die 27 miljoen betrefd, ik zou inderdaad ook 1 mil in m'n kontzak steken en de rest achter slot. En aan de Thaise familie vertellen dat ik 100 000 gewonnen heb, da's voor hun al heel veel, gaat op een aparte rekening en op=op. En een beeld of een olifant voor de plaatselijke tempel. Goh, wat kan een mens frekkig worden bij alleen al de gedachte.. :lol: :lol:

Maar serieus, wat moet je nu met zo'n bedrag, we hebben een heel simpel klein huisje hier maar eigenlijk hoeft groter voor mij ook geen eens, wat moet je ermee, en een bentley of iets soortgelijks op de Thaise wegen lijkt me absoluut geen succes, ligt dagelijks in de prak en je hebt er alleen maar zorgen aan (een dealer voor een bentley vinden.. in de isaan??), en nogmaals, wat moet je ermee? Zelfs m'n werk doe ik nog altijd met plezier (nou ja, regelmatig kankeren op de baas, maar dat hoort erbij). En een villa ergens in Bloemendaal of aan de Riviera of zo, bespaar me dat alsjeblieft, laat mij maar lekker hier in Udon zitten! Nee, echt, vind dat dit soort prijzen de spuigaten uit lopen en verboden zouden moeten worden. 100 000 is heel mooi en zou ik goed raad mee weten, 1 mil is ook nog net te behapstukken, maar alles daarboven is gewoon onzinnig..

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Staatsloterij en inkomstenbelasting.

#17 Bericht door Mart » zaterdag 01 januari 2011, 15:00

Jim schreef:dan wel hopen dat die bank niet omvalt, want dan hou je nog maar een tonnetje over van je 27 en een half miljoen ;)

en ik geloof trouwens dat je boven een miljoen geen rente meer krijgt.
Jim, er zijn echt nog wel banken die echt niet omvallen.
En..... boven 1 miljoen geen rente ?????? Echt wel en zelfs heel veel :lol:

Maar gedachtig aan Geert.
Ik ben gelukkig met wat ik nu heb.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”