Thaise vriendin

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Thaise vriendin

#211 Bericht door Pieter » donderdag 17 juni 2010, 08:21

Bij mij zeggen ze dat ik grotere borsten heb dan hun

(hihihi)

Pieter :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jumbo
Expat
Expat

#212 Bericht door jumbo » donderdag 17 juni 2010, 09:21

Pieter schreef:Bij mij zeggen ze dat ik grotere borsten heb dan hun

(hihihi)

Pieter :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zeggen ze van mij ook en inderdaad, vaak, na de proef op de som, moet ik ze
gelijk geven, schoorvoetend uiteraard want normaal druist dat tegen mijn principes in...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#213 Bericht door prajak » donderdag 17 juni 2010, 17:06

Zeg, dames en heren, we dwalen niet ernstig af van het onderwerp, toch ? We gaan toch niet op de toer van Raymond van 't Groenewoud die ooit in een liedje zong "ik wil de grootste hebben..." ?

Dit onderwerp gaat over billen en niet over borsten of andere onderdelen der anatomie.
Kunnen we het niet beter hebben over cervelaatworsten ?

Ben wel blij dat iemand van ons goed geland is.....

Mart
Erelid
Erelid

#214 Bericht door Mart » vrijdag 18 juni 2010, 08:15

dutch schreef:Wat voor massage volg jij eigenlijk?
Ik verbaas me altijd over de eerder preutserigheid als naaktheid bij de Thaise massages. ;)
Bij een Thaise olie massage gaat men ( ik ) met de billen bloot :?
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

jumbo
Expat
Expat

#215 Bericht door jumbo » vrijdag 18 juni 2010, 09:13

Mart schreef:
Ik verbaas me altijd over de eerder preutserigheid als naaktheid bij de Thaise massages. ;)
Hey eh, ik moet nog uit eten vanavond, kan het effe... :lol: :lol:

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#216 Bericht door Gardensafari » vrijdag 18 juni 2010, 09:38

jumbo schreef:
Mart schreef:
Hey eh, ik moet nog uit eten vanavond, kan het effe... :lol: :lol:
En waar zet jij je tanden dan in?
In een lekker hammetje zeker?

:D :D
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

MaVeRiCK007
komt net kijken
komt net kijken

#217 Bericht door MaVeRiCK007 » vrijdag 22 oktober 2010, 16:28

Soi 24 schreef:Nooit stelt hier op dit forum eens iemand de vraag hoe het toch komt dat mensen in Thailand geen winterjassen dragen. We weten namelijk allemaal dat het daar te warm voor is, kun je niet vergelijken met Nederland. Moet je dus ook niet doen.

Wel komt keer op keer de vraag op waarom er toch zoveel oudere mannen, jongere vrouwen hebben in Thailand. De vraagsteller doorgaans gebukt gaand onder zijn/haar eigen klemmende calivinistische normen komt dan doorgaans niet verder dan oorzaken als "sextoerisme" en "zal wel economische motieven hebben". En diegene die uitleg geeft dat het allemaal wel wat genuanceerder ligt wordt er doorgaans van verdacht uiteindelijk toch een heimelijke sextoerist te zijn, die alleen zijn eigen straatje schoon veegt.

De factoren geld, sex en liefde willen inderdaad nogal eens om voorrang vechten in een relatie met een Thaise staatsburger. Net als in Nederland trouwens, alleen is het "not done" om dat te benoemen in de polder. Gaat het echter om Thailand dan vallen alle normen weg en is het toegestaan om van alles te roepen. Hoe vaak zie je in Nederland een "geslaagde" jongen rijden in zijn cabrio met een onappetijtelijke leeftijdsgenote ernaast? ........niet vaak

Nederland is een land waar mannen en vrouwen gelijke kansen en gelijke behandeling krijgen. Ieder kan een opleiding krijgen en moet zelfs deels naar school. Daarna krijg je een fatsoenlijke baan met een fatsoenlijk (minimum) loon en vanuit die positie mag je eens gaan nadenken over je partnerkeuze en dat gaat doorgaans over mensen met een gelijke leeftijd. En als de relatie op de klippen loopt dan voorziet de wet in een hele reeks voorschriften die ervoor zorgen dat je weer (redelijk) normaal kan doorleven. En voor de meeste tegenslagen kun je terecht bij een verzekeraar of anders de overheid en tenslotte bij Tros radar :mrgreen: . Vanuit die "luie stoel" is het gemakkelijk met een zekere morele superioriteit te oordelen over andere mensen en culturen.

