Mijn daar 2 jaar geleden gekochte dubbeldeur LG had een probleem met het binnenlampje.Ik dacht (na het thuis vruchteloos geprobeerd te hebben) dat ik wel een demonstratie bij hen kon krijgen,hoe dit lampje te verwisselen.
Nadat een groep (5-6 man) tevergeefs had geprobeerd bij eendere tentoongestelde modellen e.e.a. voor te doen,waarbij men ook daadwerkelijk de koelkasten beschadigde

Het lampje zelf was ca 50 baht.De montage met voorrij kosten bedroegen 850 baht.Men kon het mij bij de vestiging ook niet voordoen of aanwijzigingen geven

Daarom ga ik naar The Mall om te KIJKEN en koop ik sindsdien al mijn witgoed bij een grote specialistische zaak in het centrum.
Heb 2 keer service nodig gehad ,die prompt werd geleverd.
Men heeft daar ook een aparte computerafdeling met uitstekende service,meestal binnen 1 tot 2 dagen zijn ze aan huis.
Ook van SB meubelen heb ik zo e.e.a. gekocht.Ga KIJKEN bij de grote toonzaal in The Mall met aardige ,maar onwetende juffrouwen en ga vervolgens naar een prive dealer in het centrum alwaar ik zeer grote kortingen kan afdingen en de service prima te noemen is.
Overigens werkt de Philips service afdeling in Bangkok perfect.(reserve koppen met mesjes).Even geld overmaken en hen een faxje (wat een systeem toch hier in Thailand met die banken


