Dagje uit

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
eltoro53
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

Dagje uit

#1 Bericht door eltoro53 » vrijdag 15 oktober 2010, 01:52

Waar kunnen wij rondom Khon kaen een dagje uit met iemand die aan de rolstoel is gebonden? Iets van een dierentuin/park of waar ze olifanten trainen/verzorgen of een leuk park. Het moet niet al te ver zijn.

Gr Henk.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Dagje uit

#2 Bericht door prajak » vrijdag 15 oktober 2010, 02:07

Het natuur- en dinosauruspark Puh Wiang. Wel een stukje rijden. De 12 op naar het westen en VOOR Chumpae rechtsaf in de tambon Fa Mu de 2038 op in noordelijke richting. Dan de borden met dino's er op volgen een km of 30 zeker. Zal een 100 km van KK afliggen. Net buiten het park is een bungalowparkje van een Duitser. Ik kan je daarvan wel een tel nr bezorgen.

eltoro53
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

#3 Bericht door eltoro53 » vrijdag 15 oktober 2010, 18:22

Zijn vandaag naar een avonturen park geweest een km of 60 boven Kon kaen, weet de naam zo niet maar onze huishoudelijke hulp wist het en was er wel eens geweest. Ben erg blij dat ik een D-Max heb gekocht, want alleen de weg naar het sterk verouderd par was al een avontuur op zich. maar toch even er uit geweest, zoals ik al zei het park was niet geweldig, wel gratis haha. Weinig spectulaire dieren maar zoasl ik al zei er even uit. Nu nog op zoek naar een strand waar we kunnen zwemmen, natuurlijk geen zee maar een meer of zo. Volgende maand een weekje naar Jom Tien en waarschijnlijk met kerst en oud en nieuw ook. Zo komen we de tijd wel door. Keuke tips blijven welkom.

Gr Henk.

Edje
Expat
Expat

#4 Bericht door Edje » zaterdag 16 oktober 2010, 13:19

eltoro53 schreef:Zijn vandaag naar een avonturen park geweest een km of 60 boven Kon kaen, weet de naam zo niet maar onze huishoudelijke hulp wist het en was er wel eens geweest. Ben erg blij dat ik een D-Max heb gekocht, want alleen de weg naar het sterk verouderd par was al een avontuur op zich. maar toch even er uit geweest, zoals ik al zei het park was niet geweldig, wel gratis haha. Weinig spectulaire dieren maar zoasl ik al zei er even uit. Nu nog op zoek naar een strand waar we kunnen zwemmen, natuurlijk geen zee maar een meer of zo. Volgende maand een weekje naar Jom Tien en waarschijnlijk met kerst en oud en nieuw ook. Zo komen we de tijd wel door. Keuke tips blijven welkom.

Gr Henk.
Vlak bij Khon Kaen, Ubonrat Dam.
Het wordt Pattaya 2 genoemd.
De 12 op naar Nong Rua, hier rechts af de 2038 op.
Rest wijst zich vanzelf.
Groetjes; Edje

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”