Motorrijders /sters op dit Forum.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7581
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Motorrijders /sters op dit Forum.

#61 Bericht door driver » maandag 15 november 2010, 22:07

Khon Neua schreef:DE CBR 150 rijd inderdaad 160 heb zelf ook een zwarte. Toch blijft het een brommer . Zelfde onder blok als de MB brommers in nederland vroeger haden.

De CBR is wel een van de snelste motoren die in thailand gebouwd word, alles meer dan 200 cc is import dacht ik .

1,5 jaar geleden genomen toen hij vers uit de winkel kwam had nog geen nummerbord.

Afbeelding
Maar het zijn wel leuke brommers vindt ik.Als ik ooit vaker en langer in Thailand ga komen of misschien ga wonen koop ik ook diverse motoren omzodoende mijn hobby ook daar te kunnen blijven uitoefenen.

mvg Arie

thongdee
Expat
Expat
Berichten: 790
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 18:21
Locatie: Surin Town

Re: Motorrijders /sters op dit Forum.

#62 Bericht door thongdee » donderdag 02 december 2010, 08:34

Nieuw speelgoed gekocht (de CBR verkocht voor 40000฿) , wel met alleen maar een "Invoicepapier' rechtstreeks vanuit Japan ,dus ga ik eens wat tijd maken om het groene boekje te bemachtigen , het gaat hem om een Suzuki Dr 400 SM Supermotard van 2008 perfect in het verkeer hier in de stad . foto van het net ... Afbeelding
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

Re: Motorrijders /sters op dit Forum.

#63 Bericht door carpediem » donderdag 02 december 2010, 11:49

Hoe zat het hier ook alweer mee Thongdee?

Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

:D :D :D :D
pluk de dag (carpediem)

NieTan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zondag 14 februari 2010, 17:19
Locatie: Utrecht- Koh Samui

Re: Motorrijders /sters op dit Forum.

#64 Bericht door NieTan » donderdag 02 december 2010, 13:54

thongdee schreef:Nieuw speelgoed gekocht (de CBR verkocht voor 40000฿) , wel met alleen maar een "Invoicepapier' rechtstreeks vanuit Japan ,dus ga ik eens wat tijd maken om het groene boekje te bemachtigen , het gaat hem om een Suzuki Dr 400 SM Supermotard van 2008 perfect in het verkeer hier in de stad . foto van het net ... Afbeelding
Mooi Spul Thongdee,

400cc zal goed lopen. Heb je deze zelf uit Japan gehaald?

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: Motorrijders /sters op dit Forum.

#65 Bericht door rob kaen » donderdag 02 december 2010, 15:23

Prachtige motor een kennis van me heeft zo,n zelfde model maar een honda 250 cc uit japan gekocht in khon kaen bij een motor zaak zonder kenteken.
Hij vertelde me is in onderdelen gekomen van japan en hier in mekaar gezet maar hij rijdt nog steeds zonder kenteken zei me kost 50000 baht!!! want je komt de invoerrechten aan het betalen.
Dus tel dat bij aankoopprijs van 85000 baht is het toch een duur speeltje geworden dan!! Met vr.gr Robert

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Motorrijders /sters op dit Forum.

#66 Bericht door prajak » donderdag 02 december 2010, 15:56

Zover ik weet wordt ook de Honda 200 Phamtom en de Honda 250 Bendenaamkwijt ook in Thailand in elkaar gezet. Alles groter wordt ingevoerd. In Bangkok zit een Ducati tent en ik meen de website is iets als ducatithailand-zoveel maar daar begin je met 5 ton voor een uitgekleed model...

Invoeren kan maar begin er niet zelf aan. Neem een broker die vakkundig is. Anders overkomt je het zelfde als die meneer uit het VK die meende dat wel zelf te kunnen. Jarenlang aan het lijntje gehouden en nog een papier en nog een en weer iets en ... de man is overleden en die motor zit denk ik nu onder de k... van de douane-meneer die het ding maar niet wilde vrijgeven. Ik mag aannemen dat men ook hier werkt met, hou je even vast, een nieuw woord voor Scrabble, "gelijkvormigheidsattesten". Heb je het ding eindelijk in Thailand dan beginnen de problemen opnieuw voor het kenteken en voor de verzekering. Dus goed nadenken.

thongdee
Expat
Expat
Berichten: 790
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 18:21
Locatie: Surin Town

Re: Motorrijders /sters op dit Forum.

#67 Bericht door thongdee » vrijdag 03 december 2010, 02:06

carpediem schreef:Hoe zat het hier ook alweer mee Thongdee?

Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

:D :D :D :D

Denk dat ik iets aan men tittel ga doen , is nog van enkele jaartjes terug ...sinds ik de nieuwe Fortuner ,en die paar motors en het nieuwe huis onder men re.. heb denk ik er ook anders over ...ik zal men profiel eens bewerken :-)
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

Re: Motorrijders /sters op dit Forum.

#68 Bericht door carpediem » vrijdag 03 december 2010, 04:25

thongdee schreef:
carpediem schreef:Hoe zat het hier ook alweer mee Thongdee?

Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

:D :D :D :D

Denk dat ik iets aan men tittel ga doen , is nog van enkele jaartjes terug ...sinds ik de nieuwe Fortuner ,en die paar motors en het nieuwe huis onder men re.. heb denk ik er ook anders over ...ik zal men profiel eens bewerken :-)


ik wil alles hebben wat ik verlang?????????? :mrgreen:
pluk de dag (carpediem)

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”