Gelukkig, geen WK 2018 in NL en B

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Gelukkig, geen WK 2018 in NL en B

#1 Bericht door prajak » donderdag 02 december 2010, 17:00

De Russen mogen het opknappen en de wellicht corrupte Fifa bende fourneren. Als ze dat al niet hebben gedaan ? Poetin kan in zijn vuistje lachen want zijn aanzien stijgt. Tegen die tijd is hij weer president van de federatie en mag hij met Blatter samen op een knopje drukken.

NL en B staan buiten spel. Gelukkig maar. Want ongelooflijke fiscale vrijstellingen in een tijd van bezuinigen zijn onaanvaardbaar. Er gaan in NL tig mensen naar de voedselbank en in B kunnen ze de asielzoekers niet eens een bed geven. Dat is een helaas niet langer als schande gevoelde aangelegenheid maar je zult er maar als slachtoffer mee te maken hebben.

NL mag ook nimmer kandidaat worden voor de OS in welk jaar dan ook als het probleem rond de armen niet is opgelost. "Eigen volk eerst" zal ik nimmer roepen maar "het volk te vreten geven" is een prioriteit voor mij. Eten is een recht der eerste klasse; zelfstandig wonen komt daarna en dan scholing voor de koters. NL heeft thans helaas een kabinet dat geen barst geeft om de armsten in de samenleving. Het is een zakkenvullerskabinet gesteund door de PVV waarin grof tuig blijkt te zitten. Ik hoef geen namen meer te noemen.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Gelukkig, geen WK 2018 in NL en B

#2 Bericht door prajak » donderdag 02 december 2010, 17:11

In 2014 is het WK in het land van de samba. Dat is in de zomer, dus zomertijd. Dan schelen we hier 6 met GMT (5 met NL) en 3 erbij met Sambaland dus 9 uur. En nu effe tellen, luidop.

Een wedstrijd die in Sambaland om 21 uur begint komt dus op de TV mits rechtstreeks om 30 uur is 06 uur in de morgen. Of is het 7 met GMT plus 3 is 10, dus 07 in de morgen ? Wie heeft dat juiste IQ om licht te doen schijnen ?

In 2018 in Rusland zullen de wedstrijden om 15 uur en 20 uur aanvangen. Hoeveel met hier ? 4 Uur ? Dat is nog te doen, denk ik.

Mijn sprietantenne voor Lao TV staat er nog. Ik zal hem in ere houden. Maar ja, eerst eens zo oud zien te worden.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Gelukkig, geen WK 2018 in NL en B

#3 Bericht door printen44 » donderdag 02 december 2010, 17:14

En het WK 2022 wordt in Quatar gehouden. Lekker in de woestijn een balletje trappen met ruim 45 graden in de schaduw. Maar die woestijnratten hebben airco-stadions beloofd plus een heleboel oliedollars.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Gelukkig, geen WK 2018 in NL en B

#4 Bericht door Mart » donderdag 02 december 2010, 17:17

Geen paniek Prajak, het Senioren Resort krijgt echt wel een TV kabel systeem :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Luc
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 592
Lid geworden op: vrijdag 22 juni 2007, 15:02
Locatie: Thailand

Re: Gelukkig, geen WK 2018 in NL en B

#5 Bericht door Luc » donderdag 02 december 2010, 17:34

als ze het hadden gekregen was er wel een boel werk te klaren door werknemers
ook bracht het ons landen qua infrastructuur toch een stapje hoger
Hoe moet dat nu ?

tawan

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Gelukkig, geen WK 2018 in NL en B

#6 Bericht door Gardensafari » donderdag 02 december 2010, 17:55

prajak schreef:Want ongelooflijke fiscale vrijstellingen in een tijd van bezuinigen zijn onaanvaardbaar.
Helemaal met je eens!
De corrupte Poetinregering is flink over de brug gekomen en Blatter en de zijnen hebben zich flink laten 'verwennen'.
De enige reden voor de KNVB om aan dit soort uitspattingen mee te willen doen is, dat ze dan weer een aantal splikspinternieuwe arena's kunnen laten neerzetten.
En wederom op kosten van de belastingbetaler.

En of de Nederlandse en de Belgische economie echt veel wijzer waren geworden van dat Blatter-circus.

Ik geef hier overigens wel toe een voetbalhater te zijn.
Het heeft bij mij enkele dagen geduurd voor ik de Suarez-grapjes begreep :oops:
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Luc
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 592
Lid geworden op: vrijdag 22 juni 2007, 15:02
Locatie: Thailand

Re: Gelukkig, geen WK 2018 in NL en B

#7 Bericht door Luc » donderdag 02 december 2010, 18:28

Dit niet ,dat ook niet, iets oudere mensen zijn wel erg conservatief of beter blijvensgezind.
Nu gaat het nog goed met me, houden zo ....niets veranderen.

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Gelukkig, geen WK 2018 in NL en B

#8 Bericht door Gardensafari » vrijdag 03 december 2010, 07:09

Als nou elke verandering een verbetering was...
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”