Ik bezoek ook andere landen, maar zie voor laos, cambodja, vietnam etc geen reden voor vaccinaties.elst99 schreef:Toch wel met mate?![]()
Wij updaten iedere keer wanneer nodig, maar blijven niet alleen in Thailand bezoeken ook andere landen.
Vaccinatie programma in Thailand
Moderator: Loempia
-
- Expat
- Contacteer:
Re: Vaccinatie programma in Thailand
-
- Volwaardig lid
Wij wel en zeker voor die landen die je nu noemt. Hepatitus A en B en DTP zijn zeker nodig.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
Van ons zijn bovenstaande nog niet nodig. Alleen 'typhus' is verlopen maar dat geloven we wel. Tegen malaria nemen we al jaren geen voorzorgen meer.elst99 schreef:Wij wel en zeker voor die landen die je nu noemt. Hepatitus A en B en DTP zijn zeker nodig.
Ik heb een tip gehoord van een Indische dame. Volgens haar zou iedere ochtend 1 papaya pit fijnkouwen en doorslikken voorkomen dat je door muggen gestoken wordt. Ik zoek dus (voor muggen lekkere) vrijwilligers om dat eens uit te proberen. Zelf wordt ik bijna nooit gestoken maar mijn man is ook zo'n lekkertje.

O, en haar 'suiker' is verbeterd door 's morgens 1 theelepel honing en een halve theelepel kaneel met haar ontbijt te nuttigen.
-
- Volwaardig lid
Jeanette ik heb ergens gelezen, sorry weet niet meer waar, dat kaneel slecht is voor hoge bloeddruk, heb jij daar weleens wat overgehoord?
Ook grapefruitsap zou de werking van medicijnen te niet doen. Wel jammer ik vind de pomelo's juist zo lekker!
Malaria gebruiken wij ook niet, spuit me wel in met deet.
Ook grapefruitsap zou de werking van medicijnen te niet doen. Wel jammer ik vind de pomelo's juist zo lekker!
Malaria gebruiken wij ook niet, spuit me wel in met deet.
-
- Volwaardig lid
In dit artikel wordt het goed genoemd Elst.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gez ... aneel.html
Als je de medicijnen waarvan het in de bijsluiter staat bv 's morgens inneemt kun je 's avonds pommelo's eten of omgekeerd. Als het maar niet tegelijk in je darmen zit want dan kan 1 tablet de kracht van meer dan 10 tebletten krijgen. Slik je het 2 x per dag dan zou ik het niet eten of drinken.
Zitten jullie met de feestdagen in Hua Hin?
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gez ... aneel.html
Als je de medicijnen waarvan het in de bijsluiter staat bv 's morgens inneemt kun je 's avonds pommelo's eten of omgekeerd. Als het maar niet tegelijk in je darmen zit want dan kan 1 tablet de kracht van meer dan 10 tebletten krijgen. Slik je het 2 x per dag dan zou ik het niet eten of drinken.
Zitten jullie met de feestdagen in Hua Hin?
-
- Volwaardig lid
Ja we zijn de feestdagen in Hua Hin, gaan in februari weer een reis maken.
Kon een paar weken niet vliegen vanwege een middenoorontsteking, gelukkig nu weer over.Fijne kerstdagen en een gezond 2011. Heerlijk dat je man weer genezen is.
Kon een paar weken niet vliegen vanwege een middenoorontsteking, gelukkig nu weer over.Fijne kerstdagen en een gezond 2011. Heerlijk dat je man weer genezen is.
-
- Volwaardig lid
Dank je, jij en je man ook de beste
wensen. Heel misschien komen we elkaar tegen in Thailand.
Het blijft een autoreverse ziekte dat nefrotisch syndroom, in remise is een betere omschrijving. Dus kaarsjes branden en vingers gekruisd houden.

Het blijft een autoreverse ziekte dat nefrotisch syndroom, in remise is een betere omschrijving. Dus kaarsjes branden en vingers gekruisd houden.
- jumbo
- Expat
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum