duitse herder
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
duitse herder
Ik zoek een duitse herder pup mannelijk geslacht kortharig, wie kan mij verder helpen
groetjes Loe
groetjes Loe
-
- Volwaardig lid
Re: duitse herder
In NK zit nu een nest met 8 pups van 4 weken oud. Herder met straat-invloeden, niet raszuiver... Je kunt er een reserveren. Maar hoe ver van NK woon je ?
-
- Volwaardig lid
Prajak,
Het teefje dat ik nu heb is ook niet voor 100% raszuiver, maar heeft toch voor 97% de kenmerken van een duitse herder. Wanneer dit ook het geval is in NK wil ik wel de prijs weten en indien ok dan er een reserveren. Hij moet niet langharig zijn dat is mij te veel werk
en mannelijk geslacht
De afstand is geen bezwaar we komen regelmatig langs Udonthani.
groetjes Loe
Het teefje dat ik nu heb is ook niet voor 100% raszuiver, maar heeft toch voor 97% de kenmerken van een duitse herder. Wanneer dit ook het geval is in NK wil ik wel de prijs weten en indien ok dan er een reserveren. Hij moet niet langharig zijn dat is mij te veel werk

De afstand is geen bezwaar we komen regelmatig langs Udonthani.
groetjes Loe
-
- Volwaardig lid
Zal morgen er gaan kijken of er een reu is en kortharig. De eigenaren zijn Thais dus hoe solide de reservering is ? Prijs ? Geen idee maar ik zal beginnen met niks te bieden..... Wat is trouwens aanvaardbaar voor een "de la rue" mix ?
-
- Volwaardig lid
Ben eens wezen kijken. Het is drie keer niks. Het enige Duitse er aan is dat het blaft. Verder zitten er langharige elementen in, heel veel De La Rue en ook kenmerken van het oud-Keltische ras Vuul'n Isbacque.
-
- Volwaardig lid
prajak schreef: Het enige Duitse er aan is dat het blaft.

Welke kennel?prajak schreef:kenmerken van het oud-Keltische ras Vuul'n Isbacque.
Hartelijke groetjes uit Bern en Ban Muang! michaleo มิคาเอล
-
- Volwaardig lid
Prajak, bedankt voor de moeite. Zag vandaag een reklame bord 10 km van korat.Volgende week maar eens gaan kijken
groetjes Loe
groetjes Loe
-
- Volwaardig lid
Michaleo, geen kennel. Gewoon mensen met een loopse teef die pups heeft geworpen. Geen mensen van Chinese komaf gelukkig want die vreten de pups zelf op.... Niet mijn idee !
-
- Volwaardig lid
Ik weet het wel, dat was ook maar een dom grapje.prajak schreef:Michaleo, geen kennel.
Ik vind de bastards van de straat ook best mooi, en mijn ervaringen zijn goed met mixhondjes, ze zijn gezond, hebben geen HD en zijn intelligent.
Hier een foto uit onze buurt in Ban Muang, deze soort honden bevallen me wel goed:

In Khon Kaen zag ik deze diertjes:

Spelende honde, wat is mooier?

Ik weet niet, of deze Isaan - hond duits herderbloed heeft, maar het kan wel.

-
- Volwaardig lid
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei
-
- Volwaardig lid
Er is een echt Thaise hond. Raszuiver te koop. Het ras heet Thai, hoe kan het ook anders. Een hoogstaander met heel lange poten en heel kort haar. Een jachthond. Een hardloper. Heeft iets van een Duitse of Mechelse herder, maar iets kleiner. Een mooie kop en een sterke bek. Kortharig want dat is beter tegen teken en andere insecten al weet ik niet of een teek een insect is.....
Ik zie ze veel maar in de dorpen hier is het allemaal een mix..... Een farang hier had een raszuivere reu en had er veel plezier van. Geen rat en geen kat meer in zijn tuin. Maar helaas, het dier ging de discussie aan met een auto en won dat niet.....
Ik zie ze veel maar in de dorpen hier is het allemaal een mix..... Een farang hier had een raszuivere reu en had er veel plezier van. Geen rat en geen kat meer in zijn tuin. Maar helaas, het dier ging de discussie aan met een auto en won dat niet.....
-
- Volwaardig lid
Een heuse hot-dog!Bean schreef:Weules op de foto.

Denk jij aan deze Ridgeback?prajak schreef:Er is een echt Thaise hond. Het ras heet Thai, hoe kan het ook anders
-
- Volwaardig lid
michaleo schreef:Een heuse hot-dog!Bean schreef:Weules op de foto.
Denk jij aan deze Ridgeback?prajak schreef:Er is een echt Thaise hond. Het ras heet Thai, hoe kan het ook anders
Dat kan bijna niet anders dan dat het een Thai Ridgeback is. We kennen een soortgelijke hond ook in Nederland, is hij een stuk groter en heet hij Rhodesian Ridgeback. Zijn hele lieve, kindvriendelijke honden maar bijzonder waaks.
Werden vroeger in Afrika door boeren gebruikt om kudden te beschermen tegen wilde dieren.
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=rho ... CC4QsAQwAA
Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
Ridgeback, lijkt er heel ergop. Maar ik herinner me een hond die echt veel hoger op zijn poten stond. Langere poten dus. Maar ja, er loopt hier zoveel mix rond......
-
- Expat
Wij hadden in Namibie zo'n hond. Men noemde daar die hond "Rifrug". Ijzersterke honden en voor niemand bang. Als je kleine kinderen hebt, is het geen betere waakhond voor de kleintjes als een "rifrug".Wouter_Udon schreef:michaleo schreef:Een heuse hot-dog!Bean schreef:Weules op de foto.
Dat kan bijna niet anders dan dat het een Thai Ridgeback is. We kennen een soortgelijke hond ook in Nederland, is hij een stuk groter en heet hij Rhodesian Ridgeback. Zijn hele lieve, kindvriendelijke honden maar bijzonder waaks.
Werden vroeger in Afrika door boeren gebruikt om kudden te beschermen tegen wilde dieren.
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=rho ... CC4QsAQwAA