Eerder vroeg ik hier of het goed te doen was als moeder alleen met drie kinderen maar dat is dus niet meer van toepassing

Vorig jaar december hebben wij een homestay in het noorden gedaan en daarna naar Koh Chang.
Helaas kunnen we maar 2 weken, dit omdat wij een boerderij hebben en de boer echt niet langer bij de beesten wil weg blijven.
Gelukkig hebben we een goede vervanger maar ook die moet natuurlijk betaald worden.
Soms lees ik hier wel eens waarom spaar je niet door etc maar ik ga liever nog een keer voordelig dan 1 keer luxe.
Vandaar dus de vraag: wie heeft leuke suggesties die een beetje voordelig zijn? We zijn met 2 volw. 3 kind. 16/3/8
We willen graag snorkelen en ik zou een hutje aan het strand ook heel leuk vinden.
Trein heeft mijn voorkeur ivm veiligheid, of is dat een hersenkronkel?
Liever zou ik niets regelen maar ben bang dat het voor 5 personen in het super hoog seizoen niet mee zal vallen.
We blijven dit keer maar 1 nacht in Bangkok door gebrek aan tijd. Het acclimatiseren verliep vorig jaar zonder slag of stoot.
Een hazetukje toen we in Bangkok aan kwamen en daarna gewoon volop in het ritme.
We komen vertrekken op 16 december en vliegen 30 december al weer terug. (Eva)
Alle tips welkom!!