Beautifull people

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
dutch
Expat
Expat

Re: Beautifull people

#76 Bericht door dutch » woensdag 20 oktober 2010, 08:26

prive foto's op een openbaar forum,gaat me net ietsje TE ver ;)

Ik heb enkele negatieve ervaringen,helaas.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#77 Bericht door driver » woensdag 20 oktober 2010, 08:55

Kijk..daar komen de fotoos aan mooi hoor.
Leuke fotoos en leuke teksten erbij .

En diegenen die het niet durven of mindere ervaringen hebben op openbare forums...die heb / had ik ook wel eens maar ik heb verder niks te verbergen dus iedereen mag mijn fotoos bekijken en ook die van Sukanya want zo byzonder is het allemaal niet vindt ik wat er op dit soort forums komt te staan.
En als ze me willen lastig vallen oid weten ze me toch wel te vinden heb ik gemerkt met of zonder internet.

mvg driver

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid

#78 Bericht door Gijs-CNX » woensdag 20 oktober 2010, 09:23

jumbo schreef:
Ice-CNX2009 schreef:we hebben +2700 gebruikers op dit forum dus het aantal reacties op een wat persoonlijke vraag stelt me toch een beetje teleur.

Vindt het namelijk ook wel getuigen om te delen van alle GOEDE dingen in Thailand waar wij mee worden geconfronteerd voor anderen die ook de stap willen maken.

Super van degene die wel geplaatst hebben.

Eerder op een forum in NL dit mee gemaakt en daar werden de regels aangepast om alleen maar onder eigen naam te registreren omzodoende ook de anomiteit te vermijden. Onder een alias kun je alles zeggen. Tja slimmerikken onderduiken alles, ik weet het.

Maar het lijkt wel of vele zich schamen wat ze hebben opgebouwd of niet met hun Thaise partner.

Nou ja, moest me even van het hart.......
Denk dat het voor jullie allemaal te snel gaat om de wisselingen van de wacht bij mij te kunnen volgen :P .... daarnaast blijft het een persoonlijke keuze om je partner al of niet ten toon te stellen...
Ik 'schaam' me er juist voor dat ik in al die jaren van ervaringen en prachtige passanten nog niks heb opgebouwd...

Jumbo, juist daarom!! Als je je ervaringen deelt hoeven misschien andere zich niet te "schamen" .
Tja.... het is genoeg geweest.

greenthaiway
Expat
Expat
Contacteer:

#79 Bericht door greenthaiway » woensdag 20 oktober 2010, 09:23

Ach ja...
Ik vind het persoonlijker als je niet tegen een halve-incognito spreekt/schrijft op een forum.
In het dagelijkse leven kijk je ook iemand recht in het gezicht.
Open vizier!
Sommigen blijven liever achter de coulissen, ieder bepaalt voor zich wat zij of hij op het net plaatst, vrijheid blijheid :mrgreen:
Laatst gewijzigd door greenthaiway op woensdag 20 oktober 2010, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid

#80 Bericht door Gijs-CNX » woensdag 20 oktober 2010, 09:26

dutch schreef:prive foto's op een openbaar forum,gaat me net ietsje TE ver ;)

Ik heb enkele negatieve ervaringen,helaas.

Ieder zijn eigen mening, geen probleem toch.

Is geen verplichting om het te doen, maar moet wel zeggen dat het het forum een persoonlijker tintje geeft als er achter de aliassen een naam komt en een gezicht. Goed of Fout dat maakt niet uit.

De ervaringen die jij hebt gehad, heb ik met een forum gehad in NL waar niemand onder zijn eigen naam plaatste en dus bijna overging in moord en doodslag, ja zelf in on klein polderlandje.

Groet,

Gijs

Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#81 Bericht door Jim » woensdag 20 oktober 2010, 09:30

als je iemand van dit forum wilt zien moet je maar naar biertje! gaan.

ik vind het wel prettig mensen niet te kennen.
dat praat een stuk makkelijker.

nu moet ik me elke keer inhouden, want ik heb een ingebouwde beleefdheid voor oude mensen :P
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Mart
Erelid
Erelid

#82 Bericht door Mart » woensdag 20 oktober 2010, 09:32

Gijs,
In principe is er 29/10 weer een BIERTJE, dan kan je persoonlijk kennismaken met een aantal
" heren " :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#83 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 20 oktober 2010, 09:45

greenthaiway schreef:Ach ja...
Ik vind het persoonlijker als je niet tegen een halve-incognito spreekt/schrijft op een forum.
Open vizier!
Sommigen blijven liever achter de coulissen, ieder bepaalt voor zich wat zij of hij op het net plaatst, vrijheid blijheid :mrgreen:
Ik ontmoet de overige forum leden veel liever persoonlijk. Dat geeft een veel beter en completer beeld dan alleen een foto. Maar het is al eerder gezegd, het staat een ieder vrij om al dan niet een foto te plaatsen.
Live your dream, don't dream your life.