Thailand daarentegen heeft naast de mooie stranden en het lekkere eten, heel veel armoede, alcohol- en drugsproblemen, huiselijk geweld, geen voorzieningen (zeker geen alimentatie of zorgplicht), beperkte opleidingsmogelijkheden (zeker als je arm geboren wordt), gokverslaafden, een diepgewortelde cultuur van corruptie en veelwijverij en ga zomaar door. Bezien vanuit die achtergrond lijkt het mij niet zo vreemd dat de Thaise vrouw een ander wensenpakket heeft voor de gedroomde partner in vergelijking met haar Europese soortgenoten.

Vraag je aan een nederlandse vrouw watvoor man ze wil dan worden doorgaans de navolgende cliché's opgehoest: sportief, gevoel voor humor (waar zijn ze gebleven? :mrgreen: ), eerlijk, verzorgend, begripvol en aantrekkelijk mag moet niet persé altijd. Stel je dezelfde vraag aan een Thaise dan luidt het cliché: I want a good man for me...........cool heart,take care and not butterfly.......en ja ook de Thais hebben hun stereotiepen een jongere man wordt automatisch verdacht wel een butterfly te zullen zijn.

Binnen die normen en omstandigheden en cultuur zijn de betreffende Thaise dames minimaal net zo gelukkig met hun oudere partner als hun Europese soortgenoten die een leeftijdsgenoot trouwen.

En dat wilde ik nog even kwijt.
Goed verhaal uit dit perspectief had ik het nog niet bekeken!

Verder veel bullshit hier

jumbo
Expat
Expat

#218 Bericht door jumbo » vrijdag 22 oktober 2010, 16:40

MaVeRiCK007 schreef:

Wel Mafferik, vroeger werd ons geleerd nooit etc. of enz. omdat het aangaf dat je het verder niet meer wist of je met je mond vol tanden stond.
Ik denk dat de door jou gebezigde krachtterm 'bullshit' daar ook onder valt...

proost

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid

#219 Bericht door Gijs-CNX » maandag 25 oktober 2010, 17:23

MaVeRiCK007 schreef:
Soi 24 schreef:Nooit stelt hier op dit forum eens iemand de vraag hoe het toch komt dat mensen in Thailand geen winterjassen dragen. We weten namelijk allemaal dat het daar te warm voor is, kun je niet vergelijken met Nederland. Moet je dus ook niet doen.

Wel komt keer op keer de vraag op waarom er toch zoveel oudere mannen, jongere vrouwen hebben in Thailand. De vraagsteller doorgaans gebukt gaand onder zijn/haar eigen klemmende calivinistische normen komt dan doorgaans niet verder dan oorzaken als "sextoerisme" en "zal wel economische motieven hebben". En diegene die uitleg geeft dat het allemaal wel wat genuanceerder ligt wordt er doorgaans van verdacht uiteindelijk toch een heimelijke sextoerist te zijn, die alleen zijn eigen straatje schoon veegt.

De factoren geld, sex en liefde willen inderdaad nogal eens om voorrang vechten in een relatie met een Thaise staatsburger. Net als in Nederland trouwens, alleen is het "not done" om dat te benoemen in de polder. Gaat het echter om Thailand dan vallen alle normen weg en is het toegestaan om van alles te roepen. Hoe vaak zie je in Nederland een "geslaagde" jongen rijden in zijn cabrio met een onappetijtelijke leeftijdsgenote ernaast? ........niet vaak

Nederland is een land waar mannen en vrouwen gelijke kansen en gelijke behandeling krijgen. Ieder kan een opleiding krijgen en moet zelfs deels naar school. Daarna krijg je een fatsoenlijke baan met een fatsoenlijk (minimum) loon en vanuit die positie mag je eens gaan nadenken over je partnerkeuze en dat gaat doorgaans over mensen met een gelijke leeftijd. En als de relatie op de klippen loopt dan voorziet de wet in een hele reeks voorschriften die ervoor zorgen dat je weer (redelijk) normaal kan doorleven. En voor de meeste tegenslagen kun je terecht bij een verzekeraar of anders de overheid en tenslotte bij Tros radar :mrgreen: . Vanuit die "luie stoel" is het gemakkelijk met een zekere morele superioriteit te oordelen over andere mensen en culturen.

