Psst/echte BVULGARI= dan moet je in Bangkok wezen!

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Psst/echte BVULGARI= dan moet je in Bangkok wezen!

#1 Bericht door pong » zondag 12 september 2010, 11:24

Nou ja/voor wat verstrooiing/en voor de makers van thlblog weer een nieuw topic Gisteren°ZA 11-9 in de reisbijlage van de Volkskrant een enorme reportage over bezoekjes aan duistere verborgen nepwinkeltjes met echt nep BVLgari´s en andere luxe merkhorloges.
je mag er voor de douane 3 meenemen en nog 3 nep/merk/kledij en 3 andere dingen. 3 DVD op 1 disk tellen als 3!
In de Telegraaf/niet Reisbijlage/een groot artikel dat de consuls-ambassades steeds meer voor gek geworden of anderszins gederailleerde landgenoten een oplossing moeten zoeken. En dat ook nog steeds meer in van die hele verweg landen/zoals bvb./ja, goed geraden!

printen44
Expat
Expat

Re: Psst/echte BVULGARI= dan moet je in Bangkok wezen!

#2 Bericht door printen44 » zondag 12 september 2010, 12:08

Snap geen hout van de tekst. :lol: :lol:

Mojito's
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#3 Bericht door Mojito's » zondag 12 september 2010, 12:15

Ik moet er ook mn best voor doen, maar goed de strekking van het verhaal volg ik ergens nog wel....... :) :) :)

suzi_1960
kenner
kenner

#4 Bericht door suzi_1960 » zondag 12 september 2010, 18:07

dat van die merkartikelen snap ik wel...(ben een vrouw hé? k zal jullie maar even voor zijn :mrgreen: ) ik was toevallig net op zoek naar de prijs van allstars in bangkok en waar ik deze kan kopen, voor mijn jongste stiefdochter, de andere 2 willen merk parfum....

Ben
Expat
Expat

#5 Bericht door Ben » maandag 13 september 2010, 04:35

Niks aan te geven AMSTERDAM - Mag ik die sigaren uit Cuba gewoon in mijn koffer meenemen? En hoe zit het met die souvenirs uit Zuid-Afrika?

Veel reizigers hebben wel een idee wat hoeveel parfum, drank en rookwaar ze van hun vakantie wel en niet mee naar huis mogen nemen, maar toch zorgen de vakantie-inkoopjes nog regelmatig voor problemen bij de douane.

Om het iets makkelijker te maken heeft de Belastingdienst nu een speciale ‘OK app’ ontwikkeld, die een teleurstelling op Schiphol kan voorkomen.

Ook wordt informatie gegeven over namaakartikelen, nepwapens en bedreigde diersoorten. Het gebruik van het programmaatje is helemaal gratis, ook in het buitenland.

http://www.douane.nl/particulier/reizig ... P302_21235

Duidelijk :D

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door Wouter_Udon » maandag 13 september 2010, 07:47

Mijn indruk is dat je in Bangkok m.n. Pratunam niet of nauwelijks meer namaak jeans kunt kopen.
Zelfs horloges is de laatste jaren sterk afgenomen. Wat je nog wel zien zijn tassen en parfums.
Live your dream, don't dream your life.

Ben
Expat
Expat

#7 Bericht door Ben » maandag 13 september 2010, 08:13

Wouter_Udon schreef:Mijn indruk is dat je in Bangkok m.n. Pratunam niet of nauwelijks meer namaak jeans kunt kopen.
Zelfs horloges is de laatste jaren sterk afgenomen. Wat je nog wel zien zijn tassen en parfums.

Saphan Phut Night Market
Klong Thom Market
Ratchada-Lad Phrao junction night market
En anders maar even naar Anranyaprhatet .

Jay Leng department store ligt +/- 3 km voorbij Don Muang zeg maar aan het einde van de startbaan. Daar koop je de echte parfum maar wel voor een zacht prijsje .

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”