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid

#84 Bericht door Gijs-CNX » woensdag 20 oktober 2010, 09:49

Mart schreef:Gijs,
In principe is er 29/10 weer een BIERTJE, dan kan je persoonlijk kennismaken met een aantal
" heren " :lol:
Mart,

Begrijp dat het biertje altijd in BKK is, helaas ben ik op de 29ste niet in BKK.

Anders :D :D :D

Gijs

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid

#85 Bericht door Gijs-CNX » woensdag 20 oktober 2010, 09:52

Wouter_Udon schreef:
greenthaiway schreef:Ach ja...
Open vizier!
Ik ontmoet de overige forum leden veel liever persoonlijk. Dat geeft een veel beter en completer beeld dan alleen een foto. Maar het is al eerder gezegd, het staat een ieder vrij om al dan niet een foto te plaatsen.
Wouter, mee eens. Alleen dat gaat niet altijd en zoals je zegt het staat ieder vrij om al dan niet een te antwoorden. Maar je moet het met me eens zijn dat als een ieder onder zijn eigen naam plaats dat de toon naar alle waarschijnlijkheid anders zal zijn dan heden.

Maar goed ben pas een nieuwkomer op dit forum, verbaas me alleen over de anomiteit op dit forum.

Groet,

Gijs

jumbo
Expat
Expat

#86 Bericht door jumbo » woensdag 20 oktober 2010, 09:56

Ice-CNX2009 schreef:
Jumbo, juist daarom!! Als je je ervaringen deelt hoeven misschien andere zich niet te "schamen" .
Je praat over een ander schamen als ik.... :P :P

En heeft niet zoveel zin mijn ervaringen te delen want die zijn uitsluitend met dames waar de andere heren hun neus voor ophalen en hun partners van andere komaf zijn... ;)

Het heeft zowiezo geen zin ervaringen te delen want 'ik heb het niet gedaan en de Thai zijn te dom om dat te snappen' zit er zo ingebrand dat je altijd een fors gekleurd beeld krijgt van de ervaring...... en een goed recept houdt de kok voor zichzelf...

Daarnaast ben ik niet fotogeniek en ben ik in persoon nog veel erger als op een anoniem forum (uit respect voor de jongeren en daardoor meer onwetenden) :P
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#87 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 20 oktober 2010, 10:07

Ice-CNX2009 schreef:
Wouter_Udon schreef: Ik ontmoet de overige forum leden veel liever persoonlijk. Dat geeft een veel beter en completer beeld dan alleen een foto. Maar het is al eerder gezegd, het staat een ieder vrij om al dan niet een foto te plaatsen.
Wouter, mee eens. Alleen dat gaat niet altijd en zoals je zegt het staat ieder vrij om al dan niet een te antwoorden. Maar je moet het met me eens zijn dat als een ieder onder zijn eigen naam plaats dat de toon naar alle waarschijnlijkheid anders zal zijn dan heden.

Maar goed ben pas een nieuwkomer op dit forum, verbaas me alleen over de anomiteit op dit forum.

Groet,

Gijs
Vandaar dat ik ook gewoon mijn echte naam als forum naam heb gekozen. En dat Udon slaat op het feit dat we daar ons plekje hebben. :D
Live your dream, don't dream your life.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#88 Bericht door driver » woensdag 20 oktober 2010, 10:41

Eigenlijk ben ik overal op forums ..driver ...maar ik heet dus Arie maar ook dat zegt nog niets natuurlijk en dat ik uit Ede kom ook niet maar iedereen moet idd zelf maar bepalen om in dit geval wel of geen fotoos te plaatsen van hun partner of zichzelf.

Persoonlijk vindt ik het ook wel leuk om de mailers achter de mails wat beter te leren kennen maar ook daar zijn de meningen over verdeeld lees ik.

mvg driver

Mart
Erelid
Erelid

#89 Bericht door Mart » woensdag 20 oktober 2010, 10:51

driver schreef: Persoonlijk vindt ik het ook wel leuk om de mailers achter de mails wat beter te leren kennen maar ook daar zijn de meningen over verdeeld lees ik.
mvg driver
Kom eens op de koffie :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid

#90 Bericht door Gijs-CNX » woensdag 20 oktober 2010, 11:29

Mart schreef:
driver schreef: Persoonlijk vindt ik het ook wel leuk om de mailers achter de mails wat beter te leren kennen maar ook daar zijn de meningen over verdeeld lees ik.
mvg driver
Kom eens op de koffie :lol:

Misschien een biertje of koffie voor de forum gangers die heen en weer tussen NL en TH gaan?

Idee :?:

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”