Ik zat vandaag weer even fijn te surfen en kwam op een paar Slingbox hosting sites terecht.
Voor de leken onder ons zal ik even uitleggen wat een Slingbox is.
De Slingbox zet je bijvoorbeeld bij een familielid neer en die sluit die wordt aangesloten aan de kabeltelevisie. Vervolgens ook aan het internet. Vanuit Thailand of waar dan ook kan je dan via je pc of Slingbox ontvanger (die je aan de televisie aansluit) alle Nederlandse kanalen die op de kabel beschikbaar zijn ontvangen.
Ik heb alleen geen zin om er een familielid mee lastig te vallen en dus kwam ik terecht op sites die aanbieden dat voor je te doen. Voor Engelse en Amerikaanse kanalen is er genoeg aanbod, maar ik ben nog geen Nederlandse aanbieder tegengekomen.
Ik dacht misschien dat iemand hier meer van weet?
Slingbox Hosting
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Slingbox Hosting
Groeten,
Emanuel
Logica brengt je van A naar B, Verbeelding brengt je overal! (A. Einstein)
Emanuel
Logica brengt je van A naar B, Verbeelding brengt je overal! (A. Einstein)
- nbreeker
- Standaard Lid
Re: Slingbox Hosting
Lekker interessant die nederlandse tv met hun eeuwig durende irritante reclame onderbrekingen.Emanuel schreef:Ik zat vandaag weer even fijn te surfen en kwam op een paar Slingbox hosting sites terecht.
De Slingbox zet je bijvoorbeeld bij een familielid neer en die sluit die wordt aangesloten aan de kabeltelevisie. Vervolgens ook aan het internet. Vanuit Thailand of waar dan ook kan je dan via je pc of Slingbox ontvanger (die je aan de televisie aansluit) alle Nederlandse kanalen die op de kabel beschikbaar zijn ontvangen.
Ik heb alleen geen zin om er een familielid mee lastig te vallen en dus kwam ik terecht op sites die aanbieden dat voor je te doen. Voor Engelse en Amerikaanse kanalen is er genoeg aanbod, maar ik ben nog geen Nederlandse aanbieder tegengekomen.
Groeten Nick.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- joepattaya
- Expat
Geduld, geduld........er is iets in ontwikkeling wat min of meer een beetje parallel loopt aan uitzending-gemist.nlEmanuel schreef:Ik zat vandaag weer even fijn te surfen en kwam op een paar Slingbox hosting sites terecht.
Ook een soort van box + een maandelijks bedrag.
De RTL-en zijn al enige maanden met een proef bezig.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.
-
- Volwaardig lid
Ik heb al 6 maanden een slingbox in gebruik. s' Ochtends is het prima te doen, maar in de namiddag is het kommer en kwel. Ik heb een snelle internetverbinding in Nederland. De box staat naast de router. Hier heb ik 10mb snelheid via 3BB. Maar de resultaten zijn bedroevend. Maw, ik heb er dus geen plezier van.
-
- Volwaardig lid
menan schreef:Ik heb al 6 maanden een slingbox in gebruik. s' Ochtends is het prima te doen, maar in de namiddag is het kommer en kwel. Ik heb een snelle internetverbinding in Nederland. De box staat naast de router. Hier heb ik 10mb snelheid via 3BB. Maar de resultaten zijn bedroevend. Maw, ik heb er dus geen plezier van.
Hoef ik dus helemaal niet te proberen in boerengat, moet het doen met 412 KB.
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.
-
- Volwaardig lid
Bij 700 kbps begint het beeld kwaliteit te vertonen. Vanaf 350 kbps heb je een beetje redelijk beeld.