Thailand daarentegen heeft naast de mooie stranden en het lekkere eten, heel veel armoede, alcohol- en drugsproblemen, huiselijk geweld, geen voorzieningen (zeker geen alimentatie of zorgplicht), beperkte opleidingsmogelijkheden (zeker als je arm geboren wordt), gokverslaafden, een diepgewortelde cultuur van corruptie en veelwijverij en ga zomaar door. Bezien vanuit die achtergrond lijkt het mij niet zo vreemd dat de Thaise vrouw een ander wensenpakket heeft voor de gedroomde partner in vergelijking met haar Europese soortgenoten.

Vraag je aan een nederlandse vrouw watvoor man ze wil dan worden doorgaans de navolgende cliché's opgehoest: sportief, gevoel voor humor (waar zijn ze gebleven? :mrgreen: ), eerlijk, verzorgend, begripvol en aantrekkelijk mag moet niet persé altijd. Stel je dezelfde vraag aan een Thaise dan luidt het cliché: I want a good man for me...........cool heart,take care and not butterfly.......en ja ook de Thais hebben hun stereotiepen een jongere man wordt automatisch verdacht wel een butterfly te zullen zijn.

Binnen die normen en omstandigheden en cultuur zijn de betreffende Thaise dames minimaal net zo gelukkig met hun oudere partner als hun Europese soortgenoten die een leeftijdsgenoot trouwen.

En dat wilde ik nog even kwijt.

Volgens mij was jij de topic starter, toch?
Tja.... het is genoeg geweest.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#220 Bericht door prajak » maandag 25 oktober 2010, 17:56

" Bij een Thaise olie massage gaat men ( ik ) met de billen bloot..."

Ja, maar men kan niet met de billen bloot zonder ook de pielemuis den volke te tonen ! Of men moet de preutserige vernedering aanvaarden dat de pielemuis wordt bedekt met een handdoek waar de sporen van uitbundigheid nog in aanwezig zijn. Want men wast hier met koud water en de zepen zijn niet al te best hier. Er schijnen in dit land zelfs massageklubs te zijn waar de uitbundigheid nog op de muur zit !

Vergeet niet dat veel masseuses vooral de pielemuis extra aandacht willen schenken want ze hebben al jarenlang door dat juist dat onderdeel, van meestal geringe afmeting, wij zijn geen bosnegers, wat attentie nodig heeft waarvoor wij dik zullen betalen. En men heeft technieken in huis, ik spreek natuurlijk niet uit eigen ervaring maar hoor wel eens wat, die tot uitbundigheden leiden waar men alleen maar van kan dromen. Natte dromen eventueel.

Maar ja, er zijn ook mensen in dit forum die blote billen als hoogste goed zien. Mogen ook zij ooit de hemel vinden die ze op het oog hebben.

Maar bedenkt gij allen, gij onverlaten, dat juist het smeren van massage-olie en andere vettige substanties wel de werking teniet doen van rubberen artikelen die nou juist zijn bedoeld ter voorkoming van aandoeningen als aambeien en wat dies meer zijn. Ge zijn thans ernstig gewaarschuwd !

Mart
Erelid
Erelid

#221 Bericht door Mart » maandag 25 oktober 2010, 18:07

Weer wat geleerd :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#222 Bericht door carpediem » maandag 25 oktober 2010, 18:20

dromen op de late avond :?:
pluk de dag (carpediem)

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#223 Bericht door Wouter_Udon » maandag 25 oktober 2010, 19:44

carpediem schreef:dromen op de late avond :?:

Dromen waar de stoomdampen vanaf slaan. :shock: :lol:
Live your dream, don't dream your life.

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#224 Bericht door Gardensafari » maandag 25 oktober 2010, 20:53

Eén ding kun je niet ontkennen: de rake wijze waarop de waarschijnlijk altoos terugkerende droom onder woorden is gebracht, betekent dat hij het inderdaad nooit zelf aan den lijve heeft ondervonden.
Want het is en blijft natuurlijk toch een Hollands burgermansheerschap. En die frequenteren dergelijke poelen des verderfs niet.
En als Prajakje zich laat masseren, blijven de handjes boven de deken en het door hem met fraaie woorden omschreven onderdeeltje eronder.
Zo hoort dat!
Gelukkig dat er dan nóg twee handjes zijn, die van dergelijke fatsoensrakkerij nog nooit hebben gehoord... :lol: :lol: :oops: :oops: :lol: :lol:
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#225 Bericht door prajak » dinsdag 26 oktober 2010, 04:20

Zo is het maar net, Gardensafari ! Een flinke doos humor en een nog grotere doos jokkebrokken doet het goed bij de mensen ! Trouwens, jouw onderschrift spreekt ook klare taal !

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”