Kabels.......breek me de bek niet los!jumbo schreef:De moo baan had tijdens de bouw een telefoonkabel aangelegd, keurig verwerkt in de muur.
WIlde graag internet en wel van CAT dus die kwamen langs en wilde een nieuwe losse en zichtbare kamer van de paal naar mijn buro trekken omdat de huidige kabel van de Moo Baan was en die een andere provider gebruikte. Mijn voorstel om het gewoon aan de paal door te knippen en te verbinden werd met ogen bekeken alsof ik had voorgesteld om die avond te gaan wildplassen tegen de tempel.
Dus heb ik de mannen onverrichterzake weggestuurd. The Bossus begreep dat uiteraard.
3T gebeld en die kwamen op een maandag, een werkdag, ik was dus niet aanwezig, niets gehoord, kom thuis en er ligt een kabel over de vloer, zelfde probleem zelfde oplossing, TB zei dat het anders niks zou worden.....![]()
Nu, paar maanden later, wil ik overgaan naar True, advies van schoonvader die een IT bedrijfje heeft, en naar mijn ervaring beter, wat blijkt, dat is de eigenaar van de lijn die er al lag....
Gutte Smorgens Fraulein Jannie
Ben een paar maanden in een 20 jaar oud pand getrokken in Centraal 'Mijn dorp'.
Uiteraard hebben er gedurende deze 20 jaar diverse mensen gewoond en allemaal wilden ze natuurlijk kabel-tv en sommigen ook telefoon. Aangezien er meestal 1 of 2 maanden tussen de verschillende huurders heeft gezeten, wordt er telkens een nieuwe aansluiting gelegd NAAR HET HUIS TOE. Het is te vele werk, zo niet onmogelijk om een bestaande, onbenutte kabel op te sporen om die vervolgens te gebruiken.
Al met al, heb ik een paar honderd telefoon en tv-kabel verwijderd nadat ik ingetrokken ben.