Liefst goed en goedkoop natuurlijk (ik blijf een Nederlander

Pieter

Moderator: Loempia
http://www.suwannaphoom.nl/Pieter schreef:Ik ben op zoek naar een adres en of email van een beedigd vertaler die NL naar Thais kan vertalen in Nederland![]()
Liefst goed en goedkoop natuurlijk (ik blijf een Nederlander)
Pieter
Volgens mij kijk jij te veel BVN........ben even de naam van het programma kwijt.prajak schreef:In de link staan geen pijzen. Maar wil je het be-edigd vertaald reken dan op een paar euro per woord plus de BTW. Ik zou als ik jou was doorzoeken bij google. Het bedrijf in Almere is wel erg bekend.
Haha ja, die naam zocht ik..........daar had ik het ook gezien.prajak schreef:Joep, het woord kwam gisteren als geintje in de Pappenheimers......
Een heel A4 voor Euro 90?karel schreef:Bij Suwannaphoom een geheel A4 laten vertalen.
Was ca.€ 90,- (Is wel 6 jaar geleden)
Alles was wel keurig verzorgd.
Mischien heb je er wat aan.
Karel
Tja stukje papier wat inkt en vooral de hersens laten werkenjoepattaya schreef:Een heel A4 voor Euro 90?karel schreef:Bij Suwannaphoom een geheel A4 laten vertalen.
Karel
Sodeju.............
Bij deze dan nog maar een keer:somtam schreef:Tja stukje papier wat inkt en vooral de hersens laten werkenjoepattaya schreef:Een heel A4 voor Euro 90?karel schreef:Bij Suwannaphoom een geheel A4 laten vertalen.
Karel
Sodeju.............oh ja en de belasting natuurlijk
.