En al die tijd sjouwde Arie een kleine bestelling mee voor iemand die ergens in de buurt van Kuchi Narai woont oid .
Heb even geen kaart bij de hand dus alles uit mijn hoofd nu.
Nu kon ik de bestelling opsturen maar persoonlijk afgeven leek me leuker en duszzz...5 december met Sukanya de airco bus naar Khon Kaen genomen via Khorat en in Khon Kaen weer de bus naar Somset/Kalasin /Kuchi Narai en in totaal zo, kleine 6 uurtjes onderweg geweest.
Ter plekke de bus uitgestapt waar de man en zijn vrouw ons keurig stonden op te wachten.
Vervolgens met 2 m.scooters naar hun fraaie huis gereden midden in een mooi natuurpark of er net tegenaan ?
Het klikte aardig en even later wat gepraat,gedronken en ons tijdelijk verblijf in beslag genomen

De volgende dagen waren zeer gezellig en zowel Suk als ikzelf voelden ons er geheel op ons gemak de betreffende heer en dame namen ons o.a mee naar een zeerrrrr grote Tempel waar ik de naam niet van weet en naar Mukdahan aan de Mekong.
Perfect geregeld allemaal.
Helaas kwam er 7 December weer een eind aan deze kleine Isaan ontdekkingsreis omdat Suk 8 Dec. weer moest werken om 06.00 uur in de ochtend.
En dus stapten we rond 14.00 uur weer in de bus om vervolgens rond 23.00 weer in ons appartementje in Sung Noen binnen te stappen.
Valt fiks tegen

Conclusie : dit Forum kent allerlei mogelijkheden varierend van info vragen tot elkaar af en toe fiks op de huid zitten maar ook .....mensen leren kennen in het echie en deze 2 mensen waren de eersten die wij nu zagen en spraken en das zeer goed bevallen.
Duszzzz bij deze : Heel erg bedankt voor de gastvrije ontvangst Mart en Muan of schrijf ik dat nu geheel fout ?
gr Sukanya en Arie